Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
25
Inloggade58
Mobilspel
Pågående19 337

Forumkategorier

Användare Inlägg  
jpcnrd - Ej medlem längre2011-08-23 23:45
Antal inlägg: 620

ok.

bahrt - Ej medlem längre2011-08-23 23:47
Antal inlägg: 375

För lite kuk är väl ganska relativt, vart går gränsen? Är den hårfin eller? ;)

Måns_E2011-08-23 23:48
Antal inlägg: 12028

Slocum verkar tycka att han tänker, är hans självbild att han är ful och fått för lite f*tta?

Delicious - Ej medlem längre2011-08-23 23:48
Antal inlägg: 11661

Inte om man är lebb.

Delicious - Ej medlem längre2011-08-23 23:54

Kuk är lösningen på allt. Det är ett bättre universalmedel än Yes. Har du fått fläckar på linneduken du lånade av svärmor? Då ska du testa kuk! Kuk är en revolutionerande formula som löser allt från fettfläckar till depression.

Ja, jag är trött och har antagligen adhd.

kaffeflicka - Ej medlem längre2011-08-23 23:56
Antal inlägg: 915

Tror att du har en poäng där Måns.

Inte är då kvinnor rädda för att uttrycka åsikter i forum iaf. Tråkigt att det blir så mycket personligt, jag har då aldrig varit med om maken till dålig stämning på någon arbetsplats.

Lol Delicious, lite tourettes på slutet :)

Slocum2011-08-24 00:00
Antal inlägg: 44

-----Vad var ditt nick innan det där då Slocum? Tycker mig känna igen ditt sätt att skriva, men bäst du svarar själv.

Sen är jag inte 15 år utan 22.-----

Om du avser detta forum och denna site så är jag ny. Fick ett tips om att det fanns en site där man kunde spela alfapet mot andra. Jag måste säga att jag är glatt överraskad trots att spelet har gått dåligt de 2-3 dagar jag har varit här.

Undrar du om jag haft något annan nick på en annan site så är svaret givetvis ja. Jag tror dock inte att du har varit in och läst på dessa siter eftersom vi knappast har samma hobbies.

22 år? Då gissade jag riktigt bra. +-7 år är väl helt acceptabelt. Vi måste dock korrigera antalet besvikelsefria år till 85-22=63 år. Men kom ihåg att 85 år är en ren gissning så ta inte siffran som en absolut sanning. Kom inte och gnäll på mig om du bara blir 83 år.

bahrt - Ej medlem längre2011-08-24 00:09

Men fan, 2-3 dagar gammal här bara!?

Då är ju ett VÄLKOMMEN på sin plats!

bahrt - Ej medlem längre2011-08-24 00:11

för övrigt borde deli få sin mun tvättad med tvål...

Dock har ju tjejer som fått för mycket kuk mer korkade åsikter än dom som fått för lite, de är oftast bara bittra :)

Slocum2011-08-24 00:12

-----Slocum verkar tycka att han tänker, är hans självbild att han är ful och fått för lite f*tta?-----

Kul att du tänker, Måns_E!

Självbild och självbild. Låt mig säga så här. Jag har tänkt en jävla massa i mina dagar och jag är en ful, äcklig varelse. Jag har aldrig förstått människor som inte kan erkänna att dom fula,äckliga och därmed opopulära. Varför hålla på med livslögner när sanningen är så mycket roligare.

Vad tror du själv, Måns_E? Känner du till några vackra och snygga som tänker mycket?

Sedan måste jag påpeka återigen att ni måste skilja på åsikter (intellektuellt) och kännande (emotionellt). Konflikter är till 99% (om inte 100%) baserat på det emotionella. Så skilj på konflikträdd och åsiktsrädd. Två helt olika saker.

öhmöh - Ej medlem längre2011-08-24 00:13
Antal inlägg: 675

"Fick ett tips om att det fanns en site där man kunde spela alfapet mot andra."

Njo...du kanske skulle ha ägnat dig åt det dårå?

- Och kom inte och gnäll på mig sen om du struntar i goda råd och det går åt fanders.

Delicious - Ej medlem längre2011-08-24 00:14

My bad, då. ^^

Måns_E2011-08-24 00:15
Antal inlägg: 12028

Visst känner jag till såväl vackra tänkande människor som korkade fula. Gör verkligen inte du det?

öhmöh - Ej medlem längre2011-08-24 00:19

Slocum
Äsch. Jag tar tillbaka detdär. Skriv så mycket du vill.
Men...det _kan_ gå åt fanders. Bara så du vet....

Slocum2011-08-24 00:22

-----Njo...du kanske skulle ha ägnat dig åt det dårå?

- Och kom inte och gnäll på mig sen om du struntar i goda råd och det går åt fanders.-----

Jag har spelat men jag tryckte på forum och hamnade här till er lycka. Den här tråden låg överst och jag läste första inlägget och tänkte att jag besvarar det med all min visdom.

Jag förstår inte riktigt vad du menar med det sista. Vad kan gå åt fanders på detta trevliga forum med alla trevliga personer?

Någon bevisar att jag har fel? Det är väl bara bra om sannigen skall fram.

PS! En liten fråga till Deliciuos. Dom män som säger att du har fått för lite k*k när du framför en åsikt, skulle du definiera dom som tänkande eller kännande varelser?

God natt på er!

öhmöh - Ej medlem längre2011-08-24 00:39

Slocum
Äsch. Jag tar tillbaka fandersen också. Det går såklart jättebra för dig här.
Mysigt ställe för en mängd givande tankeutbyten.

Gonatt på dig, välkommen åter och då ska du vara snäll med Deli (vilket nick du än må komma tillbaka med).
- Och det sista är order.

bahrt - Ej medlem längre2011-08-24 20:26

Börjar bli kväll... Vad händer med kvällsunderhållningen som brukar vara här?

har kvinnorna blivit åsiktsrädda över dagen?

Slocum2011-08-24 21:46

Eftersom jag har redogjort för sanningen så finns det inte så mycket kvar att diskutera. Om vi skall vara ärliga, och det ska vi väl, så vet ni att jag har rätt.

Skulle vara kul för min del om Måns_E kunde redogöra för någon käd person som både är snygg och tänker. Jag har av naturliga skäl svårt att bedömma personer i hans bekantskapskrets.

Tack för för dom snälla orden öhmöh. Jag anar mellan raderna att du tror att jag har skrivit här under att annat nick. Så är inte fallet och givetvis lyder jag order. Är det inte snällt att hjälpa Delicious, i folkmun Deli, med att berätta hur det är? Nu slipper hon en massa sömnlösa nätter med grubblerier.

crooked rain - Ej medlem längre2011-08-24 21:51
Antal inlägg: 6334

"Skulle vara kul för min del om Måns_E kunde redogöra för någon käd person som både är snygg och tänker."

Nu är inte jag Måns, men Natalie Portman gick på Harvard. James Franco har också prima skit bakom det där fantastiska pannbenet. Och jag vet att du trollar men jag tar varje chans att namedroppa James Franco så ingen fara.

Midna792011-08-24 21:53
Antal inlägg: 1117

Slocum måste vara oerhört attraktiv, om hans/hennes tes stämmer....

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?