Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 28 |
Mobilspel
| Pågående | 19 161 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kajix | 2013-05-24 21:31 | |
![]() | hur vet man att man kommer till himlen när man dör? gärna bibelhänvisning. | |
| Sin Corazon | 2013-05-24 21:33 | |
![]() | varför inte ett brev eller mail från nån som hamnat där? Borde väl vara lätt fixat. han är ju så duktig, han gud. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-24 22:14 | |
![]() | vi har blivit lovade evigt liv Johannes 3:16.Det har funnits en del sådana här kristna trådar till och från och alltid är det flera som känner Kristna som är fanatiska läs bakot ingsson. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-24 22:16 | |
![]() | homosexualitet nu och förr är stor skilnad.Det finns ingen bibeltext om att homosexualitet är tillåtet | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-24 22:18 | |
![]() | Johannes 3:16 så älskade Gud värden att han gav den sin ende son,att var och en som tror på honnom ska få evigt liv | |
| I love Jesus | 2013-05-24 22:23 | |
![]() | Jesus vill att vi ska må väl <3 han kmr med glädje och frid till varje själ <3 | |
| Claysune | 2013-05-24 22:28 | |
![]() | till sin corason: under min tid i Seattle hade jag en Svesk missionär som hade varit i himlen och kommit tillbaka igen. Eftersom jag bodde nästan som grannar var jag där ofta. Flera gånger frågade jag honom om tiden ovan där. fick alltid samma svar. Han sade. jag har fått tillstång att gå tillbaka om jag inte säger hur det var. jag frågade vidare, och då sa han fölgande. Om ni visste hur det var skulle ingen vilja vara kvar på jorden. Det finns många böcker om de som varit med om detta, Bl annat: Himlen finns på riktigt, en ung pojke upplever det och ned hjälp av föräldrarna skriver ner hur det var | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-24 22:35 | |
![]() | Min Mormor var jätte rädd för att dö,hon fick en hjärtinfarkt,och var död i några minuter några dagar senare berättade hon:Nu är jag inte rädd mer för döden.hon hade sett ljuset på andra sidan och när hon vaknade upp så ville hon inte tillbaka till den här värden.För ett år sedan satt jag vid farfars dödsbädd och vakade jag sjöng lite för honom,flera gånger så sa han:Det här är inte riktigt klokt jag tyckte det var märkligt | |
| I love Jesus | 2013-05-24 22:35 | |
![]() | En text: The Greatest man in history,named Jesus,had no servants,yet they called him Master. Had no degree,yet they called him Teacher. Had no medicines,yet they called him Healer. He had no army,yet kings feared Him. He won no military battles,yet he conquered the world. He committed no crime,yet they crucified Him. He was buried in a tomb, yet HE LIVES TODAY! | |
| Claysune | 2013-05-24 22:57 | |
![]() | Tack ttiittii för ditt vittnesbörd. 1Kor.2:9 säger så här "vad ögat inte har sett och örat inte hört och människohjärtat inte kunnat ana, vad Gud har berett åt¨dem som älskar honom. EN LJUS FRAMTI FINNS ATT FÅ FÖR DEN SOM VILL HA DET SÅ: OCH DEN VÄGEN ÄR GRATIS FÖR ALLA. PTL.. | |
| ingson | 2013-05-24 23:03 | |
![]() | Claysune Att åka fram och tillbaka till himlen är väl inte så märkvärdigt om man harr en allsmäktig gud som sköter transporten. Det är ju sas både vägen och livet. Men ligger det inte närma till hans att ifrågasätta sanningen? | |
| I love Jesus | 2013-05-24 23:04 | |
![]() | text: One night a man had a dream. He dreamed he was walking along the beach with the Lord. Across the sky flashed scenes from his life. For each scene he noticed two sets of footprints in the sand: one belonging to him and the other to the Lord. When the last scene of his life flashed before him,he looked back at the footprints in the sand. He noticed that many times along the path of his lifet there was only one set of footprints. He also noticed that it happened at the very lowest and saddest times in his life. This really bothered him and he questioned the Lord about it: Lord,you said that once I decided to follow you,you would walk with me all the way,but I have noticed that during the most troublesome times in my life there is only one set of footprints. I do not understand why ,when I needed you most you would leave me. The Lord replied: My precious child,I love you and I would never leave you. During your times of trial and suffering when you see only one set of footprints,it was then I carried you <3 | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-05-24 23:07 | |
![]() | Ja, och VAR, verkligen, stöter man på märkliga kristna? Varit till himlen och kommit tillbaka? Långa godtyckliga textsjok? | |
| I love Jesus | 2013-05-24 23:09 | |
![]() | Guds sötnosar ni är <3 | |
| I love Jesus | 2013-05-24 23:12 | |
![]() | Guds kärleksnöd över alla <3 Gud älskar oss mer än vi kan ana <3 <3 <3 | |
| Sote | 2013-05-24 23:16 | |
![]() | Ja alltså nu tror ju inte jag att " ateisterna" i tråden skriver så mycket utifrån att dom känner så värst många kristna fanatiker. Det räcker gottmed att läsa i den här tråden där en och annan spamar bibelcitat som om dom gick på speed. Jag är dock tämligen övertygad om att inte en enda icketroende blir lockad att gå över till andra sidan utifrån dessa inlägg. Bibelcitat kan vem som helst spotta ur sig men försöker man få svar utan citat då blir det genast knepigare. Det verkar vara väldigt svårt att prata om sin tro med egna ord. Kanske för att man då faktiskt måste tänka själv? | |
| LittleStalin - Ej medlem längre | 2013-05-24 23:23 | |
![]() | Jag blir verkligen rädd för den "religiösa" sidan när jag läser här. Annars är jag rätt nyfiken på vad det innebär. Det verkar vara en samling idioter. Ursäkta min rättframhet. | |
| Claysune | 2013-05-24 23:31 | |
![]() | Till sote. mitt vittnesbörd är at jag mottog frälsning i tiidiga barnaår och ha varit med på vägen i över 65 år och jag har inte ångrat det. fördenskull tycker jag det är onödigt att kalla mig för fanatiker, här skriver jag utan att citera några bibelversar om det är det du är ute efter. Med egna ord som du efterlyser!! | |
| LittleStalin - Ej medlem längre | 2013-05-24 23:44 | |
![]() | Varför citera från bibeln i tid och otid? Jag fattar verkligen inte det. Är det den som gäller för oss nu? Nej. Vi har Sveriges Rikes lag att rätta oss efter. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-25 00:00 | |
![]() | litle stalin,om du läser bakåt så ser du att fler ateister ber oss kristna att visa på var i bibeln står det tx var vi blir lpvad evigt liv,det står visserligen i alla böcker,men jag valde joh för att någon frågade sveries lag och bibeln är 2 skilda saker | |