Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 293 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:14 | |
![]() | Hahaha, som om han skulle ha så pass mycket integritet så han håller sig borta från melodifestivalen? Söte jesus... | |
| le-lou | 2010-03-14 01:16 | |
![]() | Bryt ned Lundells texter och jämför med Dylans alster - där kan vi snacka en betydande skillnad. Det finns alltid någon bättre, någon "djupare" och självklart motsatsen - nån ytligare, nån sämre. Så är det. Det är väl inget att orda om? Låt alla lyssna på vad denne behagar. Själv kollar jag för glammet, showen. Jag borde flytta till Las Vegas för jag älskar sån skit. Melodifestvalen rockar, nu får man vänta jääääättelänge tills jippot kör i gång igen :( | |
| Jymden - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:16 | |
![]() | Provence är fan inte sig likt längre. Det är kallt liksom... | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:19 | |
![]() | Härligt vilka känslor detta föder, alltså har jag en poäng:) | |
| Jymden - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:20 | |
![]() | pannkakor till alla! | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:20 | |
![]() | Ja eller vi andra konlem eftersom du ser din plikt att försvara ditt sätt att se på saker. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:20 | |
![]() | Jag ser detta Le-Lou. Du e en sån tjej, men det e ok. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:21 | |
![]() | Jag tänder tjejer. Kul | |
| le-lou | 2010-03-14 01:22 | |
![]() | Ja jag ser detta med. Att du lyssnat alldeles för mkt på Lundell och dessutom gjort misstaget att tolka hans texter lite för seriöst haha. Har du hört vad han själv säger på sina konserter? Han skrattar ju åt pojkarna längst fram. De där som aldrig nånsin har tur i kärlek och tycker att de är sååå svåra att de är dömda till att gå ensamma för alltiid på den lååånga krokiga vägen.....snyft. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:23 | |
![]() | Broken: Det florerar märkliga rykten kring de flesta kända människor - vad skall vi dra för slutsats av det? Att kända människor är märkligare än andra eller att folk gärna vill hålla en mytbild vid liv genom att frossa i (sanna eller påhittade) historier om sin idol? Du säger att konelm inte kan uttala sig för att han inte levt med mannen i fråga, men själv uttalar du dig baserat på skvaller. Det känns inte så genomtänkt. | |
| Jymden - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:26 | |
![]() | fan va kallt allt är.... | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:27 | |
![]() | Din tolkning. Du tolkar grejer, och varför du överhuvud taget går på konserterna är ett mysterium. Lundell är uppenbarligen ett känsligt/klyvet ämne för dej tjejen! Jag går och lägger mej nu och hoppas du får en lugn och stillsam natt. | |
| le-lou | 2010-03-14 01:28 | |
![]() | haha :D | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:28 | |
![]() | Jymden, ta på dig en mössa istället för att tjata om hur kallt det är.. | |
| Jymden - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:30 | |
![]() | ett kallt utlåtande tycker jag du hade nu. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:31 | |
![]() | Citerar mej själv... "Men som sagt så vet jag inte hur mycket sanning det ligger i de rykten som jag hört" Och så skrev jag för att påvisa hur dumt det kan vara att tro på allt som sägs och skrivs om offentliga människor. Tror att de flesta kända människor är på ett sätt utåt och på ett annat sätt privat. Vilket givetvis inte behöver betyda att de är sämre privat utan kan vara precis tvärtom. Jag vet inte ett skit om hur Lundell är. Det kan stämma att han är precis så som konelm tror men det kan också vara precis tvärtom. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:33 | |
![]() | Jag har tidigare erfarenhet av att Le-Lou har häftiga uppfattningar, och i slutändan relationsmässig kontakt med övervakare som stänger av en. Med andra ord får vi se vad som händer med mej, men jag kommer alltid tillbaks!;) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:36 | |
![]() | Visst är det så. Fans tror gärna att (den kända) personen är ett med sin skapelse - sina böcker eller sin musik. Så är ju ofta inte fallet. De flesta skriver ju som kompensation för något de saknar. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:36 | |
![]() | Broken! Jaha?! | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-14 01:38 | |
![]() | Precis sylvia. Det var mer det jag ville skulle komma fram. Jag tex älskar Winnerbäcks texter men det betyder ju inte att jag har en aning om vem han är privat. Jag kan ju inte skriva att han är en människa som vet mest om kärlek för att han skriver om det. | |