Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 37 |
Mobilspel
Pågående | 20 463 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-09 00:37 | |
![]() | Jag ber om ursäkt igen, denna gång men än mer känsla. Tycker visserligen inte att det gyllene livsvattnet är något att hurra över, men jag respekterar att andra gör det. :) Hahaha, jag saknar exet ibland också, men pälsmonstret är den som bor kvar i mitt hjärta. Saknar det mer. :) Jag är inte det minsta blödig så. Krokar lätt av fiskar, har inga problem med att vittja råttfällor och har utan tvekan tagit med kattrackare till veterinären då exet plötsligt ansåg dem mina trots att jag protesterat högt när de anskaffades. Nu känner jag mig kallhjärtad. Retar mig på att jag inte är blödigare. | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-05-09 00:45 | |
![]() | Var glad för det. Jag anfaller barn som fångar fjärilar och förstör "mjölet" på vingarna (och givetvis anfaller jag fjärilar som fångar barn också - bara så ingen ska tro att jag bryr mig mer om djur än om människor)! Jag gråter ihjäl mig hos veterinären om det så bara är en jävla guldfisk som ska dö (om man nu brukar avliva guldfiskar?) Jag försöker rädda livet på humlor och är brydd när jag bryter av grenar på träd :D Mormor och morfar tog med sig alla barn och åkte på utflykt när gårdens djur skulle förvandlas till mat på bordet. Så jag antar att jag från båda sidor fått detta ömkliga DNA. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-09 00:47 | |
![]() | Oj. Du är illa däran. Jag vette faen om jag inte är glad över att vara i alla fall lite kallhjärtad, faktiskt. :P | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-05-09 00:53 | |
![]() | Jag vill påstå att du ska vara rätt glad över det, ja :) Snart börjar jag antagligen fundera på om linser kanske lider av att kokas om jag inte skärper till mig. Jag undrar fortfarande vad Lewarcher länkade till. Vågade inte titta, vilket retar mig. Säkert en vidrig bild på ett avmagrat barn :( | |
nygiants | 2011-05-09 04:02 | |
![]() | Medias behandling utav Ola Lindholm gör mig sur. Dom skyddar mördare och våldtäktsmän men hänger ut och förföljer en människa som inte ens fått situationen provad rättsligt. Integriteten är bara viktig när det passar dom och skulle det bevisas att han är oskyldig är hans namn ändå sabbat för alltid pga detta. Skandalmedia kommer vara dom absolut sista som skulle bry sig eller rätta till sitt misstag. | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-05-09 05:20 | |
![]() | länka ej till misshandel tack | |
lewarcher | 2011-05-09 05:38 | |
![]() | Medias behandling av Ola borde ha en egen tråd. | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-05-09 05:49 | |
![]() | den kan heta: :=) | |
lewarcher | 2011-05-09 05:58 | |
![]() | Snarare :=( | |
Bitte - Administratör | 2011-05-09 08:02 | |
![]() | En familjemedlem som stökat med en massa från 4 till nästan 6.30 för att så fort jag klev att gå och lägga sig och sova *suck* Bitte | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-05-09 09:30 | |
![]() | Västtrafik, denna OÄNDLIGA källa till frustration. Har stått och väntat på hållplatsen i 28 min nu när de plötsligt ba "oj vi glömde säga att vi ställt in tre rutter". Dö. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-09 09:41 | |
![]() | Uisge, han länkande till en bild med svältande barn. :´( Jag retar mig på att jag har hjärnsläpp idag. Och så instämmer jag i retningarna om hur media behandlar Ola L. | |
koksiken | 2011-05-09 10:38 | |
![]() | jag retar mig på alla som ska ha hjälp med att rösta på ditten och datten. Skaffa er riktiga vänner som kan rösta på er på ett ärligt sätt, isf att tigga här! =( | |
tinaol | 2011-05-09 12:51 | |
![]() | I dag på det mesta typ ;) | |
nystan1 | 2011-05-09 13:03 | |
![]() | Fullt i giraffen... | |
grönöga - Ej medlem längre | 2011-05-09 14:15 | |
![]() | Det retar mig lite, men mest är det nog en fascination över hur enormt starkt folk reagerar så fort någon "petar" på deras "rätt" att få inmundiga alkoholhaltiga drycker var, när och hur dom vill. | |
Gautama | 2011-05-09 14:21 | |
![]() | Du har nog missförstått frågan i så fall grönöga:-) Det handlar inte om alkoholen i sig utan om rätten att bestämma över hur andra människor väljer att leva sitt liv. För mig kunde det lika gärna handla om vilken fråga som helst där lagen inte säger nej men en person väljer att säga nej av moraliska skäl. Själv skulle jag inte komma på tanken att amma och samtidigt dricka alkohol men det är ju jag det:-) | |
grönöga - Ej medlem längre | 2011-05-09 14:38 | |
![]() | Jag tänkte på folk och alkohol i det stora hela, inte enkom den sista "amma & vin-tråden". Trådarna inför Julen och den "heliga" snapsen, inför påsk, midsommar etc... | |
Gautama | 2011-05-09 14:39 | |
![]() | Ok, då missförstod jag:-) | |
Linn-z | 2011-05-09 16:22 | |
![]() | Att mobilerna går sönder heeelatiden !! | |