Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 171 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| CBP | 2009-03-18 20:20 | |
![]() | Men hallå? Har folk aldrig hört talas om tolerans? Jag har läst många inlägg i denna tråd som är rent fanatiska! Det är srkämmande. Tolerans! | |
| Körvel | 2009-03-18 20:46 | |
![]() | Jag klarar mej utan kött, men mår mycket bättre om jag äter det :-D | |
| CBP | 2009-03-18 20:47 | |
![]() | Håller absolut med asodora! Jag skulle aldrig kunna avstå från att äta kött, jag älskar det! Men jag tycker att som människa som äter kött så har man visst ansvar! Även fast man föds för att bli mat så har man rätt till att leva ett någorlunda värdigt liv och inte plågas. Visst, det kanske inte finns så mycket man kan göra åt att en del djur lider, men man kan välja att inte ta del av det själv. Det är min åsikt. Jag försöker inte pracka på någon mina åsikter, men jag delar gärna med mig av dem. Jag tycker det blir nästan som ett litet "krig" eller vegetarianer/veganer och köttätare. Varför kan folk inte bara tolerera att folk äter olika mat? De som tycker att det är grymt, äter inte kött. De som vill äta kött, äter kött? Ser inte problemet? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-18 20:48 | |
![]() | Jag kan med stolthet säga att jag moraliserar över "köttindustrin", och del över att så många skiter fullständigt i hur deras köttprodukt har växt upp och tillbringat sina sista timmar före slakt. Allt för att få så billigt kött som möjligt. Om folk äter kött eller inte ger jag blanka fan i. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-03-18 20:54 | |
![]() | Ett problem att komma runt problemet är att vi som äter kött äter upp veganerna och vegetarianerna. Det ska visst smaka kyckling och det tycker jag är gott. Och jag moraliserar gärna över det förkastliga amerikanska samhället och dess fundament. Hade inte den vite mannen i USA skjutit slut på buffeln så hade ursprungsbefolkningen levt ett mycket bättre och värdigare liv. | |
| Löken Weise | 2009-03-18 21:46 | |
![]() | Hade den vite mannen inte skjutit slut på _ursprungsbefolkningen_ så hade de levt ett mycket bättre och värdigare liv. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-18 21:47 | |
![]() | Hade inte europeerna kolonialiserat amerika så kunde indianer och buffalo fått leva tillsammans i harmoni. | |