Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 46 |
Mobilspel
Pågående | 19 585 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Skugga | 2009-01-13 19:58 | |
![]() | Neeej, jag som just fick min nya bild godkänd!!! *kämpar desperat för att vinna Ordis gillande* | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-13 20:04 | |
![]() | yayasout, inget större fel på din bild, får klassas som normal. Den har lite uppifrånperspektiv, det gör att det är svårt att bedöma eventuell kroppsform eller i värsta fall frånvaro av sådan. En lömsk profilbild men kan säkert uppskattas av människor som inte är medvetna om vikten av perspektiv, och perspektivets inverkan på den upplevda vikten. En femma blir det. | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-13 20:05 | |
![]() | Miss_ia, ser ut som nåt slags introvert metalbrud, helt ok bild. Bra kontraster, inte överdrivet. En sexa, kanske rentav snudd på sjua. | |
![]() | Nessalote, försök till nåt slags busigt utseende, inte bra alls, blir tillgjort. Dessutom förstör färgerna bilden, röda kinder kan vara rart under rätt omständigheter, men profilbilder är fel plats. Det blir en fyra på sin höjd. | |
![]() | Yogimama, Grodlikt utseende bör man försöka undvika, du ser lite packad ut också, blicken flyter iväg, kanske kommen direkt från sängkammaren? Jag hade satsat på något med lite mer fokus, tror du kan ha en ok näsa, varför inte vrida huvet lite? Det får bli en fyra här. | |
hannaroman - Ej medlem längre | 2009-01-13 20:06 | |
![]() | Haha, tack för det | |
NessaLote | 2009-01-13 20:07 | |
![]() | Bilden är bytt Ordis.... | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-13 20:07 | |
![]() | kissed, Du har haft betydligt bättre bilder, ser ut som en eldstorm av nåt slag, påminner mig om Carrie images.teamsugar.com...ca rrie.jpg Jag tycker du skulle satsa på nån av dina tidigare bilder istället. En trea, lågt kan tyckas, men du kan bättre. | |
kissed - Ej medlem längre | 2009-01-13 20:08 | |
![]() | Hahahaha, usch vilken jämförelse:-) | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-13 20:09 | |
![]() | *Väntar* | |
acron - Ej medlem längre | 2009-01-13 20:14 | |
![]() | Ok, bilden är nu större, fortfarande svartvit, men kontrasten orörd. Jag borde helt klart höja betyget från 4 till 5 eftersom jag lytt order i två fall av tre :) | |
emman | 2009-01-13 20:15 | |
![]() | det galnaste med den här tråden är ju inte att folk frågar efter Ordis åsikt, utan att de i flertalet fall faktiskt lyssnat på honom :) | |
Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-01-13 20:19 | |
![]() | Och glatt byter bild för att få ännu ett objektivt omdöme à la Bengt Grive. | |
TroII - Ej medlem längre | 2009-01-13 20:19 | |
![]() | Inte så konstigt kanske eftersom Ordis är någon slags de-facto-standard för vad man söker i en man. | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-13 20:21 | |
![]() | Ja, Ordis is the MAN! :-) | |
Skugga | 2009-01-13 20:21 | |
![]() | Jag håller med Tro, jag börjar själv känna av lite sådan där galen idoldyrkan... :) | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-13 20:22 | |
![]() | Trökkadero, jag är avundsjuk på att du får ha solglasögon trots att du alltid har nya konton, men jag antar att man får arbeta sig upp till sånt? Bilden är egentligen inte bra, du är för rosa och ser lite såsig ut, men av nån anledning har jag vant mig vid den och kan inte ogilla den helt. Det finns nåt hemtrevligt över ditt oformliga ansikte, antagligen är det så man känner när man åldrats länge med nån och upptäcker att de har förfallit, man gillar dem ändå, utan att bry sig om att fasaden rasat ihop. Det blir en sexa, även om det tar emot. | |
Trökkadero - Ej medlem längre | 2009-01-13 20:23 | |
![]() | HA HA! Love you! :-))) | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-13 20:24 | |
![]() | Malla13, hmm, det där smilet håller inte, jag vet inte vad du tänkte, men jag kan föreställa mig vad du sitter på, jag tycker nog inte att det passar sig... det blir en trea. | |
Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-01-13 20:26 | |
![]() | vita_syrener, jag ska ärligt säga att jag inte förstår varför du bytte, du ser mycket äldre ut på den här bilden, du får en tvåa för den. Jag kan inte ljuga, du borde gå tillbaka till den gamla eller helt enkelt ta en ny. | |