Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 398 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| stol | 2009-12-19 20:21 | |
![]() | Vad är det som är så kul. Detta roliga kostar oss ofantliga belopp. Vad gör vi Sverige. Vi försöker att knö in fler personer som ska sitta i en bil med enbart fyra sittplatser. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-19 20:22 | |
![]() | Tur att vi har Volvo då. Fina lastutrymmen. | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-19 20:22 | |
![]() | Jag tror inte längre, jag vet. | |
| Tunnelbanan8 | 2009-12-19 20:23 | |
![]() | Men gud, är det nån som är seriös härinne? | |
| stol | 2009-12-19 20:23 | |
![]() | På vilket sätt är det utvecklande att vi får montera ner alla våra skyddsnät bara för att vi ska bygga fler minareter och plocka in fler muslimer. | |
| stol | 2009-12-19 20:24 | |
![]() | Vi håller på att skapa ett land i vårt land. Kaka på kaka. | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-19 20:26 | |
![]() | Men hur var det nu, Saab lades ner för att Sverige hellre vill bygga minareter och om 10 år går vi alla runt i slöja, då får vi se hur kul det är. Jag vill faktiskt fira jul i kyrkan och ingen ska komma och pådyvla mig saker. Alla muslimer är terrorister och kristendomen är den fredligaste religion som finns. Snart får man väl inte ens äta falukorv utan att nån muslim kommer och lägger sig i och jag är inte rasist men.....(Har här sammanfattat vad som komma skall så vissa kan fortsätta lördagsfyllan). | |
| Tunnelbanan8 | 2009-12-19 20:26 | |
![]() | Robbanov, jag håller med dig. Det finns mååånga, som kallar sig muslimer, men sprider helt fel bild. Jag vill inte peka ut nationaliteter, men det finns åtminstone en grupp, från ett visst land, som blivit påtvingade islam, vilket är förbjudet. Så de är hatiska. Men de riktar sitt hat fel. Men men, bara de som förlorar i längden. | |
| Tunnelbanan8 | 2009-12-19 20:27 | |
![]() | Nä du Dödmetallörn, du får gärna sluta skriva falukorv, jag tar väldigt illa vid mig. *rullar in mig i min bönematta* | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-19 20:29 | |
![]() | Falukorv är djävulens påfund. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-19 20:30 | |
![]() | Tuben, vad tycker du om USA? Jag menar, deras hetsjakt på muslimer. | |
| Tunnelbanan8 | 2009-12-19 20:32 | |
![]() | Jag gillar inte någons hetsjakt på muslimer. Jag gillar inte att man tillsammans skapar egna lagar för att kunna gå emot demokratin. Jag gillar inte Guantanamo. Jag vet inte om du försöker ställa frågor för att leda mig in på nåt spår. Det lär jag snart märka dock. Vad tycker du själv? T ex för att prata om den såkallade Guantanamosvensken. Varför kommer brittiska underrättelsetjänsten och förhör honom, och USA, i PAKISTAN???? Varför tror de sig ha rätten att bestämma över hela världen? | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-19 20:34 | |
![]() | Var inte så nojig. Jag vill dig inget ont. Jag är bara nyfiken. | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-19 20:34 | |
![]() | Finns ganska många som riktar sitt hat fel, konstigt nog är det mest muslimer som förväntas ta ett kollektivt ansvar samt visa tacksamhet för att de får bo i det fina landet Sverige där folk spottar efter dem och anklagar dem för att försöka pådyvla(ord lånat från Micro113) andra sin religion genom att helt enkelt vilja utöva den. Trams. | |
| meimse - Ej medlem längre | 2009-12-19 20:35 | |
![]() | Böneutrop och klockringning när det finns TV- radiokanaler och mobiltelefoner?! | |
| meimse - Ej medlem längre | 2009-12-19 20:36 | |
![]() | å internet. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-19 20:36 | |
![]() | Tja, jag gillar inte USA:s behandling av muslimska "terrorister". Jag är trött på de där världspoliserna. Men jag är inte så insatt. Kanske det behövs hårda tag, med tanke WTC-incidenten osv. | |
| micro113 | 2009-12-19 20:36 | |
![]() | Dödmetallörn Jag har inte anklagat muslimer för att pådyvla mig sin religion -- jag har skrivit att jag vill inte bli pådyvlad någon religion, vilket är en jäkla skillnad på ren svenska. Använd gärna mina ord, men hänvisa inte till mig med fel syftning. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-19 20:38 | |
![]() | Men man måste vara rätt svag i anden om man kan bli pådyvlad en religion. Det är ju bara att garva åt "missionären". | |
| micro113 | 2009-12-19 20:39 | |
![]() | Robbanov Det är möjligt att det är sant -- men jag äger faktiskt rätten att vara svag i anden. | |