Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-04 08:53 | |
![]() | Men GAH! Tydligen tycker migrationsverket väldigt illa om att jag inte har något uppehållstillståndskort (vilket jag inte ens visste fanns) och därför måste jag omgående boka tid för att lämna fingeravtryck och ta bild så att de kan skicka hem ytterligare ett chippat id-kort. Det blir mitt tredje. | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-04 09:13 | |
![]() | Naw. + D'oh! | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-04 09:13 | |
![]() | Byråkrati tär på psyket. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-04 09:20 | |
![]() | Byråkrati är ofta onödig. Jag har klarat mig hur bra som helst utan ett tredje id-kort. Och vad är meningen när det ändå finns datorer som inom en minut kan tala om att jag har uppehållstillstånd? Det blir till att bli dubbel medborgare snart. Ska bara... först. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-04 09:26 | |
![]() | Nu går jag och lägger mig. Ha en fin dag. <3 | |
| Bitte - Administratör | 2013-12-04 09:28 | |
![]() | Dagens fråga är vanlig svart eller nått som skiftar i rödsvart i håret Bitte | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-04 09:47 | |
![]() | Du luras, det finns inte alls någon dagens fråga. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-12-04 11:15 | |
![]() | bitte, du skulle nog passa i lite rött. | |
| hfranke | 2013-12-04 14:27 | |
![]() | Men vad är det som händer?? Null, gnagel, rien, awk, jaap... Jag hoppas att alla mår bra, och att de kommer tillbaka snart! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-12-04 14:32 | |
![]() | Som en masspsykos | |
| hfranke | 2013-12-04 14:38 | |
![]() | Fy. Gillar inte sånt. Var snälla och kramas i trafiken istället! | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-12-04 14:38 | |
![]() | Jag håller med! *kramar mina medmänniskor* | |
| hfranke | 2013-12-04 14:40 | |
![]() | Nåja, jag hoppas dom kommer tillbaka snart. Och låg hoppas dom öppnar sina gamla konton igen och inte byter namn. Jag fattar aldrig vem som är vem... | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-12-04 14:44 | |
![]() | Inte jag heller. Jag gillar inte när välkända ansikten försvinner. Oavsett relation. Då får jag aspis-delux. Man är ju liksom van vid en del människors personligheter. Även fast jag kan tycka si och så om vissa medlemmar ibland och trots att jag ofta är lite "mjäkig" och främjar att folk håller sams, så gillar jag dom lite allt också :-) Världen behöver olika, färggranna personligheter. Detta forum vore inte det samma utan vissa medlemmar. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-04 16:05 | |
![]() | Masspsykos? Nu tycker jag att du förminskar människornas egna viljor, Mollee. Jag har inga som helst problem med att förstå varför man väljer att avsluta sitt medlemskap just nu. Det handlar inte om någon masspsykos utan att det till slut bara blir för mycket. Man kan inte säga sin åsikt eller ifrågasätta utan att antingen bli kallad kall och omänsklig, det blir storm i ett vattenglas eller bli kallad mobbare. Jag är personligen trött på att det ska vara ok att ge sig på människor och kalla dem mobbare kors och tvärs medan det direkt blir helt åt helskotta fel om man ifrågasätter detta. Då är man fritt byte. Jag tror mig även förstå/har märkt att ribban sänkts rejält härinne. Förr var det kul att diskutera, tjabbla och antingen övertygas eller övertyga i någon fråga. Nu är det knappt värt att inlåta sig i en diskussion eftersom det direkt kommer någon som pekar finger och skriker om hur oförstående och elak man är trots att man inte på något vis uppvisat något sådant. Tolkningar är en sak, snävhet in absurdum ett annat. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-04 16:06 | |
![]() | Och nej, jag kan ändå inte låta bli att diskutera. ;) | |
| Lillstölla | 2013-12-04 16:13 | |
![]() | Hej på er! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-04 16:14 | |
![]() | Hej raring! | |
| Lillstölla | 2013-12-04 16:18 | |
![]() | Hur går det med tidsbokningen ;) Typiskt myndigheter att krångla. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-12-04 16:19 | |
![]() | Ladysol. Ja, det kanske inte lät något vidare. Men jag menade inte så. Jag tycker egentligen att man ska ta hänsyn till andra och inte häva ur sig saker bara för att vara jävlig. Jag tycker inte heller att man ska kalla andra för mobbare bara så där. Dock kan jag känna att det var mycket onödigt hån i gårdagens tråd, från bägge sidor. Jag rättfärdigar varken det ena, eller det andra. | |