Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 973 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:17 | |
![]() | Jag är ju hellre ihop med en tjej med silikonbröst än med en tjej som klagar på att sina bröst är för små 24/7 | |
| DryBones - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:20 | |
![]() | Imbattibile: ursäkta men lol. jag var med dig i ditt första påstående. att någon är blond och bystig betyder absolut inte att hon på något sätt skulle vara korkad. det är däremot inte bara avundsjuka feminister som tycker att bilderna är porriga och billiga och att påstå en sån sak är faktiskt bara dumt. det vore ungefär som att säja att det bara är uppkåtade desperata singelkillar som tycker att bilderna är justa. det vore också en lögn baserad på en stereotyp bild. vissa människor, tycker att den typen av bilder är tacky, det kan i vissa fall ha att göra med avundsjuka men långt ifrån alltid. jag tycker att korv är äckligt, betyder det att jag är avundsjuk på dom som gillar´t. svar: nej. smaken är olika. | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:20 | |
![]() | jag menar en tjej som kör på allt på en och samma gång..slampig klädsel, massa smink, och hela den köret...givetvis är hon en bra tjej oavsätt :) jag har inga problem med det. | |
| Bergarn1 | 2008-05-21 23:26 | |
![]() | dVb, då är det typ omöjligt att avgöra om en tjej är onaturlig baserat på ett utvikningsfoto, eftersom det inte är så många flickor som är osminkade, oretucherade och har heltäckande kläder på sånna foton :-P | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:27 | |
![]() | Okey jag läser inte dom tidningarna längre så jag vet inte hur bilderna ser ut idag... men isf är de väl ingen större skillnad på bilder i en herrtiding som slitz jämfört med "professionella" modellbilder runt om i världen? Där visas ju typ allt också med väldig sensuell touch! | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:27 | |
![]() | jag tycker jag ser översminkade tjejer överallt på satn :) | |
| DryBones - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:29 | |
![]() | Bergarn1: varför skulle Louise Brooks vara ett sämre onaniobjekt än vilken annan utvikningsflicka som helst? jag vänder på frågan :p varför jag tycker att det är sämre beror helt och hållet på min smak. Jag tycker inte om den sortens utseende som den stereotypa 2000-talets utvikningstjej har, jag tycker att det är tacky och skulle inte vilja ge mig i lag med nån som går i gång maximalt på det. det stör mig absolut inte att det finns dom som gör det däremot. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:32 | |
![]() | Jag googlade lite på Louise Brooks, de va ju inte direkt jättesexiga bilder som dök upp. Jag gillar hennes blick though | |
| Järnröret | 2008-05-21 23:33 | |
![]() | Har läst alla inlägg och och inser att jag hade kunnat stirra på en hög med bajs i en halvtimma istället. Det är tyvärr omöjligt att konvertera dessa semifeminister som bestämt sig för att tycka att det här är fel och att alla herrtidningar bottnar i nån sorts slovensk underground-verksamhet med 12-åringar inblandade. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:35 | |
![]() | Hahah typ | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:35 | |
![]() | Tanttidningen ELLE däremot, har ju halvnakna 14-åriga slovenska modeller, Järnröret! | |
| DryBones - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:41 | |
![]() | Budalv: HAHAHA. Du och ditt porr. Jag skulle väl aldrig tröttna på dig. Du är lika classy som Greta Garbos vintagehandskar <3 | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:44 | |
![]() | Garbo hade nog inte bangat en slitztidning om hon hade levat | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:49 | |
![]() | DryBones: Tihi. Varför slog vi inte våra påsar ihop och bjöd på hennes handskar? Tänk vi hade ju kunnat ha varsin och bläddra i Svensk Damtidning från varsit håll och mötas på mitten. För övrigt håller jag med dig om korv och avundsjuka ;) | |
| DryBones - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:54 | |
![]() | jag vet budalv! tänk om vi fått komma till antikrundan med dom, det hade ju varit moset på korven^^ | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-21 23:58 | |
![]() | Jag kan ju avslöja att jag är så pass sexistisk att den dagen TV:tidningen har Peter Pluntky på sitt omslag, kommer jag att köpa den trots att jag ingen TV har. Därför törs jag inte kasta första stenen i denna debatt. | |
| mackz_ | 2008-05-22 00:04 | |
![]() | nu ska man tydligen sälja dildos på apoteket också nästan så att jag får sämre självkänsla bara jag tänker på det | |
| Ballerina | 2008-05-22 00:46 | |
![]() | Det just det jag stör mig på, folk som tycker att slitzbrudar är korkade bimbos som bara duger till att sätta på. Har man den synen och drägglar över brudarna, hmm ja då har man ganska taskig syn på tjejer och deras sexualitet. När jag tittar på magdans t.ex så har jag full respekt för tjejerna. Jag tycker att det är übersexigt och ser upp till dem. Problemet ligger inte hos utvikningstjejerna utan synen på tjejen som åskådaren har. | |
| Skogs Finnen | 2008-05-22 02:43 | |
![]() | ni pratar pch pratar och pratar men min fråga är när senast ni gjorde tog tag i en vettig handtag,,?? en kvinna är nåckånting en man ska nulli med.punkt och slut,, | |
| Miss_jk | 2008-05-22 06:26 | |
![]() | "Vad menas med onaturlig tjej egentligen? en tjej som har silikon?" Nja, kanske en tjej i en tidning där man retuscherat precis allt. | |