Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 836 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 01:10 | |
![]() | Apbur: Du delar själv in folk i fack, Snygga, medelmåttor och fula människor. Menar du att de är obligerade att hålla sig inom radien för sitt fack, är det därför plastikoperationer inte är ok? eller för att det inte ska finnas för många vackra människor eller för att du själv är nöjd och inte vill ha konkurrans där på toppen, eller har du inte råd? | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 01:12 | |
![]() | Apbur: Och du tror på fullt allvar att det är den snygga människan och inte den missnöjda som spenderar tiden framför spegeln? | |
| kolbjörn | 2010-06-16 01:12 | |
![]() | ah, ned med pöbeln alltså... sällan man möter människor som har större bekräftelsebehov än MENSA-medlemmar. | |
| regression | 2010-06-16 01:13 | |
![]() | Ögonblicket man gillar det man ser i spegeln har man förlorat kampen. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 01:17 | |
![]() | Du menar vunnit den största seger som finns. | |
| apbur | 2010-06-16 01:18 | |
![]() | Jag har inte sagt att plastikoperationer inte är ok. Det beror nog på vilken. Operationer som är överrepresenterat bland alternativbegåvade tycker jag sämre om. De verkar smidigt nog ha ungefär samma smak så det är inte så svårt att skilja ut dem. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-16 01:19 | |
![]() | Hahaha :) Detta alternativbegåvade. Älskar uttrycket. | |
| malman | 2010-06-16 01:24 | |
![]() | ger upp för i natt men diskutera på ni, jag tror inte på plastikoperationer som en lösning, ändrar man näsan kommer man snart att inse att hakan inte passar näsan och så rulla det på. det finns alltid någe annat man blir missnöjd med, när det första är fixat, god natt | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-06-16 01:24 | |
![]() | Att vissa forumister spiller sin dyrbara tid med att tillrättavisa de korkade är ynnest för oss. | |
| kolbjörn | 2010-06-16 01:27 | |
![]() | en ynnest icke dyrbar | |
| regression | 2010-06-16 01:29 | |
![]() | -nouba- Nej, för i det ögonblicket börjar förfallet. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 01:30 | |
![]() | Alternativbegåvade är mindre begåvande personer än du, om man frågar dig. Läppinjektioner av olika slag är inte operationer utan tillfällig utfyllnad, denna fluga kommer antagligen att dö ut snart. Vad är det i övrigt alla dessa "alternativbegåvade" ägnar sig åt i plastikväg? | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 01:31 | |
![]() | regre: Det börjar redan när du föds. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 01:34 | |
![]() | Nattinatti malman:) | |
| apbur | 2010-06-16 01:35 | |
![]() | -NOUBA-, alla andra operationsflugor. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 01:37 | |
![]() | apbur: Vilka då? Bröst är ingen fluga, näsor tar jag på stort allvar, ansiktslyft och viktop likaså. Vilka flugor? | |
| apbur | 2010-06-16 01:53 | |
![]() | Jag skiter väl i vad du tar på stort allvar. Eftersom du är så intresserad av min personliga åsikt, trots att du tidigare sa att du inte kunde ta mig på allvar, så kan jag säga att jag tycker att näsoperationer oftast är ett skönhets-övergrepp. Vill man ha ett ansikte som ingen kommer ihåg ska man skaffa sig en liten näsa. Bröstförstoring är också gräsligt. Jag vet inte vad du menar med viktoperation. Menar du fettsugning? Det kan jag förstå och respektera eftersom fett oftast är fult. För mycket botox ger ett mimiklöst ansikte. Man ser helt enkelt lika hjärndöd ut som man är. Vad du nu råkar tycka om dessa ingrepp intresserar mig inte. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-16 01:59 | |
![]() | Du kommer vi till nästa fråga fröken självutnämnd "lite bättre än andra" Vad fan gör du i ett forum om allt du vill är att höra din egen röst och plita ner dina egna märkliga åsikter? Att jag inte kan ta personer med ögonskugga på allvar är helt sant. För mig slår det både silicon och andra tydliga ingrepp med hästlängder. | |
| kolbjörn | 2010-06-16 02:00 | |
![]() | uppfriskande ändåå med nån som erkänner sin estetik-fascism | |
| apbur | 2010-06-16 02:01 | |
![]() | Haha | |