Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 551 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lill-IT | 2011-09-06 23:15 | |
![]() | Leka:) Du är så söt. Jag använder min dygnsrytmsfientliga kvällspigghet till att vika tvätt. Du kan få hjälpa mig? *blinkar sött* | |
| Lillstölla | 2011-09-06 23:18 | |
![]() | Hmm, okej då, men det är bara för att det är du Lill, hade inte gjort det för någon annan <3 | |
| Lill-IT | 2011-09-06 23:20 | |
![]() | Aaww.. <3 | |
| Lillstölla | 2011-09-06 23:22 | |
![]() | Vika tvätt kan faktiskt vara rätt terapeutiskt. Och jag får ju underbart sällskap så :) Bara du ger mig en kopp te! | |
| tipitina | 2011-09-06 23:25 | |
![]() | Lite krasslig? vad är det då? Hoppas det inte är något långvarigt skit iaf... Borde också vika tvätt, eller rättare sagt plocka upp kläder ur väskor och vika in. Tänk vad mycket festligare saker det finns att göra. Vad kommer er rastlöshet av? Själv är jag supernöjd med att göra ingenting... Kan iofs bero på att jag är rätt trött. :P | |
| Lill-IT | 2011-09-06 23:25 | |
![]() | Så klart jag gör! :) Vad vill du ha för sort? Lyckliga stunder, söders höjder eller rabarber/grädd? | |
| Lill-IT | 2011-09-06 23:27 | |
![]() | Tip.. det finns ingen annan som gör det åt mig.. och om jag inte gör det nu så blir det snart höga berg med ren tvätt som känns mindre lockande att ta sig an.. bättre att få bort det med en gång och känna sig ledig sen. | |
| Lillstölla | 2011-09-06 23:28 | |
![]() | Tippen: Är förkyld och mår fortfarande illa, men har konstaterat att illamåendet kommer från nacken. Så inget som inte går över. Ja du, min rastlöshet kommer nog från att jag har en udda dygnsrymt över lag, den varierar mycket beroende på hur jag sover eller ens om jag sover osv, så har ofta mest energi på kvällen men är liksom inte läge att dra igång att spika upp tavlor osv då, tanterna i huset skulle bli skapligt sura! Lill, åh, jag tar hemskt gärna en kopp Lyckliga stunder, älskar den! | |
| tipitina | 2011-09-06 23:29 | |
![]() | Sura tanter är det bästa :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-06 23:32 | |
![]() | Änglagott fick bli mitt val av te ikväll. :) God kväll kära ni. <3 Mår alla bra? Utom stackars Stölla då, jag ser ju att hon mår risigt. Stackars. :( | |
| Lill-IT | 2011-09-06 23:34 | |
![]() | Tre lyckliga stunder då.. Tip måste också fika.<3 Åh vad jag önskar att jag kunde knäppa med fingrarna så att ni verkligen var här och tog en riktig fika med mig.. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-06 23:35 | |
![]() | Det hade varit väldigt trevligt Lill. <3 | |
| Lill-IT | 2011-09-06 23:35 | |
![]() | God kväll Lady.. Bra att du redan har en tekopp.. *makar plats åt en till i soffan* | |
| Lillstölla | 2011-09-06 23:35 | |
![]() | Hahaha njae! Alltså mina grannar är bra, trevliga och snälla, så vill inte reta dom! Men jag skrämde nog den stackarn som bor högst upp i huset för några helger sen, han spelde för hela kvarteret, så högt att de inte hörede när jag verkligen bankade på dörren fast de stod precis innanför när jag öppnade. Han vågade inte komma ut i hallen och höra vad jag hade att säga till en början, haha. Och jag var inte arg eller så, var trevlig och lugn och bad honom att tänka på ljudnivån bara när han väl visade sig, har knappt hört ett pip uppfrån hans lya sen dess. | |
| tipitina | 2011-09-06 23:36 | |
![]() | Går och fixar mig lite apelsinte nu då så jag också fikar :) Hej hopp fina Sol! Med mig är det fint... Hur är det själv? Hur känns det att vara tbx på abetet? Lill, det hade vart fint! | |
| Lillstölla | 2011-09-06 23:36 | |
![]() | Hej Lady! *krama om* Ja Lill, önskar du kunde göra det med, vore väldigt mysigt! | |
| tipitina | 2011-09-06 23:37 | |
![]() | Stölla, är du så skräckinjagande ;) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-06 23:37 | |
![]() | Jag har en stor, fin kopp. Det rymmer massor med te så vi kan lätt prata bort en bra stund innan den är tom för sista gången ikväll/natt. :) Stölla - man ska inte skrämma grannarna så där. De kan ju få för sig att du är farlig ju. *haha* | |
| Lillstölla | 2011-09-06 23:38 | |
![]() | Äh, jag kan väl inte rå för om han är sjukt lättskrämd! Jag är harmlös. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-09-06 23:40 | |
![]() | *kramar om Stölla* Tippen - haha, det kunde inte ha börjat bättre. Det började med p-möte då vi skulle tacka av en kollega som bytt arbetsplats. Chefen bjöd på kinamat. :D Har sedan haft en riktigt bra kväll på jobbet. Jag bara älskar att vara tillbaka. :D Såg att du fått dit lite av dina pinaler. Skönt att få lite hemkänsla? :) | |