Spelrum
Giraffen27
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
23
Inloggade50
Mobilspel
Pågående19 098

Forumkategorier

Användare Inlägg  
gnill2012-02-03 20:57
Antal inlägg: 1942

men snälla rabiesgalen, jag har inte ens använt det ordet (tror jag i alla fall, brukar inte göra det, orkar inte kolla alla inlägg nu). Att skriva om folk som sexuellt ofredar andra är väl extremt långt ifrån vad man skulle kunna kalla för det du kallar det för, och som du ville undvika men ändå lyckades skriva 2 gånger i ditt inlägg.

gnill2012-02-03 21:00

till alla som talar om mig vill jag bara upplysa: jag varken agerar eller ser mig som offer och jag har aldrig någonsin upplevt mig "mobbad" vare sig i denna tråd eller någon annan. Däremot tycker jag att en del inlägg håller extremt låg nivå, men det är en helt annan sak. Och då brukar jag oftast bara ignorera dem.

SylviaPlath - Ej medlem längre2012-02-03 21:01
Antal inlägg: 31064

gnill, det var äggsmet som påstod att du var mobbad. Mycket märkligt påstående.

gnill2012-02-03 21:02

jag vet att det var det, men jag kände att det höll på att smitta av sig till någon slags uppfattning om att det var min inställning, så jag kände det var bäst att redogöra för den.

Dyslekso2012-02-03 21:10
Antal inlägg: 8945

Lite förvånad över att recidivfara och Sylvia (knappt) inte råkat ut för nåt liknande. Har föreställt mig det som lite av legio, även om jag tror att man kan slippa en del av det beroende på hur man beter sig. Då tänkte jag att utstrålad självsäkerhet skulle avskräcka. Inte med det sagt att man bör bete sig på ett visst vis. Äh, det är säkert mycket tillfälligheter också.

Sen ska ju poliser inte använda batongen annat än i nödfall, förstås.

äggsmet - Ej medlem längre2012-02-03 21:12
Antal inlägg: 285

"Däremot tycker jag att en del inlägg håller extremt låg nivå,"

Jag anser såna inlägg vara ren mobbning. Exempelvis det här:

Rabiesgalen 2012-02-03 20:55
"Att sedan komma med en massa runkande som Gnill gör hör inte till denna tråd. Skapa en egen runktråd vet jag."

Tornvy2012-02-03 21:12
Antal inlägg: 67

polisanmäla hit och dit. Han gjorde fel, det gör många män. Jag har råkat ut för det x antal gånger. Jag har varit allt ifrån offer tilll vedergällare. Inget har förändrat dom imbicella fånarna som tror sig ha rätt till andra människors kroppar. Jag avskyr sådana män, det vet jag många män också som tycker. Men, jag tycker det någonstans är rätt. Jag gav sista gången någon vågade tafsa på mig en rak höger. Sen slutade det för min del.

Kanske detta är en solidarisk rak höger som kan hjälpa andra?

SylviaPlath - Ej medlem längre2012-02-03 21:14

äggsmet, ditt påstående kom långt innan Rabiesgalen kom med sina inlägg. Ser fortfarande fram emot en förklaring.

äggsmet - Ej medlem längre2012-02-03 21:23

sylviaplath
Menar du på fullaste allvar att inlägg som den här där man så grovt förvränger det som någon skrivit inte ska anses som mobbing?
(OK, gnill kanske inte anser det själv, men jag gör det)

"Att sedan komma med en massa runkande som Gnill gör hör inte till denna tråd. Skapa en egen runktråd vet jag."

SylviaPlath - Ej medlem längre2012-02-03 21:27

Ditt påstående om mobbing kom tidigare. Du har inte svarat men det beror på att det inte finns fog för ditt påstående. Tack, det var allt. Nu skall vi inte kapa tråden mer.

nulltj - Ej medlem längre2012-02-03 21:31
Antal inlägg: 14052

Jaja, jag är ett offer. Och hittar framförallt på för att genom det bli mer attraktiv.

äggsmet - Ej medlem längre2012-02-03 21:32

Svara på min fråga, sylviaplath.

Rabiesgalen2012-02-03 21:34
Antal inlägg: 396

Ja, äggsmet, svara nu! Att komma med mina inlägg rättfärdigar inte dina inlägg. Stå för vad du gör din ryggradslösa fjant.

gnill2012-02-03 21:38

rabiesgalen, såvitt jag minns är personangrepp inte tillåtna i forumet och min clairvoyanta sida säger mig att den här tråden kommer att vara stängd inom kort...

Rabiesgalen2012-02-03 21:40

Vad är personangrepp i detta?

Rabiesgalen2012-02-03 21:42

Blir ju uppretad när någon försöker prångla på mig att jag mobbar någon i denna tråd. Jag försökte ju styra upp tråden till en början med tanke på att barn läser denna, men det gick ju inte för sig. Då fick jag ta till annat artelleri för att budskapet skulle gå fram. Man behöver inte beskriva i detalj hur händelser utspelar sig utan det räcker att beskriva att någon håller på med självbefläclekse i så fall.

äggsmet - Ej medlem längre2012-02-03 21:46

gnill skrev:

gnill 2012-02-02 18:22
"Alla typer av gränsdragningar har alltid ett luddigt område. Vissa tycks hävda att därför ska det inte finnas gränsdragning alls. Jag förstår inte hur de tillfällen jag pratar om (oftast inte på krogen) kan handla om att man inte kan tolka signaler (typ jag sitter på t banan och känner en hand från personen bredvid tryckas in under min rumpa och upp i mitt skrev). Men det kan vara på krogen också, typ jag går till baren för att köpa en öl, en kille jag aldrig sett, aldrig bytt ett ögonkast med klämmer hårt om mina båda bröst och säger "öhhh schyssta rattar", eller jag jobbar som hotellstäderska (många år sen nu, men det hände) och står böjd över en säng för att bädda den, en man i personalen (städchefen) kommer in drar upp min kjol och trycker sitt kön emot mig. Vad fanken kan de ha feltolkat, mer än det faktum att eftersom jag är kvinna är det "tillåtet" för dem att bete sig så?"

Och det bemötte ni bland annat med:

recidivfara 2012-02-02 19:25
"lucky girl!

det är svårt att träffa ickeragnarfierade män nu för tiden."

SylviaPlath 2012-02-02 19:44
"Ha ha! Jag tänkte skriva nåt liknande. Såklart. :)"

Ett jättebra sätt att bemöta någons seriösa inlägg, eller hur?

Senare skrev recidivfara också rakt ut att hon inte alls tror på det gnill berättade.

Jag skrev därefter ett långt inlägg om vad jag ansåg om era inlägg. Så lägg av med att fjanta sig sylviaplath och svara på min fråga istället.

gnill2012-02-03 21:46

självbefläckelse, shit pommes frites, vilket århundrade lever du i? (och personangreppet är väl uppenbart? kalla någon ryggradslös fjant...)

apbur2012-02-03 21:58
Antal inlägg: 9699

Så att indirekt kalla någon för mossig pga ordval är inte personangrepp men att kalla en solklar idiot för idiot eller liknande är personangrepp?

Man kan gå lös och leva ut hela sin bordelinepersonlighet på ett forum, missförstå med flit, vantolka och använda sig av alla argumentationsfel som finns men aldrig, nej aldrig, ska man någonsin få höra det från en annan part för då har man varit utsatt för personangrepp. Buhu.

Ursäkta ot men jag tycker det är så otroligt fånigt att ropa "personangrepp!" när mycket värre beteende ligger till grund för uttalandet. Som att man inte har någon förmåga att själv avgöra vad som är dåligt beteende utan bara är en paragrafryttare.

Rabiesgalen2012-02-03 22:00

Gnill. Vi spelar på Betapet då använder man begrepp som inte barn förstår.

Jag tycker att det vad adekvat mot äggsmet då denne tog upp mina inlägg utan att stå för sina egna. Jag tycker det var riktigt fegt.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?