Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-25 23:47 | |
![]() | Beardo - Arvidsjaur? Ska alla resa dit? Ta er samman karl och tänk på miljön! | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-25 23:50 | |
![]() | Irriterar mig på att så SJUKT många människor inte vet vilka länder som ligger i Skandinavien. | |
Beardo - Ej medlem längre | 2008-10-25 23:53 | |
![]() | Så samhället går plus på att "vilsna människor" slåss? Hur då? Och att klubbarna skulle vara fria från ansvar är så dumt att jag inte ens tänker kommentera det. Den dagen idrottsföreningarna betalar sina egna kostnader är jag den förste att uppmuntra Zlatan och hans gelikar att kicka boll. Men försök inte inbilla mig att de gör en samhällstjänst. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-25 23:56 | |
![]() | det har redovisats i både SVenskan, DN och på Uppdrag Granskining att inklusive kostnaderna för Polisen till trots, så går samhället med STOR vinst vid ALLA matcher. Särskilt välbesökta derbyn. Du får läsa lite ekonomi A 20p på valfritt universitet så förstår du nog vad som menas. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-25 23:56 | |
![]() | Ja Lejon, det är irriterande - men förståeligt. Titta på följande, så får du ytterligare vatten på din kvarn. Det första klippet förklaras av Jimmy Kimmel i det andra klippet. www.youtube.com/watc...j3 iNxZ8Dww www.youtube.com/watc...R7 5L08SBHo | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-25 23:59 | |
![]() | Min bror skickade det där klippet till mig idag. Ja, herregud... | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 00:01 | |
![]() | Jag har sett det här klippet jag vet inte hur många gånger. Varje gång skrattar jag nästan ihjäl mig. Dagen efter var hon med i ett program för att förklara att hon bara varit nervs och fått en blackout, men lyckades framstå som nästan lika korkad en gång till. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-26 00:02 | |
![]() | Ja, Linn. Den är en klassiker. Dock riktar jag min irritation ang Skandinavien direkt mot medborgare i Sverige. Folk som bor här borde ju veta vilka länder som ingår i Skandinavien | |
Beardo - Ej medlem längre | 2008-10-26 00:04 | |
![]() | Vad fint om du har rätt (trots den totala avsaknaden av bevis och fakta). Då förutsätter jag att klubbarna i fortsättningen tar sitt ansvar och betalar all bevakning inne på och utanför arenan själva liksom alla försäkringsbolagens kostnader i samband med matcherna så att skattebetalarna och försäkringstagarna slipper sponsra allsvenskan. Vem av oss två som har läst mest ekonomi vet jag inte (känns faktiskt LITE VÄL off-topic), men jag har en ganska god gissning. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 00:04 | |
![]() | fy fan för sportkillar död åt foppoll lär er knulla ist | |
mrperfect | 2008-10-26 00:05 | |
![]() | Linn79..jag är inte så känslig , men tycker att det är fel Sylvia Plath...ja... :/ | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 00:07 | |
![]() | var är trashie vill krama | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 00:07 | |
![]() | mrperfect - ja, visst är det fruktansvärt, men jag kan inte hålla mig. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-26 00:07 | |
![]() | Två länkar; En med liten anknytning till Skandinavien. Från ett norskt Tv.program där "Snyggisar" parats ihop med "nördar". Tillsamman ska dessa lösa problem. Kom ihåg "inuti säger mig ingenting" HAHAHA www.youtube.com/watc...Y_ CidIS8YM Andra länken: Hur man tar en skit-låt och gör den bra: www.youtube.com/watc...KQ gDY0pZ68 | |
Cekt | 2008-10-26 00:07 | |
![]() | Har ni sett klippet med skönhetsmissen som tävlar i nån frågesport med barn? Kommer inte ihåg klippet exakt men det var sjukt kul. | |
mrperfect | 2008-10-26 00:08 | |
![]() | Lejonmix, jag gick nästan med i klubben en gång men det visade sig att jag var bättre på friidrott så det blev en lokal friidrottsklubb, jag kände ordförandens son :) det löjliga är väl AIK började som friidrottsklubb 1891 har jag för mig | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 00:08 | |
![]() | Det som jag egentligen tycker är värst är inte att alla skrattar åt henne - utan de människor som peppade henne att ställa upp. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 00:09 | |
![]() | blä | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 00:10 | |
![]() | russbrud är lite tipsy vad är klockan nu exakt? och när ska man ställa om? och varför`? | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-26 00:10 | |
![]() | BEardo jag finner inget i ditt inlägg vettigt- har du varit på en match? Klubbarna betalar redan för säkerheten. MEN en person som menar att man ska betala polisens kostnader över hela sthlm/landet kan jag inte ta. | |