Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 20 310 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
unoxius | 2015-02-09 12:24 | |
![]() | Jag vägrar köpa: - Colgate-palmolive pga sitt äckliga hjärntvätteri av folk rörande giftet fluor. - Aftonbladet Fördummar svenska folket. - HM Dålig kvalitet och hyckleri. Jag ska spara några kronor här, aktieägarna tjäna miljarder där och stackars arbetarna i ljusskygga fabriker i Bangladesh ska knappt få mat på bordet. | |
anniekerstin | 2015-02-09 12:53 | |
![]() | Jag dissar personalen på Zara.. Jag tror att det står "Du bör vara mycket otrevlig, och det är totalt förbjudet att le eller heja på kunderna i butiken. Vid retur ska du tänka på att kunden alltid har fel" i deras annonser när de söker personal. | |
totravel - Ej medlem längre | 2015-02-09 18:04 | |
![]() | Alla typer av cigaretter, cigarrer och liknande produkter. De ger cancer, KOL, dåliga luftrör och lungor, kloggar igen blodomloppet, påverkar konditionen negativt, ger gamla damer basröst och skrynkligt ansikte, skräpar ner naturen, kostar en himla massa pengar som kan användas till bättre saker, kostar multum i sjukvård, ger användaren dåliga tänder, dålig andedräkt, dålig kroppslukt och ger ett antal äckliga tobaksföretag äckligt stora vinster som ägarna blir äckligt rika av. | |
tanja77 | 2015-02-14 13:55 | |
![]() | Återigen falukorv el 'grillkorv' av olika märken . Rosa luktar så äckligt .. Måste vara Sveriges mest överskattade livsmedel- finns det ens kött i dem?? | |
125478 - Ej medlem längre | 2015-02-14 14:04 | |
![]() | Falukorv är namnskyddad och måste innehålla minst 45 procent kött. | |