Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 233 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:47 | |
![]() | Med all respekt, frågan är om ditt ex har alla känsloindianer i kanoten. Jag tror verkligen inte det hör till vanligheterna att man känner sexuell upphetsning medan man ammar. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:48 | |
![]() | Hon är fullständigt normal på alla sätt. Hon är nog den mest normala människan jag känner. Hon kan väl inte rå för om hon har känsliga bröst? | |
| slånbär | 2012-05-19 21:49 | |
![]() | Yamma- kan inte säga annat än det jag redan sagt-om du gör dom kopplingarna själv när du ser andra som ammar då är det du som har ett problem med det inte den som ammar-det ligger i betraktarens öga. Tolka det som du vill. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:49 | |
![]() | och jag tror inte att hon ammade särskilt länge | |
| slånbär | 2012-05-19 21:51 | |
![]() | Rec-själv skulle jag nog helt ärligt ha slutat att amma om jag känt så varje gång just för att den kopplingen hade känts så otroligt fel och jobbig. Och jag tror säkert att hon är jättenormal -jag har bara inte hört någon som har känt så förut. | |
| Yamma | 2012-05-19 21:52 | |
![]() | Okej slånbär, nu har jag läst igenom allt du skrivit och får fram dessa resultat (bland annat): "Varför kan du inte acceptera att deta faktiskt är något högst individuellt?" - Det vill säga, alla har rätt till sin åsikt i frågan? "Detta är en fråga som det inte går att ge ett entydigt svar på då alla tycker olika eftersom det inte finns några "riktlinjer" .Det är även en högst kulturell/social fråga då det ser väldigt olika ut runt om i världen och i olika kulturer." - Det vill säga, man är inte sjuk bara för att man inte tycker som du? "Varför måste man ha en ålder som svar. Vad är det i detta som är så provocerande för vissa?" - Ja, säg det? Varför blir du så provocerad? Du har också givit åldrarna 4 och 5 som exempel, och skrivit att det har med när barnet inte behöver tryggheten längre att göra. Då undrar jag följande: Är det ok i dina ögon att amma en otrygg tolvåring (om denne alltså ville det)? Om nej, varför inte? Om ja, hur skulle du känna om du såg en mamma göra detta med sin tolvårige son? | |
| Spira - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:52 | |
![]() | Jag tror fortfarande att vissa här har svårt att acceptera att människor är däggdjur och att det inte är något konstigt att amma. Våldtäkt förekommer också bland människor. | |
| Yamma | 2012-05-19 21:53 | |
![]() | Och som svar på ditt inlägg till mig, slånbär: Jag gör de kopplingarna när jag ser andra ja. Vad har det med min egen son att göra? | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:53 | |
![]() | jag har ju sagt att hon skämdes för det | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:54 | |
![]() | Känsliga bröst har ingenting med saken att göra. Jag tror att hon blandade ihop känslor. | |
| Yamma | 2012-05-19 21:54 | |
![]() | Spira, då är det inte nåt konstigt med våldtäkter bland människor? Hur är det med mord? Pedofili? Incest? Asätande? Allt detta är också normalt bland djur. Betyder det att vi bör följa deras exempel? | |
| Yamma | 2012-05-19 21:55 | |
![]() | Sylvia, tror du verkligen att hon "kände fel" när hon blev kåt?! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:55 | |
![]() | Men nog om detta sidospår. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:56 | |
![]() | jaha ... lätt att sitta här och tro och tycka om en person man aldrig träffat och påstå att hon inte har alla känsloindianer i kanoten | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:58 | |
![]() | Yamma, ja, jag skrev just det? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:58 | |
![]() | Jag har inte påstått någonting. | |
| Yamma | 2012-05-19 21:58 | |
![]() | Det är lätt att vifta bort det som inte passar ens egna känsloindiander... | |
| Yamma | 2012-05-19 21:59 | |
![]() | Ja jag såg att du skrev det. Det förbluffade mig, så jag behövde ha det förtydligat. Wow. Du tror det på riktigt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-05-19 21:59 | |
![]() | Och väljer du att ge henne som exempel får du nog finna dig i våra spekulationer. | |
| apbur | 2012-05-19 22:00 | |
![]() | Finns inga tydliga gränser mellan känslor. Man kan ju för sjutton skratta samtidigt som man gråter. Att känna sexuell upphetsning i situationer som normalt inte är sexuellt laddade är helt normalt och har nog drabbat de flesta. | |