Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 236 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Grymming | 2011-10-15 23:53 | |
![]() | Bitte! Det sa jag redan innan serien började, att defensiven är stark och att Luleå oftast vinner om man gör minst ett mål. Men har man johan fransson i laget så är inget säkert! :) | |
| Bitte - Administratör | 2011-10-16 09:51 | |
![]() | Ja Franson gör sina sk "Franson" som vi kallar dom här hemma ,, dvs tokiga passningar i egen zon. Men å andra sidan är han bra annars,, Jag ser där emot ett problem med att Rautio för ofta går ner på knäna och blir lite i målet därmed Bitte | |
| Maja G | 2011-10-16 10:52 | |
![]() | heja HV 71! | |
| Grymming | 2011-10-16 12:09 | |
![]() | Maja G! HV gjorde så att jag inte vann 1500 kr igår....grrr...Det bättrade ju inte på mitt tycke för HV. usch! | |
| Maja G | 2011-10-16 12:38 | |
![]() | men,då satsade du ju fel helt enkelt,Grymming:) | |
| Grymming | 2011-10-16 13:14 | |
![]() | Ja, tänkte inte på att HV aldrig ger en nån glädje! | |
| Grymming | 2011-10-18 09:48 | |
![]() | Planerar i detta nu in en resa upp till mitt kära Övik för att se Modo -DIF den 29:e okt. Sen ska jag ev ner å se Modo i Växjö i dec. Kuuuuul! | |
| sebgra | 2011-10-18 15:56 | |
![]() | Själv drack jag kaffe och stressade till bussen i morse. Kommer nog gå på en hel del hockey i höst. Senast jag spelade på hockey var länge sen. Seriöst, i vilken riktning rör sig den här tråden? Kanske skulle återgå till att diskutera hockeyn istället för att berätta att man vann några kronor på sportsbetting eller att man ska gå på en viss match? | |
| sebgra | 2011-10-18 16:00 | |
![]() | On topic: Elitserien känns riktigt het och jämn. Alla kan slå alla lite när som helst. Men när ska vissa lag (exempelvis Växjö och HV71) sluta med dom fantastiskt löjliga "dagisklapprorna" som sittplats sitter och klappar takten med? En sån brist på supporterkultur gör i alla fall mig spyfärdig. SJUNG och skapa stämning istället för att sitta som fån och klappa takten. | |
| rajden | 2011-10-18 16:06 | |
![]() | Så länge Leksand inte har förmågan att ta sig upp igen finns ingen större glädje med Elitserien... | |
| Grymming | 2011-10-18 16:16 | |
![]() | Elitserien är riktigt jämn. Dom som känns starkast just nu är väl SAIK (starkt med tanke på hur många bra spelare man tappat) och Frölunda. I övrigt kan alla slå alla. Hoppas modo kan ta minst 4 poäng nu när man har två borta matcher i rad. (SAIK och Brynäs) Gäller att inte hamna i för djupa svackor nu när serien är så jämn som den är. | |
| Bitte - Administratör | 2011-10-22 21:34 | |
![]() | En skön seger mot DIF , nu ångar vi vidare.. smolken i kväll var dock tacklingen mot huvudet i match i Växjö, Nu måste dessa farliga tacklingar bort Bitte | |
| ben hogan - Ej medlem längre | 2011-10-22 22:26 | |
![]() | Jag tycker att det är jätteroligt att det går lite bättre för Färjestad nu. | |
| mistmaster | 2011-10-22 23:59 | |
![]() | Brynäs är på rätt väg igen, skönt att se. ska bli intressant å följa Ekholms återkomst, varit sisådär bakåt. | |
| ben hogan - Ej medlem längre | 2011-10-23 00:35 | |
![]() | Varit sisådär över hela banan i NHL. | |
| Grymming | 2011-10-28 11:02 | |
![]() | Blir så jävla förbannad på domarnivån. Hur fan kan man missa tre solklara utvisningar på LHC där man har ett fyrdomarsystem!??!?! Sen tar man en utvisning på Pöck när jämtin dyker ner på hans klubba? Spyr på detta! | |
| Grymming | 2011-11-01 13:36 | |
![]() | Sjukt vitkigt derby ikväll mellan Modo och Timrå. Vid förlust för modo ikväll så kan vi nog sluta tänka på slutspel och rikta in oss på att undvika kvalserien. Jag såg Örebo-Leksand i lördags och konstaterar att det var elitserieklass på den matchen. Kommande kvalserie ser sjuuukt tuff ut och dom två elitserielagen som hamnar där kommer få det galet tufft. | |
| ben hogan - Ej medlem längre | 2011-11-02 22:46 | |
![]() | Sen är det väl så att Leksands elitserieklass brukar hålla sig till att enbart gälla grundserien dock:) | |
| Grymming | 2011-11-03 13:59 | |
![]() | Nu var det väl mer Örebro som bidrog med klassen på matchen. :) Frölunda-Modo ikväll. Frölunda som är ruskigt starka hemma och som har inlett serien bra med en bra målvakt framför allt. Modo fixade tre sköna poäng senast mot Timrå och som jag hoppas kommit på rätt köl nu igen. Modo har av nån konstig anledning haft ganska "lätt" mot Frölunda borta. Eller iaf gjort många bra resultat där nere genom åren. Det kommer bli tufft för modo men med en bra start och nogrannt försvarsspel så tror jag vi kan ta minst en poäng. mitt tips: 3-3 och modo vinner i sudden! | |
| y not | 2011-11-03 20:30 | |
![]() | FRÖLUNDA!!! | |