Spelrum
Giraffen | 52 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 81 |
Mobilspel
Pågående | 20 302 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-22 23:50 | |
![]() | Jag har bara ett plan. Retar mig på det. Nej, fel tråd. | |
mrperfect | 2013-08-22 23:51 | |
![]() | Jag har inget plan, inte ens en liten Cessna :/ | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-22 23:52 | |
![]() | Jag har i alla fall en cykel. Men det är inte en tandemcykel. Vore kul att prova nån gång. | |
Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-23 00:13 | |
![]() | Haha. Det jag saknar mest med förhållande, är att det alltid fanns någon som blev glad över att se en (för det mesta). Är en härlig känsla när man längtat efter någon hela dagen och personen sedan kliver in genom dörren. Så kan man laga middag ihop och dricka vin och kramas! | |
Vilja123 | 2013-08-23 01:50 | |
![]() | Här finns jag. 46 årig kräsen singel. Älskar vara ute i naturen. Har en vovve på nio år o två vuxna grabbar. Är nyfiken o sprallig. Idrottstokig. Saknar som singel mysiga stunder vart man än är. Lika mysigt att gosa i soffan som att fika på en stubbe i skogen.Spelar ingen roll vart min prins bor. Behöver ju inte åka häst o vagn, fast det mysigt! Är seriös!!!! Trött på singellivet. Söker en självständig kille som är full i bus o kärlek. Att gilla vovvepromenader är ett plus. Ålder jag önskar är +- tre år. Barn o djur inga problem. Kanske du lättsamma mysiga person tycker att det kan vara mysigt att ha nån nära nu när det nalkas mot höst o vinter! | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-23 05:32 | |
![]() | Vilket fint inlägg, Vilja123. Hoppas att någon nappar. :-) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-08-23 19:43 | |
![]() | Illi? | |
LittleStalin - Ej medlem längre | 2013-08-23 19:59 | |
![]() | Ylly? | |
Vilja123 | 2013-08-25 06:42 | |
![]() | Begrundar intressen seriöst. Hoppas nån mysing där. Inte nån pubhängare vet det finns bättre forum att träffa nån! | |
monketface | 2013-08-25 11:03 | |
![]() | Lycka till Vilja :) Jag är singel och har blivit uppraggad här på beta tidigare så jag vet att det funkar ;) Kul! | |
Rultatultan | 2013-08-25 11:16 | |
![]() | Jag är stolt snigel och kommer nog så att förbli. Mr Right lär inte komma och knacka på dörren direkt. Och gjorde han det bleve jag nog så förskräckt att jag slängde igen dörren i ansiktet på honom. Stackarn. | |
Vilja123 | 2013-08-26 02:00 | |
![]() | Mysiga singlar chattar! Flera bor nära mig. Chatta lite till innan första daten. SÅ spännande. Ooops känsla nu när det är uppenbart att det finns så många trevliga singlar! Blink vilka gosiga bilder jag fått. | |
monketface | 2013-08-26 07:42 | |
![]() | :) | |
ordminna - Ej medlem längre | 2013-08-26 08:24 | |
![]() | Ja en kristen singel här. | |
Dyrengrip - Ej medlem längre | 2013-08-26 10:18 | |
![]() | Härom natten hade jag den mest fantastiska dröm. Jag drömde om min nästa stora kärlek, nästa veckas vinnande lottorad, det nya energibränslet och botemedlet mot cancer. När jag vakna var jag helt betagen och skyndade mig att skriva ner det viktigaste. Förnamnet på min nästa kvinna ska börja med F eller S och rimma med kyckling. Efternamnet ska ha något att göra med förra århundradet och något som växer i skogen. Efter mycket funderande så vill jag nu efterlysa följande: -Kan Syckling Sekelbär höra av sig, jag vet att du finns där ute! :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-26 11:27 | |
![]() | Haha. Rultan, det där om att han inte lär komma och knacka på dörren direkt stämmer inte i alla fall. Jag är idag lyckligt förlovad med en som gjorde just det. :) | |
Rultatultan | 2013-08-26 14:15 | |
![]() | O.o LadySol! Härligt att höra :) Kanske dags att lägga fram en fin dörrmatta där det står "välkommen" på, då. Bara-ut-i-fall-att. Eller kanske inte "välkommen". Det skulle stå något i still med "kom in om du vågar och snubbla inte över nån katt". Och inte vara så snabb med att smälla igen dörren. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-26 14:19 | |
![]() | Det händer när man minst anar det. Jag lovar! Förresten, är det menat så finns det nog ingen dörr som kan hindra det. ;) | |
Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-26 14:25 | |
![]() | Hej. Jag heter Molle och är dryga 27 höstar. Mer än så vill jag inte avslöja, då det tycks finnas många dårar här! Jag vill ha en RIK man som försörjer mig, detta då mitt CSN är lite knapert... Du får vara mellan 25-100 år. (Är du för gammal och skröplig blir det inget regelbundet rajtantajtan dock, bara för att förtydliga detta) Du som är intresserad ska vara alltså vara rik och generös. Mycket mer än så begär jag inte! (kvinnan på bilden är egentligen någon annan) | |
Rultatultan | 2013-08-26 14:28 | |
![]() | Haha! Jaaa! Jag lovar att lägga fram dörrmattan det står Välkommen på, gömma undan katterna och INTE slänga dörren i ansiktet på den RIKE man som kommer och knackar på med intentionen att be om min hand. Men han måste vara snor-rik. | |