Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 18 745 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-20 01:41 | |
![]() | Caught ; Nej, det är inte fel på min ämnesomsättning! Men däremot har jag alltid haft mat & drickproblem. jag äter sällan mycket & när jag väl äter mycket ja.. det är rätt sällan. | |
| caughtbock | 2010-08-20 01:44 | |
![]() | Haha du är roligt motsägelsefull. :P | |
| modeplutten - Ej medlem längre | 2010-08-20 01:47 | |
![]() | Caught ; Nej, jag är bara ärlig? :s du får väl tro vad du vill. Jag berättar endast sanning. Jag går aldrig upp i vikt och det är inget fel med min ämnesomsättning. Så sluta håll på! | |
| caughtbock | 2010-08-20 01:49 | |
![]() | Men vadå? Det jag menar är att du först säger att du kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt och sen säger du att du knappt äter något. :P Man går ju inte upp i vikt av att äta mycket "rätt sällan". | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-08-20 01:59 | |
![]() | "modeplutten 2010-08-19 22:21 Antal inlägg: 1944 vita syrener ; just for you darling! www.facebook.com/pho...12 67768679 haha dör när jag ser den :p HAHAHAHAHAHAHAHA!! | |
| caughtbock | 2010-08-20 02:04 | |
![]() | Nu är det dags att sova så godnatt plutten, egenskap och alla andra som sitter och är vakna istället för att krypa ner i sängen och gosa! (varför är det mycket skönare att sova på morgonen än vad det är på kvällen?) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-08-20 02:06 | |
![]() | Hehe, jag måste också sova snart. Ska upp tidigt (klockan 14) :D God natt gumman, sov gott. | |
| Tinna | 2010-08-20 02:33 | |
![]() | Tess 08 2010-08-20 01:20: “Ässät!! Jamen, DU då?!?!?! Tinna! Vet inte om det kanske är lite orättvist ändp... Egenskap! Amatör!!! :P” Vad är orättvist? :O Egenskap 2010-08-20 01:17: “Enligt uträkning skickar jag 43 sms om dagen. Det känns väldigt lite. :S” Jag slog på stort idag.. Skickade hela fem sms idag. :P Haha.. | |
| Tinna | 2010-08-20 02:33 | |
![]() | Själv ska man upp halv nio.. Kanske borde sova snart.. =/ | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-08-20 02:36 | |
![]() | Wow. ;) Men jag gör inte mycket annat än att smsa (känns det som). Ja, då är det nog dags att sova nu. :P | |
| Tinna | 2010-08-20 02:38 | |
![]() | Smsa kan vara trevligt, om man har någon trevlig att smsa till. :) Ja, säng var det ja.. Sussa sött när du väl ska! :) Kram | |
| mr-z - Ej medlem längre | 2010-08-20 08:12 | |
![]() | Godmorgon! Kaffet är på gång och basen gör nästan så att skrivbordet dansar! | |
| Skugga | 2010-08-20 09:49 | |
![]() | Morrn, jag hoppas det är basen som i musik, inte som i chefen, då ligger du nog illa till, mr-z... ^^ | |
| Skugga | 2010-08-20 09:55 | |
![]() | Svar till modepluttens fråga tidigare: Jag vill inte vara 20 igen för då skulle jag ju gå miste om allt jag lärt mig och allt jag varit med om under de nästan 15 år som gått sedan dess. Ungdom kanske är vackert på ytan, men jag värderar min livserfarenhet högre än så, jag tar hellre några små rynkor och minskande fasthet i hullet för att få vara klokare än jag var vid 20, på samma sätt som jag hellre tar lite förändringar på min kropp för att få vara mamma. Jag trivs utmärkt just i den ålder jag är och ser fram emot att åldras mer, så länge jag lär mig saker och utvecklas under tiden. Ungdom är långt ifrån det optimala tillståndet. | |
| mr-z - Ej medlem längre | 2010-08-20 10:12 | |
![]() | Jo det är musiken skugga :) | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2010-08-20 10:22 | |
![]() | Jag håller med dig Skugga angående ålder, varje har sin charm och fördelar. Det var roligt att vara i 20årsåldern på 80-talet, mycket party och resor.. Nu känner jag mig dock mer tillfreds med mig själv än vad jag gjorde då, vill man vara lite lite amatörpsykolog så kan man nog säga att med ålder och mognad kommer det en självsäkerhet och självkänsla som få unga besitter, men det är naturligtvis olika hur man känner det. | |
| Skugga | 2010-08-20 10:29 | |
![]() | Precis så, yoga. Innan jag fick barn t.ex. så tänkte jag att alla mammor ljög när de sade att de tyckte bättre om sina kroppar efter de fått barn, med eventuella bristningar och extrakilon mm. Nu förstår jag precis vad de menar. Jag menar att jag kanske hade en ur perfektionssynpunkt mer vacker kropp förut, men jag _tycker om_ min kropp mer nu, med dess defekter, för det min kropp klarat av genom att bära och föda ett barn är värt så mycket mer än den ungdomliga tajtheten. | |
| Bitte - Administratör | 2010-08-20 10:37 | |
![]() | Funderar på om det är dags för en sorti,, ibland känns det bara nog Bitte | |
| Tess 08 | 2010-08-20 10:40 | |
![]() | Tinna- Lite orättvist är det väl att du syr till DIG?!?!? Från och med nu kommer jag alltid att se dig som MIN sömmerska :P Håller med yoga och Skugga här ovan. Även om jag haft problem med min kropp och gått upp lite för mycket (medicinsk, inte pga intag av mat). Kämpar fortfarande med dessa kilon, men tar hellre de än att vara utan kidsen... ...fast just idag... *suck*... de är lite väl mycket o-överens... | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2010-08-20 10:48 | |
![]() | Tess, kilona eller kidsen? när jag provar kläder ibland så tycker jag att det är några för mycket (kilon alltså, inte kids) men annars trivs jag bra med min medelålders kropp, den funkar till det mesta och med yoga och promenader så hänger den nog med ett tag till.. | |