Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 81 |
Mobilspel
| Pågående | 19 217 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:33 | |
![]() | Mike - Jaså, en sån motståndare. ;) Rob/Hugge - tack. Du kan hälsa Rob att du klarar delen om att charma damerna med bravur. ;) Men som Stölla säger, du har ingen aning om vad du ger dig in i. Lika bra du läser igenom den där beskrivningen. :) | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:34 | |
![]() | Hugge. Det glömde jag skriva, haha | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:37 | |
![]() | Klart det är Stölla som ser farlig ut. En riktig femme fatale. ;) | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:38 | |
![]() | Får väl skylla mig själv som gav mig in i ett spel med en så lågt rankad. Men ett sånt klent motstånd hade jag inte räknat med. Får väl glädja mig åt min Caroladröm när hon drar sin hand genom mitt hår och klippa bort den delen när hon öppnade munnen lol | |
| Lillstölla | 2011-06-16 19:39 | |
![]() | Jepp, jag är livsfarlig jag :P Du är så söt Lady <3 | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:40 | |
![]() | Jodå hon ser också farlig ut men eftersom jag inte vet hennes ålder vore det konstigt att säga att hon ser äldre ut. Det skulle jag nog inte våga ens om jag visste hennes ålder :P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:42 | |
![]() | Mike - du anser drömmar om en stum Carola vara bra alltså? Du verkar vara en förståndig man. Men med ett namn som ditt så är det ju iofs givet att du har bägge fötterna på jorden. ;) | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:46 | |
![]() | Nä inte riktigt. Den delen när hon drog handen genom håret var rätt kul men sen fällde hon ju kommentaren att det såg bra ut trots att jag inte skötte om det. Jag menade att klippa drömmen innan kommentaren kom :) . Det är nog bättre än minnet av min usla motståndare - tror jag :) | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:46 | |
![]() | Jag ska väl inte snacka dynga om min arbetsgivare egentligen, men Rob är verkligen skitgammal. Tror att han har suttit inne också. 3 år på Hall för olaga utseende. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:48 | |
![]() | Mike - hahaha. OK, så du klippte för sent alltså. Sånt är livet. Men Carola? Hade du dragit till med Modesty hade jag blivit impad. :) Hugge - Aj då. Gammal kåkfarare med ofördelaktigt utseende. Och du törs sprida dynga om honom? Du är antingen modig eller dum... | |
| Lillstölla | 2011-06-16 19:48 | |
![]() | Hugge: Skulle kanske kollat upp det där jobbet innan du tog det, 3 år på kåken för olaga utseende är allvarliga grejer :P | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:49 | |
![]() | Okej, Rob calling från Ölands södra udde. Jag tar över mitt konto och ger Hugge sparken med omedelbar verkan. Äfvla snorunge. :-/ | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:50 | |
![]() | Ah! Du använder hans foto förstås. Det fattade inte jag. Får väl skylla på att jag rätt nyligen började besöka forumet :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:51 | |
![]() | Rob - skönt att du är tillbaka, vännen. Den där ställföreträdaren du hade var lite väl snorvalpig... Mike - ursäkta men - Hahahahahahahahahaha. Ok så. Du är ursäktad. ;) | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:51 | |
![]() | Välkommen, Mike Nomad. :-) Inbiten fantast av Seriemagasinet? | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:52 | |
![]() | I drömmen skulle ju Carola kunnat vara en cool person. Visste inte att det skulle vara samma gamla Carola innan hon dök upp i min dröm :). Hon hade helrätt om håret dock hahaha | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:53 | |
![]() | Snygg bild, Lady. Nu uppdaterades den för mig. Den som väntar på nåt gott... :-) | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:53 | |
![]() | Carola är fin. | |
| Lillstölla | 2011-06-16 19:53 | |
![]() | Fin du är på nya bilden Lady! Välkommen Rob:) Södra Öland, faen vad nice! Får jag komma och hälsa på? Saknar allt Öland ibland. | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-06-16 19:54 | |
![]() | Nu blev jag impad. Lady Sol fattade ju inte alls lika snabbt som du (hukar o hoppas lady tog det på rätt sätt) | |