Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 18 738 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-29 22:16 | |
![]() | Är jag den enda kvinnan som inte förbereder mig för parning när jag ser elefantsex? Har ni sett betalkanalernas porr? Satt med tjejkompisar och asgarvade åt någon smörja. Killarna var lönnfeta med sjukt små penisar. Tjejerna var väl inget att hurra för heller och fejkstånka så man ville gråta. Blir folk kåta av det på riktigt? Förlåt om någon blir det men alltså..nej. Får väl åtminstone vara snygga skådisar som inte fejkar så det ekar? Nu vet jag inte om det var en ovanligt dålig rulle men det var fan pinsamt. Dessutom var det bara killarna som fick "ha roligt". | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-29 22:20 | |
![]() | betalkanalerna är usla det håller jag med om. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-29 22:31 | |
![]() | Jag umgicks förresten för ett par år sedan med ett killgäng. Dom brukade sitta tillsammans och kolla på porr...En gång när jag och nån kompis var där och dom fattade inte varför det var konstigt. Normalt? Kanske ska ringa in till Farbror Olle när han är med på Vakna med The Voice. ^^ | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-29 22:32 | |
![]() | Okej, jag inser ironin i att jag och mina vänner satt och såg på porr i inlägget innan, men det är inte något vi brukar göra precis ;D | |
| le-lou | 2010-11-29 22:50 | |
![]() | tysk porr är så vansinnigt bra av en enda anledning. rösterna och musiken. Det är som att lyssna på Gunther i högform. | |
| Scatlike | 2010-11-29 22:59 | |
![]() | Jag säger som någon vis person: "Jag älskar porr, men hatar porrindustrin". | |
| Träsmak | 2010-11-29 23:07 | |
![]() | Tysk porr inte tycka om. Dom är så jävla fula hela bunten. Nä, japanskt ska de va! | |