Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 206 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-24 19:31 | |
![]() | hahah bajare som snakkar alkhol, kan det bli bättre???? Detta är för ballt | |
| Maybach | 2009-03-24 19:36 | |
![]() | Jag tolkar dina inlägg exakt som Lejonmix gör, Palini. Och jag tror det är svårt att göra det på ett annat sätt. Vad vill du ha sagt om inte det lejonmix och jag tolkar det som? Du har ju själv nyss sagt att du inte bryr dig i fall det är 35 000 på ett derby eller 1 200 i en div. 1-match. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-24 19:46 | |
![]() | palini du sätter dig på höga hästar när du diskuterar samtidigt som du försöker vara ödmjuk- det kolliderar liksom. | |
| Palini | 2009-03-24 21:53 | |
![]() | För mig är som sagt fotbollen det viktigaste. Jag är väl medveten om att jag inte är unik som tycker det, Maybach, men på väldigt många låter det som om klackmatcher och supporterskapet är det viktigaste, i synnerhet i storstadsklubbarna. Kanske är det nåt slags substitut för att det har gått rätt dåligt, rent resultatmässigt för oss stockholmsklubbar de senaste åren, vad vet jag? Ta bara lejonmix uttalande om "osexiga" Kalmar t.ex. Vem bryr sig om Kalmar har lägre publiksiffror än AIK när man vinner SM-guld? Och på många forum så hyllas klackarna nästan förutsättningslöst (förmodligen mer på andra forum än det här) och jag inbillar mig att ni (Maybach och lejonmix) tycker att det här med klackar är rätt häftigt och viktigt. Rätta mig gärna om jag har fel. Jag å andra sidan har tröttnat helt på allt vad klackar heter. Därför får ni klä skott för min bitterhet. Jag är så urbota trött på avbrutna matcher (Det tror jag ni också är, men man kan inte skylla allt på domare och SVFF) Jag är så urbota trött på våld, på och utanför arenorna. Jag är så urbota trött på ramsor som "alla suger kuk i AIK", jag är så urbota trött på att få höra "Vi vill se Hammarby" varje gång Bajen ligger under med ett mål. Klackarna idag stöttar bara i medgång, i motgång så är de en belastning som skapar negativ stress. Det är inte ens fråga om supportrar längre. Man hånar och buar ut sina egna spelare öppet. Jag vänder mig emot folk som hyllar klackarna. Jag vet att det här är ett känsligt ämne, näst intill tabu. Alla "vet" ju att klackarna alltid är "fetbäst" och t.o.m. spelarna hyllar ju dem förutsättningslöst, men vad ska de stackarna göra? Säga sanningen? Då är de helt körda i den klubben och lär få en hel del trevliga samtal, i bästa fall. Ta åt er om ni känner er träffade, eller sig mig som en idiot. Det är upp till er. Jag vet att jag uttrycker mig luddigt och det blir inte bättre av att jag är ironisk titt som tätt. | |
| Maybach | 2009-03-24 22:51 | |
![]() | Frågan är om du jobbar för Aftonbladet eller inte. Du försöker få det att låta som om det är allas fel att matcher bli avbrutna och saker slängs in på plan. Finns inget jag HATAR mer än idioter som tror att alla i en klack är huliganer. 95 % av alla i en klack är lika mkt emot avbrutna matcher som du och det finns det filmbevis på när övriga klacken vänder sig emot den som kastat något och sjunger Ut med packet! eller liknande. Jag vet dessutom att linjemannen i matchen mot GAIS 2007 tackade för det väldiga stöd han fick från Hammarbyklacken efter att någon kastat en smällare mot honom. Om jag står på samma sektion som en person som kastar in en smällare - är det då mitt fel? Om min granne inte betalar hyran - är det då mitt fel? Jag förstår inte varför det skulle vara mer klackars fel att matcher avbryts än sittplats, bara för att gärningsmannen valt att placera sig där... | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:52 | |
![]() | väl talat Maybach som sagt va, stora o levande publiksiffror är inte lika med våld Fuck England och Fuck SvFF | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:55 | |
![]() | Knevertism- Läste ett av dina tidiga inlägg här. Skulle AIK ha den enda suporterklubben som rymmer högerextremism?????????? IFK GÖTEBORG, HELSINGBORG, DJURGÅRDEN har sin del i syltburken också, Hammarby låter jag vara osagt, men de har KGB i allafall. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-03-24 22:58 | |
![]() | lejonmix--- absolut det där med Anglofiler förstår jag mig inte på. Premier League var en fis serie tills mitten av 90-talet efter de tjuvade alla pengar. Fotbollen måhända födes där men den har inte varit den roligaste att följa. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-24 23:00 | |
![]() | Hammarby va väl dom som drog igång SOLNATATTARE då det var "för många mörkhyade" i AIKs klack. Bajen el Djurgårn va det iaf. Sen att bönderna hänger på ute i landet utan at fatta nåt om nåt, (Vad e Solna för dom liksom?) är ju bara löjligt. Låt oss ha våra stadsdelar el städer;) i sthlm att retas med. alltid lika kul att höra Kvastarna el helsingborgare skrika SOLNATATTARE. HAHAHA vad menar dom, vad vill dom? Vet dom ens att Solna är tredje dyraste kommun att bo i? | |
| Maybach | 2009-03-24 23:04 | |
![]() | Jag tror Hammarby var först med "solnatattare", men jag vet inte varifrån det kommer. Har hört dig nämna den där bakgrunden förut, stämmer den verkligen?? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-24 23:07 | |
![]() | japp, tyvärr, gamla tider du vet. | |
| Maybach | 2009-03-24 23:10 | |
![]() | Om vi ska prata lite om fotbolll, så känns det sjukt att det bara ett par veckor kvar till Hammarby målar mot gamle Ante Covic i Borås... Och en vecka ytterligare till hemmapremiären, det närmar sig! Tror dock jag kan glömma allt vad värvningar heter, trodde faktiskt att man skulle fixa nån nu till Cypernlägret eller så men icke... | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-24 23:12 | |
![]() | bajen AIK o Dif = mittengäng | |
| Maybach | 2009-03-24 23:15 | |
![]() | Bajen kommer längre ner, typ tolva. Möjligtvis mitten om Rami kan stå redan från början. DIF slutar nog också tia eller nåt... Tror tyvärr mest på gnaget, men dom blir nog inte heller bättre än 5a, 6a. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-24 23:36 | |
![]() | <Fuck Premier ligan | |
| Smichael | 2009-03-24 23:48 | |
![]() | 1. Blåvitt 2. Ellos 3. Helsingborg 4. Kalmar | |
| Smichael | 2009-03-24 23:48 | |
![]() | Palini måste för övrigt vara utsänd från SvFF -.- | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-03-25 00:42 | |
![]() | Inte för att jag på nåt sett gillar utvecklingen (kommersialiseringen) som den engelska ligan tagit, men hoppas ändå på en förklaring av detta märkliga uttalande tills nästa gång jag loggar in: "Premier League var en fis serie tills mitten av 90-talet efter de tjuvade alla pengar" | |
| Tedacious | 2009-03-25 08:05 | |
![]() | jag har en speciell känsla på mig. Det här kan bli ett stort år för AIK. AIK kommer högst av stockholmslagen, topp 3. Djurgården kommer 5-7 Hammarby kommer 8-10 | |
| Maizena | 2009-03-25 09:48 | |
![]() | Jag tror att DIF har potensial att hamna topp 5. Givetvis skall mycket klaffa och framförallt måste laget spela med en tydlig spelide. Jag tror Dahlberg kommer blomma ut riktigt bra denna säsongen. Jag hoppas på att Rajja har funnit sig till rätta med laget och börjar leverera. Kebba har sett bra ut och han kan också överaska possetivt. Detta kryddar vi med Dajjas och Komacs rutin och när det går tungt kastar vi in Youssef som med sin teknik och internationella spelstil kan få lite mer go i laget......Skulle vi sluta nedåt en 10de plats blir jag besviken trots att det verkar bli ngt av en omstart och ett uppbyggnads år för Djurgården.... | |