Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
29
Inloggade57
Mobilspel
Pågående19 987

Forumkategorier

Användare Inlägg  
hingsten80 - Ej medlem längre2008-05-29 00:18
Antal inlägg: 49

mer om lindas bröst tack :)

Dyslekso2008-05-29 00:33
Antal inlägg: 8945

De innehåller tidningspapper och diskhandskar. Nöjd?

Miljöbil - Ej medlem längre2008-05-29 01:13
Antal inlägg: 107

Jag tycker Teppy är betapets sfar på Linda.

Miljöbil - Ej medlem längre2008-05-29 01:15
Antal inlägg: 107

jag sfär, samma obetydliga lyckosökare.

Teppy2008-05-29 01:28
Antal inlägg: 2314

ja så är det säkert baby. Vad grundar du det på?

mamman - Ej medlem längre2008-05-29 01:37
Antal inlägg: 6379

mmm... ja, du...

Teppy2008-05-29 01:41

ja du.. säger detsamma. Pga mina trådar eller? Mina åsikter? Tell me pelase.

Teppy2008-05-29 01:41

ja du.. säger detsamma. Pga mina trådar eller? Mina åsikter? Tell me pelase.

Ballerina2008-05-29 11:04
Antal inlägg: 1726

MissT
Hmm det var något nytt. I skolan fick jag ofta frågan om jag var släkt med Lisa, inte pga. utseendet eller mina svenskakunskaper dock =)

caandy - Ej medlem längre2008-05-29 20:55
Antal inlägg: 118

One W: "men nu förstår jag inte, man får komma med en massa jubelrop om hur underbar hon är men inte med nedvärderande kommentarer??
Hon har valt att stå i ramljuset, hon har valt att ta smällen!
Oavsett åsikt måste man väl få uttala den eller har vi börjat med..."

Kommer du att säga samma sak till din son eller dotter, om denne en dag blir känd? Eller när flickan din blir mobbad i skolan, kommer du då att säga att hon får nog skylla sig själv en aning eftersom hon klär sig så provocerande/har så originella intressen?

Ja, Linda Rosing valde att bli känd & hon valde rampljuset. Men detta faktum ger inte folk en automatisk rättighet att säga precis vad de vill om henne. Det finns gränser även när det gäller kändisar- surprise, men de är också människor. Det är en fet skillnad på att säga att man inte gillar någon stil & att säga att den personen är förskräckligt ful eller ser ut som ett monster. Det är skillnad på att säga att någon gör konstiga/korkade uttalanden, och att säga att PERSONEN är en idiot.

Jag tycker att många i den här tråden, trots att de skall vara så vuxna & mogna, visar upp ett sorgligt & idiotiskt beteende- det betyder inte att jag anser själva personerna vara idioter. Jag vet ju trots allt ingenting om personernas övriga sidor & egenskaper.

emman: "Imabittibile, det är väl inte i närheten av samma sak?"

Varför skulle det vara så stor skillnad på kändisar & 'vanliga' människor? Bloggar & foton? En negativ handling är inte mer rätt/befogad oavsett vem den riktas mot eller vem den kommer från. Det är klart att man kan jämföra så som Imbattibile gjorde. För vad vill du & andra egentligen med era bilder? Ni vill att folk skall se hur ni ser ut, men varför egentligen?

Har du laddat upp bilden får du väl ta smällen om nån finner det vara befogat att starta en tråd om dig, kanske inte här men på nåt annat forum, om hur förskräckligt ful de finner dig vara. Det är ju inte som om du är helt anonym på detta forum heller, så då blir ju jämförelsen ännu närmre. För här kan ditt privatliv minsann fläkas ut lika mycket som fröken Rosings, åtminstone i form av åsikter & tankar som du delger medlemmar som skriver på forumet. Vem som helst kan läsa. Din chef, din klasskamrat, ditt ex. Den enda skillnaden är att du inte är på löpsedlar, men jag förstår inte varför den skillnaden skall ge dig eller någon annan mer okej att klanka ner på Rosing.

Teppy: Jag tyckte aldrig det var okej med hetsjakten på Britney heller. Tvärtom.

klobba2 - Ej medlem längre2008-05-30 05:29
Antal inlägg: 2332

Hur orkar ni ens ha en tråd om den tragikomiska människan??

Ärtan Pärtan2008-06-05 09:48
Antal inlägg: 117

Asch, låt henne vara. Hon har väl rätt att leva sitt liv som hon vill precis som alla andra.

Sköt dig själv och skit i andra tycker jag.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?