Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 20 |
Mobilspel
| Pågående | 19 525 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 11:39 | |
![]() | tack för att det "smaklösa" inlägget raderades... nu fattas bara att inlägget av beajulois kl 10.10 ryker också annars måste jag svara på hennes frågor, vulcan... och då vet vi inte vad som kan hända ;) | |
| vulcan | 2008-08-16 11:40 | |
![]() | Wilsson: Jag uppför mig åtminstone inte medvetet som mattdomarna i Aras match. Det är alltid en gränsdragningsfråga vad som ska bort och inte. Jag försöker att inte rensa mer än vad som känns absolut nödvändigt. Nån svågerpolitik är det hursomhelst inte - känner vad jag vet inte ens personen bakom det inlägg jag antar att du syftar på. | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 11:40 | |
![]() | konsekvens vulcan, konsekvens.....please | |
| panikångest - Ej medlem längre | 2008-08-16 11:41 | |
![]() | Jag tyckte inte det var så osmakligt. Dessutom handlar ju tråden om rakat eller ej, och jag rakar pungen frekvent... | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 11:42 | |
![]() | panikångest: ironi panikångest, ironi ;) | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 11:46 | |
![]() | beaujolais skrev: "Ett litet scenario taget direkt ur "NNs" liv Dag 1: Maken har farit på affärsresa, kommer inte hem förrän dag 3. Snabbdusch på morgonen, rakning. Dag 2: Shit, försover mig. Extremt snabb dusch, hinner inte med nån rakning - jag kommer nog att må pyton hela dagen. Maken hämtar helt oförhappandes efter jobbet - hjälp!! Jag har ju inte rakat mig idag! Nu måste sexet planeras. Ska vi ta det kl 17 tro så hinner jag med dusch o rakning före. Men icke - han är på direkt i bilen, finns inte en chans att avbryta när vi kommer hem för att göra sig stubbfri. Så... hur gör man? Frågan bollar jag över till er som anser att det ska vara helt väck. Tappar "han" sugen när han ser och känner de svarta prickarna? Tappar "hon" sugen för att hon känner sig otillräcklig?" Ja, men hon är smart så hon ger sin älskade make en avblåsning i bilen när han kör hem, sen tar hon en dusch, fixar till vulcan, f´låt vulvan, och sen hoppar de i sänghalmen ;) | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 11:47 | |
![]() | c och v ligger ju bredvid varandra *blinkblink* | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-08-16 11:52 | |
![]() | Citerar mig själv: "Frågan bollar jag över till er som anser att det ska vara helt väck. Tappar "han" sugen när han ser och känner de svarta prickarna? Tappar "hon" sugen för att hon känner sig otillräcklig?" Hur svårt är det att bara svara "ja, nej eller ungefär" utan att fåna till det Wilsson?? | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-08-16 11:54 | |
![]() | Misstänker dock att jag varit i luven med dig tidigare (du i ett annat nick), så jag borde inte förvänta mig något annat kanske...? | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:00 | |
![]() | beaujolais: kan inte svara "ja nej eller ungefär" när det är TVÅ frågor, då vet du ju inte på vilken jag svarar. Bättre o ge dig ett precist svar som gagnar båda i detta fallet. | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:01 | |
![]() | båda= maken o frugan i fallet | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:01 | |
![]() | Jaha... och ändå var det bara den du svarade på? | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:02 | |
![]() | + ena | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:03 | |
![]() | nix, du har svar på båda i mitt svar, om du använder cellen så fattar du ;) | |
| Miss_jk | 2008-08-16 12:13 | |
![]() | 1) Angående osexigt o "hår i maten" - VEM stoppar in HELA härligheten? Trodde det var förunnat vissa aktriser. Och kvinnor - är jag unik som har mitt hår på utsidan? Där det är som mest skoj är det redan av naturen hårlöst. 2) Ett litet scenario taget direkt ur "NNs" liv Dag 1: Maken har farit på affärsresa, kommer inte hem förrän dag 3. Snabbdusch på morgonen, rakning. Dag 2: Shit, försover mig. Extremt snabb dusch, hinner inte med nån rakning - jag kommer nog att må pyton hela dagen. Maken hämtar helt oförhappandes efter jobbet - hjälp!! Jag har ju inte rakat mig idag! Nu måste sexet planeras. Ska vi ta det kl 17 tro så hinner jag med dusch o rakning före. Men icke - han är på direkt i bilen, finns inte en chans att avbryta när vi kommer hem för att göra sig stubbfri. Så... hur gör man? 1) Jag. Nej. 2) Gör det ändå. Det där fula ni vet som inte barn får läsa om. | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:17 | |
![]() | Skönt att höra Miss_jk - jag trodde annars att folk måste planera in sina förehavanden till lördagar 21.30, söndagar 8.15 samt onsdagar 18.37 för att ha hunnit göra sig "perfekt" innan. Men sånt förtar väl spontaniteten... Och så fruktansvärt osexigt är det alltså inte? Hehe | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:17 | |
![]() | Skönt att få lätta på måste-prata-snusk-trycket än en gång, Miss_Tourettes? :) | |
| Miss_jk | 2008-08-16 12:19 | |
![]() | Osexigt är det fortfarande, men inte tillräckligt för att hoppa över det trevliga om man nu glömt att raka sig på ett tag. Dessutom så är det ju inte tvåcentimeters vi pratar om här, utan lite stubb. | |
| Miss_jk | 2008-08-16 12:20 | |
![]() | Sylvia, vad menar du? Vem var det som ställde frågan? Mina svar denna gång var väl så långt ifrån snuskiga som man kan komma. Kanske dags att ge sig på frågeställaren istället den här gången? | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-16 12:24 | |
![]() | Sylvia: varför är du kvar i tråden om du retar dig på det mesta som skrivs här? *nyfiken* | |