Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Beardo - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:15 | |
![]() | Jag retar mig på att det inte var jag som kom på formuleringen om näspiercade reclaimares grafitti. Tacka vet jag vanligt hederligt klotter där man kan läsa budskapet. Och så måste jag erkänna för Candee att jag retar mig på cyklister som inte leder cykeln över övergångsställen. Cyklister tycks liksom få välja vilket fordon de är. När de kommer fram till ett rödlyse kan de bara hoppa upp på trottoaren och cykla vidare eller också cyklar de över gatan för då har de på något vis blivit fotgängare. Jag vill inte införa ett allmänt cykelförbud, men jag känner ändå att de där fåniga cykelhjälmarna inte är straff nog för dessa människor. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:18 | |
![]() | Dilligaff: Problemet är ju då bara att man kan bli blasé på utemat. Bäst är att köra hemlagat och äta ute då och då som omväxling. Tycker ofta maten är godare hemma, men det beror förstås på att jag är en magnifik kock! :) | |
DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:20 | |
![]() | sylvia: så är det.. varför tror du jag limmar på dig! ;) | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:22 | |
![]() | SylviaPlath: Har du testat La cucharachas tapas? Räkorna frästa i chilli och vitlök ihop med den spanska potatisomeletten, aiolin och brödet... mmm. :) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:24 | |
![]() | Ha ha, Beardo! Trevligt att du förirrat dig till min gnällspikstråd. Så berätta nu - innan jag börjar anklaga dig för att vara lajvare - vad dealen med skägget är! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:27 | |
![]() | Gariam: Nä, det har jag inte provat, men det låter sig lätt göras eftersom jag bor ett stenkast därifrån. Tack för tips! Dilligaff: En dag kanske jag lägger ned vapnen och lagar dig ett rejält mål mat. Uttröttningsmetoden kan fungera i sällsynta fall. :) | |
DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:35 | |
![]() | sylvia: är den dagen idag? börjar bli lite hungrig.. :) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:38 | |
![]() | Den är nog inte det men faktum är att din enträgenhet börjar bli rörande, på gränsen till gullig. :) | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:43 | |
![]() | Jag vädrar kärlek i luften. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:45 | |
![]() | Linn, Dilligaff har vädrat kärlek i ett år snart. Uttröttningsmetoden, som sagt. :) | |
DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:48 | |
![]() | sylvia: jag har en asgams målmedvetenhet.. ;) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:49 | |
![]() | Ha ha! Ja, med tanke på att jag är till åren kommen så är du ju rätt person för jobbet... | |
Beardo - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:51 | |
![]() | Sylvia: Måste man ha en deal med skägg? Det är snyggt och det är hög mysfaktor att klia sig i det. Man blir helt enkelt glad av skägg. Jag ska inte säga att det är meningen med livet... för det är ju självklart. Och snälla, kalla mig inte lajvare. Det skulle faktiskt nästan vara värre än att bli beskylld för att vara näspiercad reclaimare eller sportfåne. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-25 13:57 | |
![]() | En glad trollkarl då? Lajvarkopplingen är tyvärr oundviklig. Jag bara undrar varför skägget måste vara så långt...blir lyckan större då? | |
DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-10-25 14:00 | |
![]() | linn: chansen är ungefär en på miljonen, max.. :) | |
Beardo - Ej medlem längre | 2008-10-25 14:07 | |
![]() | Jag har haft skägg i tio år och du är faktiskt först med lajvarkopplingen. Förresten, måste man inte vara under 15 för att springa runt i skogen och leka 1700-tal? Då faller skäggmöjligheten. Ju mer skägg, desto större lycka. Det är helt korrekt uppfattat. :-)>>> | |
Fesker | 2008-10-25 14:13 | |
![]() | Sylvia: Att spräcka en femhundring som ungdom betyder ofta ett markant ras i ekonomin... "Oj... här har jag en tjuga! Det blir nog en cheeseburgare för den..." "Oj... en femhundring! Orka spräcka den..." Men om man är äldre än 16 borde man skämmas för att använda det uttrycket :p | |
Jollz | 2008-10-25 14:14 | |
![]() | Sylvia: www.biggerbetterbeards.or g/ | |
Jollz | 2008-10-25 14:16 | |
![]() | Ångrar genast att jag precis trimmade tvåveckorsskägget =/ | |
Beardo - Ej medlem längre | 2008-10-25 14:30 | |
![]() | Tack Jollz, den där länken sammanfattar precis allt. Lycka till med nyodlingen! | |