Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 365 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-12-12 22:16 | |
![]() | Det handlar inte om kuk, det handlar om stake, det säger Parvus och *blinka* | |
| RikaM | 2008-12-12 22:18 | |
![]() | Det fick mig osökt att tänka på de tre killarna som skulle sova i tält över natten! På morgonen dagen efter sa den ena killen att han drömt att han hade besök av en sexig brud. Jag drömde detsamma sade den andra! Skumt sade den tredje! Jag drömde att jag var ute och åkte vasaloppet! | |
| RikaM | 2008-12-12 22:18 | |
![]() | Jag vet fel tråd!!! | |
| Lill-IT | 2008-12-12 22:19 | |
![]() | hahahha... den var kul Rika:-)) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-12 22:47 | |
![]() | Man kan väl inte bonnglo karlarna i ögonen hela tiden heller? Ibland ser jag något väldigt trevligt. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-13 06:37 | |
![]() | Jag har gjort en del dumma grejor mot män med kukbula. Man var väl ung och dum och fattade inte att det var omvänt sexistiskt. Anyways en dag på stan förföljde jag och en kompis en karl i sjavig klädsel, inte stentvättade men väl urtvättade jeans. Jag minns än idag hur han hade lagt den till höger. En annan gång var det en arbetskamrat som alltid hade tajta jeans. Han var väl inte guds bästa barn själv heller. I början försökte jag att inte titta men det hela utvecklade sig till att jag tittade ogenerat och han blinkade lite med ögonen. Han såg lycklig ut men jag får väl aldrig veta hur han egentligen upplevde det så från och med nu ska jag sluta. Vem vet, det jag tolkade som vår lilla(nja) hemlighet kanske han inte alls kände likadant för. | |
| mrperfect | 2008-12-13 11:48 | |
![]() | Då eg var i Norge så var det to Norrmän som snackede om sköytetävlingen, den ene sa: Det er Pen-is idag. Det var mitt enda inlägg i denna debatt! | |
| micro113 | 2008-12-13 12:04 | |
![]() | Jag är nog en riktig torrboll, men tycker faktiskt det är helt ointressant att titta i de regionerna på en kille. Det säger liksom inget i alla fall. Och skall jag vara indiskret så har jag aldrig upplevt att killen är för liten -- däremot tvärtom vid ett tillfälle. Det var inte trevligt, och vi valde att vara vänner istället för partners. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-13 12:08 | |
![]() | micro: Jag vill minnas poetiska inlägg från dig om... julgranskulor... | |
| micro113 | 2008-12-13 12:21 | |
![]() | Budalv Sant -- men de ser man ju inte utanpå jeansen direkt. Skulle nog se väldigt lustigt ut om man spanade in dem samtidigt som man pratade med någon. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-13 12:33 | |
![]() | Inte så vanligt, men det finns män som klär sig i elastan. Sen kan ju jeansen sitta åt väldigt hårt eller personen har en rulle som syns utefter låret. Klart det ser dumt ut att titta. En man borde få gå klädd hur han vill utan att det ska tolkas som om han vill ha uppmärksamhet. | |
| Ekliptikan - Ej medlem längre | 2008-12-13 12:37 | |
![]() | Budalv, alla vill väl ha uppmärksamhet? | |
| micro113 | 2008-12-13 12:37 | |
![]() | Budalv Män som klär sig i elastan väcker inte den nyfikenheten hos mig -- av olika anledningar. *s* | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2008-12-13 12:54 | |
![]() | Jag är nöjd med det jag har, kan göra bägge de saker den är till för. Har aldrig fått några klagomål åt ena aller andra hållet vare sig för det ena eller andra. Dessutom när jag gör det ena av ovanstående så kan jag skriva i snön (om det nu skulle råka vara en vinter då det är snö vill säga). | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-12-13 14:47 | |
![]() | Jag har aldrig tänt på penisen i sig, det gäller att den sitter fast monterad på rätt karl, för att jag skall orka titta på den! Å andra sidan, när den sitter på min sköne sambo, då tål den verkligen att tittas på!!! ; ) | |