Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 027 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| morsans syrr | 2010-07-03 21:42 | |
![]() | mrperfect är inte alls så perfekt som han helst vill va, men han jobbar på det. Hur var det nu med semestern? Lovade du att jobba hela sommaren för att sen ta en lång semester i vinter? Thailand eller långskidor...... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-07-03 21:42 | |
![]() | Men trots att jag är sierska fick jag bara en trea av dig i het-tråden? Världen är bra orättvis. :) | |
| morsans syrr | 2010-07-03 21:45 | |
![]() | Får bättra på det då..=) | |
| mrperfect | 2010-07-03 22:03 | |
![]() | morsans syrr hade jag haft ett jobb så kanske jag jobbat hela sommaren, men tagit ut semestern i pengar :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-07-03 22:59 | |
![]() | mrperfect: Samlar, katalogiserar, strukturerar. Har ett specialområde som du inte tappar intresset för (musik?) och som du kan det mesta om. Välvillig, godhjärtad person som ibland känner sig vilse i mötet med människors egenskaper, men som inte slutar tro gott om världen för det. | |
| carann04 | 2010-07-03 23:00 | |
![]() | Jösses Gautama, det var kul! Jag kan knappt ta en ton och lyssnar på det mesta utom dansband och jazz, gillar mest musik typ Gun´s & roses och U2. Har två döttrar i tidiga tonåren. Annars stämmer det ganska bra! Fick några goa skratt; ) "Carann" | |
| mrperfect | 2010-07-03 23:36 | |
![]() | Sylvia P :P Du har tjyvkikat i facit, men läste liite slarvigt :) | |
| peter | 2010-07-04 16:02 | |
![]() | ...kanske en filatelist...eller numismatiker? | |
| reallynx | 2010-07-04 16:10 | |
![]() | peter är truckförare och älskar att läsa ekonomisidorna i dagspressen på rasterna,bor i en villa i ett mindre samhälle och kör Volvo V70. På fritiden påtar han i trädgården och drömmer om att ha en egen boule-bana. | |
| Misslyckad_ | 2010-07-04 16:32 | |
![]() | På fritiden gillar reallynx att åka på bilbingo tillsammans med svärmor. Han/hon jobbar på en högstadieskola, men har tröttnat på uppkäfiga ungar så har tänkt sadla om till undersköterska. Favoritmaten är fiskbullar med potatismos.. Lyssnar mycket på thåström och Kent! | |
| peter | 2010-07-04 19:04 | |
![]() | Misslyckad: lokaltvhallåa som just nu har semester...man..två barn...bor i villa.......gillar poker..och kör volvo....en såndär liten variant... ..jo...just ja...hon äter mycket frukt :-) | |
| blankomblank | 2010-07-04 19:12 | |
![]() | Peter är en frånskild man förmodligen med 2 barn. Han jobbar inom något som anses ganska ointressant i sociala kretsar så han kompenserar genom att resa och göra lite äventyrliga saker samt ha lite specialintressen som typ vin eller cigarrer. Ja just det han tränar ganska mycket (eller bergsklättrar?) för det är riktigt coolt att han har bättre fysik än de som är 20år yngre. Skulle jag gissa på ett jobb så.....kanske murare? Vore kul att veta om man prickat in några rätt! | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-04 19:17 | |
![]() | blankomblank är en kvinna med stort behov av kontroll, vilket är rätt ogörligt med fyra barn, tre hundar och fyra kaniner (som rymmer titt som tätt). Som tur är får hon tillbringa minst åtta timmar per dag på sitt jobb som biomedicinsk analytiker och där har hon total koll. Inga misstag ever! På fritiden seglar gärna hela familjen i sin 27-fotare. Drömmen är en jordenruntresa med densamma. blankomblank är inte vidare förtjust i matlagning och lagar inte mannen maten så blir det förmodligen blodpudding, mamma Scans köttbullar eller fiskpinnar. Dag ut och dag in. blankomblank är en mycket omtänksam tjej med många nära vänner. Hon uppskattas mest för sin värme och humor. | |
| Marika1987 | 2010-07-04 19:19 | |
![]() | Blank om blank jobbar som lågstadielärare. Hon är gift och har två barn,en pojke och en flicka. Katt har hon också, för hon gillar katter mer än hundar. Hon gillar att pyssla i trädgården när det är fint väder ute. Som person är hon öppen, social och positiv. | |
| Marika1987 | 2010-07-04 19:23 | |
![]() | Guanyin, vi skickade visst samtidigt=D Jag bedömer dig här: Guayin är en riktig hårdrockarbrud. Hon gillar att åka på konserter. Hon har två barn men är inte tillsammans med deras pappa längre. Det finns en ny man i hennes liv även fast hon har bra kontakt med sin f.d. Hon tycker om att se på film och är även lite intresserad av bilar. Hon tycker om att shoppa kläder! | |
| Gautama | 2010-07-04 19:29 | |
![]() | Guanyin är en kvinna i 45-årsåldern som gillar sina katter väldigt mycket. Hon fascineras av buddismen och det övernaturliga. Jordnära kvinna med en vuxen son som är utflugen. Jobbar med människor på ett vårdboende för utvecklingsstörda. Bor själv i en tvåa men har en särbo som hon träffar när hon får tid över. Gillar att läsa, heminredning (bohemisk sådan för övrigt) och att vistas i naturen. Hon kan ha lite helande krafter som hon använder sig av på vänner i sin närhet. En superbra vän som bevarar hemligheter utan problem. | |
| Gautama | 2010-07-04 19:32 | |
![]() | mrperfect inte många rätt där inte:-)) Jo jag läser mycket böcker men absolut inte tantsnusk, mer kriminalromaner. Jag har en cykel men dock inte tandem eller mountinbike. Jobbar inte som kirurg men en del med skönhet:-) | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-04 19:46 | |
![]() | (Jordnära, bohem, helande krafter och övernaturlighet... Haha, garvar högt här! :) Marika, njae...) Marika1987 är tjejen som glidit genom livet på en räkmacka - enligt andra. Hon står stadigt på jorden och har faktiskt fått jobba för att få det så bra som hon har det även om ett stort arv från en avlägsen släkting i Amerika inte skadat på något vis. Marika är snart klar med sin utbildning till journalist och får hon välja så kommer hon att använda sina musikaliska kunskaper även i sitt framtida yrke. Marika är sambo med en 24 år äldre man och "plastmamma" till ett par tjejer som är nästan jämnåriga med henne. De har blivit hennes bästa vänner. På fritiden är det rock'n'roll som gäller. Marika spelar bas i ett band som snart släpper sin första CD. Gautama är i dryga 40-årsåldern, nybliven sambo och mamma till två. Hon arbetar inom psykiatrivården och är där en mycket omtyckt arbetskamrat och vårdare. På fritiden, nu på sommaren, gillar hon att påta i trädgården, umgås med vänner och läsa, läsa, läsa. Vintertid sitter hon helst inne framför brasan och antingen läser eller spelar något sällskapsspel med familj och/eller vänner. Gautama är en typisk matmamma där långkok står på spisen och puttrar de flesta lediga dagarna. Inga hel- eller ens halvfabrikat kommer någonsin in över tröskeln! | |
| peter | 2010-07-04 22:02 | |
![]() | Guanyin är en barnboksförfattarinna...l ever om sommaren i en stuga på en ö i en sjö...hmm...nånstans i norra Sverige där hon skrivit det mesta...hon gillar att väva...och snickra..och har inte körkort... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-07-04 22:12 | |
![]() | Peter är en intern..just frisläppt. Han gillar träning och böcker. | |