Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 432 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pubbe | 2011-04-16 17:32 | |
![]() | Kunde inte skrivit de senaste inläggen av YJ bättre själv! Vill inte folk köpa SAAB? Ja alltså kolla på de svenska vägarna, det är ju ingen unik bil man har om man har en SAAB... | |
| klasåkerblmo | 2011-04-16 17:37 | |
![]() | Ingen köper en bil där man tror att tillverkaren riskerar att gå i konkurs. | |
| YamahaJet | 2011-04-16 18:07 | |
![]() | Jo, de tjänstebilsägare som har ett garanterat restvärde av återförsäljaren och som senast jag frågade utgjorde 70% av nybilsköparna hos Saab. Samt anständiga människor med smak som inte är märkesfanatiker och pressar marginaler i sin ekonomi till den mån att tiotusen hit eller dit på andrahandsvärdet är skälet till att man köper en tråkig Audi istället. | |
| YamahaJet | 2011-04-20 22:04 | |
![]() | www.e24.se/business/...75 7331.e24 Kvinnor ger sin syn på bilindustrin. "– Jag har funderat mycket över varför vi ska ha företag i Sverige som tillverkar bilar när Kina och Japan är mycket bättre på det." | |
| calle34 | 2011-04-21 19:57 | |
![]() | fabriken i trollhättan är en av de bästa i norden..många frågor få svar. | |
| YamahaJet | 2011-04-29 20:21 | |
![]() | www.saabsunited.com/...y- tv4.html Maud försöker återigen vinna politiska poäng av en okunnig väljarkår på bekostnad av Saabs varumärke. Ibland tror jag att den här tanten och jaapconrad är samma person, eftersom båda låtsas vara genuint oroade över skattebetalarnas pengar trots att dessa aldrig egentligen äventyras. | |
| Perra92 | 2011-04-29 20:31 | |
![]() | Du verkar genuint okunnig YamahaJet. Skattebetalarna får betala dyrt snart när SAAB konkar. | |
| YamahaJet | 2011-04-29 20:57 | |
![]() | Hej! Tack för du fick till mitt namn rätt (ej YamahaYet)! | |
| jaapconrad_ - Ej medlem längre | 2011-04-29 21:09 | |
![]() | Ja, haha politiker är verkligen urdåliga på att driva företag. Jag undrar varför hon gör det? Vems beslut var det? | |
| shulten | 2011-04-29 21:15 | |
![]() | Eftersom det tydligen finns "dårar" som fortfarande tror på SAAB, så kan ju de kasta in kapital i bolaget, och inte besvära oss andra med våra skattemedel. | |
| Perra92 | 2011-04-29 21:18 | |
![]() | Hm, många politiker i toppen är nog väl så högpresterande som många i företagens toppar. jaapc vet inte om då åsyftar på Maud nu men kan inläsa det. Tyvärr för inte politikerna tokgynna enskilda företag. Maud har gjort tillräckligt för SAAB. Om företaget inte bär sig så är det bästa att stänga skiten. Svenska bilarbetare är för lågproduktiva med för höga löner och tidigare för bra socialsystem. Se bara på hur folk missbrukar VAB nuförtiden. | |
| Perra92 | 2011-04-29 21:56 | |
![]() | Hur kan man förvänta sig att överleva när man framhärdar med kravet på att lägga i backen för att få ut tändningsnyckeln? Så djälvla korkat. SAAB 9000 var bra där fanns inte detta påfund vilket senare återkom igen i 9-5 o 9-3. Flygplanslikt? Fan vet om det inte bara rena dumheter från teknikernas sida. | |
| Systersol - Ej medlem längre | 2011-04-29 22:00 | |
![]() | Där ser man. Jag tycker det är ett av de bästa påpunden i bilvärlden, att lägga i backen vid stop. Kör inte SAAB längre men lägger ändå i backen. ALLTID. | |
| Pubbe | 2011-04-29 22:13 | |
![]() | Jag kör SAAB, lägger inte i backen...Haft SAAB innan med inte gjort det då heller. Är väl längesen det var så nu? Vilka årsmodeller utav de nya måste man det i? | |
| YamahaJet | 2011-04-29 23:10 | |
![]() | Jag kör också Saab och den behöver ingen tändningsnyckel alls 8-) | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2011-04-29 23:22 | |
![]() | Inga av de nya behöver du lägga i backen längre. Det behövde du i gamla 9-5an | |
| YamahaJet | 2011-05-02 18:24 | |
![]() | Dom gjorde det. Många hundra nya miljoner på kontot - och produktionen uppges vara igång inom en vecka igen. Säga vad man vill om Antonov och Müllers mediahantering och attityder - men de uträttar det som betraktas vara omöjligt. Samtidigt kommer fler bevis på att Saab tillverkar världens bästa bilar www.expressen.se/mot...-h ela-saab "9-4X är en allvarlig konkurrent om titeln "bästa mellanstora suv på planeten". Och jag skämtar inte. Bilen är bättre än Volvos XC60, bättre än BMW X3 och bättre än Lexus RX" Detta sedan 9-5 redan konstaterats vara den bästa sedanen på planeten. Saabs framtid är mycket ljus. | |
| skogstorparn | 2011-05-03 19:12 | |
![]() | "Samtidigt kommer fler bevis på att Saab tillverkar världens bästa bilar" fast det vet vi ju redan ;)..hoppas att inte häxan maud sätter mer käppar i hjulen för dom som heller ser möjligheter än problem som hon gör.. | |
| shulten | 2011-05-03 19:14 | |
![]() | Världens bästa bilar..... Kan bara vara en trollhättanbo som kan fantisera ihop nått sånt! | |
| Mupp006 | 2011-05-03 19:22 | |
![]() | HA HA HA HA HA PRECIS!!! | |