Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| DonnaVero | 2013-11-06 23:15 | |
![]() | Jo tack det är bra. Tröttheten börjar dock göra sig påmind. Hur är det själv ? | |
| hfranke | 2013-11-06 23:21 | |
![]() | Samma här, har haft en lång dag på jobbet och börjar 6.45 imorgon, så nu börjar det bli dags att släcka flitens lampa. I övrigt så är det väl bra. Lite mörkt, regnigt och sådär äckligt väder, nu vill jag ha snö och en ordentlig vinter! | |
| DonnaVero | 2013-11-06 23:28 | |
![]() | Ja, lite väl mörkt är det allt. Vintern är välkommen! Sussa gott och dröm vackert. | |
| hfranke | 2013-11-06 23:31 | |
![]() | Detsamma önskar jag dig och alla andra som kikar in i denna tråd ikväll! | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-07 00:30 | |
![]() | imgur.com/gblYjkY.gif imgur.com/qA5RYNT.gif imgur.com/NjY0AAQ.gif imgur.com/IP3Q43c.gif imgur.com/u9hpFi9.gif imgur.com/e5dAHWX.gif | |
| hfranke | 2013-11-07 09:29 | |
![]() | Mmm om jag bara hade en katt... då hade det bäddats och rivits :) själv lägger jag mig på sidan och slocknar rakt av. Godförmiddag! Hfranke jobbar till halv fem idag, och har i princip gjort det jag ska redan. Blir tufft att se upptagen ut hela dagen, om inget oförutsett inträffar. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-11-07 09:34 | |
![]() | Du klarar säkert att se upptagen ut. Finns ju hur många trådar som helst att skriva i. ;-) Jag saknar att ha katt, men har insett att jag sover mycket bättre utan katt. Tyvärr måste sömnen få gå före i mitt fall. Tror att det är svårt att få en katt att förstå att sovrummet är off limits. | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-11-07 10:46 | |
![]() | Morrn morrn! | |
| hfranke | 2013-11-07 12:23 | |
![]() | Usch då. Har ju fått arbeta hela förmiddagen! Tre män i uniform dök upp och gick här och försökte se tuffa ut i korridoren, sen massa telefonsamtal och skit. Nä nu tar jag lunch! | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-07 14:46 | |
![]() | Godmorgon alla söta må kycklingar. :) jeklar i backen.. igår måste ni chattrat på :) | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-07 14:47 | |
![]() | Små* | |
| corlini | 2013-11-07 14:47 | |
![]() | svårt sova för att man har katt? hänger inte med, hur mycket låter en katt? har två katter, en stallkatt som aldrig är i huset eller vill in. en som "bor" i huset men kommer och går som hon vill. sover jag så sover jag, spelar ingen roll var katten är eller vad den gör. inte föränn den välter sängen eller startar en traktor och kör på huset skulle den kunna störa min sömn. i övrigt är jag skitless på vädret. skit är det. inte kallt, inte varmt, inte regn men inte torrt. skitväder | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-11-07 16:32 | |
![]() | Om man har en katt som ställer sig och trampar på en eller jamar högt och spinner som en traktor för att den vill att man ska stiga upp i ottan så blir det garanterat svårt att sova. Om katten är envis hjälper det inte att putta bort den. Det hjälper heller inte att stänga dörren. En envis katt ställer sig utanför, krafsar och jamar. Om den är smart så hoppar den dessutom upp på handtaget och öppnar dörren själv. Så jo, det kan vara svårt att sova om man har katt. | |
| corlini | 2013-11-07 17:43 | |
![]() | ok, jo det förstår jag. jobbig katt :) | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-11-07 17:48 | |
![]() | Men han var världens finaste katt för övrigt, och världens mest gosiga/kelsjuka katt och jag saknade honom djupt när han fick somna in pga. svår sjukdom. Jag skulle gärna ha just honom tillbaka, men en ny katt som ger mig sömnsvårigheter - nej. | |
| corlini | 2013-11-07 18:38 | |
![]() | man fäster sig otroligt, på gott och ont. djur har den effekten. påtal om djur, oönskade djur denna gången. 3 vildsvin bakom huset igår kväll. trodde först det var katten som krafsa på dörren tills jag hörde en grotesk snarkning/grymtning vi snackar 4-5meter från huset och uppbökad rabatt!!! första gången på flera år de kommit så nära. de brukar stanna ungefär 50 meter bort och gå runt annars. | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-11-07 18:40 | |
![]() | Har ni tänkt på hur skönt det är egentligen att alla religionstrådar är döda? | |
| corlini | 2013-11-07 18:44 | |
![]() | de återuppstår om 3 dagar | |
| hfranke | 2013-11-07 18:53 | |
![]() | Fast lite vilsamt för själen är det när det är lite lugnare. | |
| girlpowah - Ej medlem längre | 2013-11-07 18:58 | |
![]() | Dom ska aldrig mer uppstå.. massa j*vla skit är de bara! :) Hej hrfranke och knäppa awk :) | |