Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 46 |
Mobilspel
Pågående | 19 642 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Egenskap - Ej medlem längre | 2009-07-11 14:39 | |
![]() | På torpa har vi ju "bara" våldtäkter... :/ | |
Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-07-11 14:41 | |
![]() | Ni får flytta hit till Stockholm. Det är lugnare här. :-) | |
Egenskap - Ej medlem längre | 2009-07-11 14:42 | |
![]() | Haha, nja. Det tror jag inte riktigt på ;) Och jag ska aldrig flytta från jönköping, så det så! :) | |
Maja G | 2009-07-11 14:43 | |
![]() | Ja, Rob..nu är det mycket som händer här i lilla staden.. Sonen hade hört på rykten att det var ett "skojbråk" som gick överstyr.. Våldtäkterna har väl upphört nu, Egenskap, eller? Inte fick dom tag i någon förövare där heller... | |
Maja G | 2009-07-11 14:43 | |
![]() | "JAG FLYTT INT HELLER!!" | |
Egenskap - Ej medlem längre | 2009-07-11 14:45 | |
![]() | Jaa, får hoppas det iaf :/ Men på öster är det väl inte så mycket action annars? mest utlänningarna som hänger där ju ;) haha | |
Maja G | 2009-07-11 14:53 | |
![]() | Vet inte vad du har fått det ifrån, Egenskap? Här finns det blandat av folk och fä...inget någon mer än annan! Pizzerior har vi i varenda gathörn, om det är det du menar?? Öster har en intressant historia med romanifolket, där vårt eminenta språk/dialekt kommer ifrån! | |
Dalmanisk - Ej medlem längre | 2009-07-11 14:55 | |
![]() | en och annan frikyrka också va? | |
Egenskap - Ej medlem längre | 2009-07-11 14:57 | |
![]() | Pizzerior finns på torpa med ;) Nä, utan det jag menar är att varje gång jag åker förbi Cigarren så ser jag minst 10 st utlänningar stå vid det där internetcafet jämte ica. Så det är bara som en kul grej, jag vet att det inte bara bor invandrare där ;P | |
Maja G | 2009-07-11 15:09 | |
![]() | Dom bor inte där, Hanna:) De är bara där för att fördriva tiden eller nåt, ja, jag vet inte...Är det inte dom som har hängt borta vid Bernhards innan kanske?? Idag har jag blivit väldigt vänligt bemött av två herrar av utländsk härkomst..Den ene gav mig 1 krona till förvaringsskåpet på Willys, jag hade bara femkronor...Och den andre lät mig gå före på bussen! Det är inte många som hade gjort så...De är nästan alltid mycket trevliga..Jag är bundis med pizzeriaägarna och VIPägaren i huset här..Mycket trevliga människor! | |
Egenskap - Ej medlem längre | 2009-07-11 15:13 | |
![]() | Jag vet inte, bara att det alltid står en hel trave där :P Jadå, jag har inget emot invandrare, det var inte så jag menade..hehe. Nu vet jag på ett ungefär var maja bor :) | |
Maja G | 2009-07-11 15:29 | |
![]() | Nu retar jag mig på att "jag retar mig på-tråden" är borta... Så då skriver jag här istället: Jag retar mig på att jag bakar bröd idag ( gör ju aldrig det annars så varför skulle jag göra det idag då?) och jag är jättetrött och har paltkoma och bara vill lägga mig i soffan och dicka på teve...Men vågar inte för brödet ska var i ugnen i 30 min till och då är risken att jag somnar ifrån den, eller så hör jag inte äggklockan...:( | |
Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-07-11 15:31 | |
![]() | Såna däringa ismaskiner som står och dräller i hokkiihallar. :-) | |
Tess 08 | 2009-07-11 15:34 | |
![]() | Tråkigheter är alltid träkigt att höra, det är för jä*** att det ens behöver hända (och att folk är så korkade som gör det) Baka bröd är ju både roligt och gott!!! Helst när det är klart! Själv ska jag ut med bilen och leta en galen cyklist... | |
Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-07-11 15:35 | |
![]() | Cykling ger fast rumpa. :-) | |
Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-07-11 15:37 | |
![]() | Några ungdomar i Jönköping har fet ångest just nu. Ger mig den på att alkohol var inblandat. I hate that shit. :-/ | |
Tess 08 | 2009-07-11 15:39 | |
![]() | Ja, cykling kan ge fast rumpa... men inte om man cyklar sällan och sedan ger sig ut på 20-milsturné... Skavsår kan det ge :) Alkohol funkar väl om man är ansvarsfull och tänker sig för. Man ska nog inte låta förnuftet gå ut när alkoholen går in... | |
Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-07-11 15:43 | |
![]() | Mellangården kan ta lite stryk, ja. :-D Ungdomar har ju oftast inte fått hum om hur alkoholen fungerar på just dem. Tyvärr betalar många ett alltför högt pris för att vinna den kunskapen. | |
Tess 08 | 2009-07-11 15:46 | |
![]() | Kan inte annat är att håla med Rob. Men jag känner att stämningen kräver att vi talar om att nikotin också är dåligt (för hälsa bla även om man inte får samma påverkan som tex alkohol) och att både snusning och rökning är förkastligt. | |
Tess 08 | 2009-07-11 15:46 | |
![]() | hålLa | |