Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 387 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| caandy - Ej medlem längre | 2008-04-06 17:32 | |
![]() | Men alltså, varför jämför somliga här manliga könsorganet med kvinnliga bröst? Det är ju inte alls samma sak. Det vore betydligt mer relevant att jämföra det kvinnliga könsorganet (dvs. inte brösten) med det manliga könsorganet. | |
| Grymming | 2008-04-06 17:37 | |
![]() | Caandy jag håller med. Den enda likheten är väl att det står ut från kroppen. men det gör ju öron oxå. ;p | |
| caandy - Ej medlem längre | 2008-04-06 17:40 | |
![]() | haha, eller hur. såklart är det ju skillnad mellan mansbringor och kvinnliga bröst, men det är ju inte könsorgan för den saken! =) | |
| Grymming | 2008-04-06 17:42 | |
![]() | Nej...kvinliga könsorgan är bra mycket finare... | |
| badannkan - Ej medlem längre | 2008-04-06 17:51 | |
![]() | Misst bild äcklar mig | |
| Grymming | 2008-04-12 01:24 | |
![]() | grrrrr | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-04-12 01:30 | |
![]() | ett aldrig sinande ämne... | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-04-12 01:56 | |
![]() | tuttar suger, ge mej en r*v | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-12 01:58 | |
![]() | Jag vill också ha en räv. De är söta. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-04-12 02:46 | |
![]() | rävröd rödräv rev röv blä vad trött jag är. nu ska jag lägga mig och drömma om tuttar. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-04-12 03:13 | |
![]() | Jag vill inte se urringningar med upptryckta fläskpattar eller stringtrosor som tittar fram ovanför byxbaken när jag fikar. Inte heller känna lukten av klistrig herrparfym blandas med kaffedoften. Tycker alla ska tänka sig för innan de går ned på stan en vardag, om det kanske inte finns lämpligare tillfällen att framhäva sig som sexuell varelse. Krogen till exempel. Nakenhet är inte äckligt -det är sex som är det. Alltså tummen upp för en mamma som matar sin unge med lite vårta på ett café. Gauguin upptäckte redan i slutet av artonhundratalet att det sk naiva söderhavsfolkets kvinnor inte skylde sig utan tvärtom var helt oblyga och okonstlade. Vi vet att det handlar om kultur, denna fixering. För den lite mer komplexe och intressante mannen/kvinnan kan det såklart handla om en mammafixering, men annars handlar det nog om vad som är tillåtet att visa enligt lagen och de oskrivna sällskapsreglerna. Amerikans censur: det är vårtan som är för erotisk att visas. När pigmentet kommer, det är då barnen blir rädda och männen får pek. Nä skärpning. Jag har blottat mig i parker i min ungdom. Det var bara roligt för att det var odygdigt. På nakenbad var det inte alls lika kul. Det äcklar mig om andra människor ser på min överkropp som något slags köndelar. Det vore dålig planering av Gud fader att placera ut könsorgan så nära ansiktet. Avdramatisera överkroppen för Guds skull. Om någon vill tända på bröst, händer, knän eller annat som inte är könsorgan, ok. Men för den skull borde inte hälften av ett lands befolkning stirras ut eller anklagas för provokation. Somrarna börjar bli olidligt varma. Varför ska män få gå omkring topless och fälla brösthår i livsmedelsaffärer helt ostraffat? Sen tycker jag att alla på Betapet borde vara asexuella nördar. Trodde detta var en safe nördklubb. Basta. | |
| Skogstokig - Ej medlem längre | 2008-04-12 06:58 | |
![]() | Jag hoppas för din skull att du inte control ceade in detta som specialarbete också. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-04-12 09:34 | |
![]() | Varför kunde inte min dåvarande man amma vår dotter (angående ammande män i början av tråden, har inte läst hela...) när hon var i den åldern? Jag fann aldrig något gosigt i situationen, bara stress, svett, elände... Jag önskar att jag hade varit mer kvinnlig och kunnat njuta men det gick bara inte! Nu går hon i mellanstadiet och är en stark och frisk tjej, så det gick bra ändå. Vi har en bra relation, inga synliga skador pga kort amningsperiod. Angående mina bröst, så har tyngdlagen tagit ut sin rätt men som Titti i morronzoo brukar säga: man får lära sig att vika fint, när de ska in i bh:n. Min gubbe tycker att de är sexigast i världen (säger han i alla fall, den godingen) och det tycker jag är viktigast. Jag gillar dem oxå, ganska bra. Vi har ju "hängt" ihop ett tag nu... | |
| Miss_jk | 2008-04-12 09:38 | |
![]() | "Varför ska män få gå omkring topless och fälla brösthår i livsmedelsaffärer helt ostraffat?" Det borde de inte få göra, oavsett brösthår eller inte. Killar som går i bar överkropp utanför hemmet eller badstranden går bort. | |
| Elmis | 2008-04-12 10:11 | |
![]() | Det är väl halva klacken det på sommarhalvåret? ;) | |
| Miss_jk | 2008-04-12 10:14 | |
![]() | Ja, tyvärr. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-04-12 10:41 | |
![]() | Skogstokig: Det var tänkt som en låttext, men det är svårt att förmedla melodin så här över internet. Miss_jk: Egentligen stör det mig inte heller om t.ex. en man står halvnaken i kön till en glasskiosk, rafsar sig lite på bringan: En unge står bakom honom i kön, får brösthår och hudflagor på sin glass. Naturligt. Det är ju ganska äckligt med alla som har bh på sig på sommaren. Miljön inuti en bh är svår att hålla fräsch när det är riktigt varmt. Men det stör mig inte heller. Det är orättisan och blandningen av prydhet och översexuelisering i samhället som verkligen stör mig. Självklart måste det vara så att en tjej i bikini är roligare att titta på för ett gäng bullrinkande svenska grabbar, än en man som jobbar som badvakt i ett varmare land, tex Mitch Buchanon. Han verkade ju helt könlös. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-04-12 10:43 | |
![]() | bullrUnkande. | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-12 10:46 | |
![]() | Det är ju kläderna som gör mannen - och kvinnan. Så offentlig striptease är inget som tilltalar mig. För övrigt gillar även jag rumpor bättre än tuffsinuffsingar. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-04-12 10:51 | |
![]() | WT: Du har en poäng. Men det borde vara lika. Männen borde också få svettas om överkroppen på somrarna. | |