Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 837 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Teppy | 2008-06-26 18:02 | |
![]() | hamburgaren i sig blir man inte fet utav, men dressingen osv... Jag är en mycket hälsosam person, så klart jag tänker på det. | |
| Snoosy | 2008-06-26 18:06 | |
![]() | dressingen är, tro mig inte så farlig den heller ;) Allt handlar om överkonsumtion. Eller att bladna det med socker. Då blir det farligt! | |
| Snoosy | 2008-06-26 18:06 | |
![]() | ..det vore intressant att höra vad du sätter i dig per dag, får man fråga ?? | |
| MissT | 2008-06-26 18:09 | |
![]() | Men Teppy är inte din förebild Victoria Beckham? www.bbc.co.uk/totp/s...ec kham.jpg Det är ju att vara sjuk om något. Om en sådan människa kom in på snabbmatsstället där du jobbade och beställde en bönsallad, minimorötter och vatten skulle du då tycka att den människan var vidrig? Att hon borde beställa lite pommes och smält ost så hon fick i sig lite fett? | |
| Teppy | 2008-06-26 18:31 | |
![]() | Haha, Victoria är snygg ja. Dock hennes kropp är lite äcklig. Jag äter mycket kött, kyckling och fisk. Inget vitt mjölk, dvs vanlig pasta osv eller vetemjöl. Jag kör med fullkorn eller dinkel. Mörkt bröd. Mycket grönsaker osv. Även fast jag är smal betyder det inte att jag ska kunna käka pizza dagligen eller godis osv, det förstör fortfarande de inre i min kropp också. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-06-26 18:33 | |
![]() | MissT: Just på den bilden var hon faktiskt lite lik David Bowie :) | |
| Dyslekso | 2008-06-26 18:40 | |
![]() | Den där bilden här hemma i äckeltråden, MissT.;) | |
| Dyslekso | 2008-06-26 18:40 | |
![]() | hör | |
| Snoosy | 2008-06-26 19:29 | |
![]() | teppy, en kompis till mig käkar godis dagligen och jobbar som modell. Nu säger jag inte att det är bra. Men hon klarar att hålla sig fit ändå. Sen det du nämner, låter väl precis som vilken kost som helst. Du säger att du käkar hälsosamt. Säger inget om det. MEN!! Tror du på fullaste allvar att överviktiga endast vräker i sig mat, speciellt onyttig sådan ?? | |
| Snoosy | 2008-06-26 19:37 | |
![]() | mariiia.. Vad korkat skrivet.. ''Kan säga att för många år sedan jobbade jag i ett gatukök. Kom det en kraftigt överviktig person och beställde hamburgare etc så tänkte jag att denna person borde ej äta sån mat. Jag har själv vägt mer än idag och om jag då handlade choklad eller chips tex så kände jag mig dum att folk skulle tänka att hon borde ej äta sånt och inte konstigt att hon e tjock. Men nu när jag väger mindre känns det inte dumt att handla sånt.'' Trots att du själv vet hur jobbigt det var att känna blickar mot dig, så har du inte lärt dig nånting av det. Idag lever du som smal och dömmer ut dom som är i den stuation du var. Hemskt! | |
| Snoosy | 2008-06-26 19:37 | |
![]() | mariiia.. Vad korkat skrivet.. ''Kan säga att för många år sedan jobbade jag i ett gatukök. Kom det en kraftigt överviktig person och beställde hamburgare etc så tänkte jag att denna person borde ej äta sån mat. Jag har själv vägt mer än idag och om jag då handlade choklad eller chips tex så kände jag mig dum att folk skulle tänka att hon borde ej äta sånt och inte konstigt att hon e tjock. Men nu när jag väger mindre känns det inte dumt att handla sånt.'' Trots att du själv vet hur jobbigt det var att känna blickar mot dig, så har du inte lärt dig nånting av det. Idag lever du som smal och dömmer ut dom som är i den stuation du var. Hemskt! | |
| Teppy | 2008-06-26 20:43 | |
![]() | Snoosy, jag skiter i om man kan hålla sig fit på godis och onyttigheter. Handlade inte om det, utan att de intre delarna av kroppen inte mår bra av det. Jag kan också äta godis och chips hela dagarna utan att bli fet, men min kropp mår dåligt av det. suck.. | |
| nikiviktoria | 2008-06-26 20:50 | |
![]() | Jag som trodde att betapetare var kloka personer.... | |
| HajenKson | 2008-06-26 20:54 | |
![]() | men då kan ju du äta dina grönsaker då och låta dom som vill äta godis istället göra det teppy! ;) | |
| Teppy | 2008-06-26 20:58 | |
![]() | absolut. Synd att dom inte inser att dom skadar sig själnva dock.. jag får väl va känslokall och sluta bry mig, som jag brukar bli kallad här på betapet då :) | |
| Teppy | 2008-06-26 20:58 | |
![]() | HajenKson, förrestän(rätt stavat?) läste du nog inte vad jag åt.. eftersom du bara nämner grönsaker. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-26 21:00 | |
![]() | Jag älskar det där. -Vi klagar på feta för att vi bryr oss- | |
| HajenKson | 2008-06-26 21:01 | |
![]() | ne jag såg vad du hade skrivit mer än bara grönsaker men orkade inte skriva allt :) | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-26 21:08 | |
![]() | trashone, är det fel att bry sig om sina medmänniskor? Är det inte tillräckligt storstadskomplex-stockhol mianskt-leka-new-york-tra mseri-fjantigt? | |
| Teppy | 2008-06-26 21:08 | |
![]() | eller hur trashone -.- vad då, ska tjockisarna kunna klaga på smalisarna då? Eller "normala" människor klaga på smalisarna? LIka illa det... "äter du aldrig eller" | |