Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 80 |
Mobilspel
| Pågående | 19 453 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-09-29 22:10 | |
![]() | Molly & Linni | |
| Daggdroppe | 2011-09-29 22:13 | |
![]() | Bara massa småglin med detta året. Inte en själ över 16. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-09-29 22:14 | |
![]() | Linni, såklart. Kejsarens nya kläder-Linni. | |
| LouLou - Ej medlem längre | 2011-09-29 22:15 | |
![]() | De är unga men jösses vad de kan sjunga! Molly var ju helt grym! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-09-29 22:16 | |
![]() | Nästa år vill jag se en kille i tajt muskort kjol med kass röst gå vidare. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-09-29 22:16 | |
![]() | och. inte med. kjolar sjunger sällan | |
| LouLou - Ej medlem längre | 2011-09-29 22:24 | |
![]() | Menar du att Molly har kass röst, Delicious??!!?? | |
| LouLou - Ej medlem längre | 2011-09-29 22:25 | |
![]() | Jag hade svårt att höra vad Magdalena sjöng... För mig så lät det som hon sjöng fel text! Nån annan som tänkte på det? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-09-29 22:27 | |
![]() | Jag syftade så klart på Linni. Känns som att hon går vidare för att tv4 och idoljuryn ska välkomna tjejer som vågar se ut som killar. Inte för att hon sjunger bra. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-09-29 22:28 | |
![]() | Därför vill jag alltså se en kille som klär sig som en tjej och sjunger tämligen kasst nästa år. Så får vi se om han ens har chans på en guldbiljett. | |
| LouLou - Ej medlem längre | 2011-09-29 22:32 | |
![]() | Ja hon var inte bra idag! Men hon har varit duktig tidigare! www.tv4.se/idol/klip...Id =3020205 Lyssa ca 1.20 in i låten... Inte fan går texten så?! www.youtube.com/watc...mp ;ob=av2e Originalet! För den som nu inte hört den men det har nog alla... För mig känns detta uppträdande typ som; www.youtube.com/watc...re =related | |
| Gautama | 2011-09-29 23:44 | |
![]() | Linnie går givetvis inte vidare över hur hon klär sig, nu fastnar du lite själv i fällan del, över hur kvinnor ska klä sig? Hon är speciell och har en speciell röst, marknaden är så mättad att man behöver sticka ut för att komma någon vart. | |
| Tinna | 2011-09-29 23:56 | |
![]() | Nu är det 8st som gått vidare va? Och juryn ska väl rösta in en kille och en tjej till.. Men sen fattas det ju en. Wildcard från tittarna? :) | |
| Tinna | 2011-09-29 23:59 | |
![]() | Nevermind. :( "På fredagen räddar juryn fyra av de resterande tolv utslagna artisterna som juryn tycker förtjänar en extra chans. De fyra tävlar tillsammans med de åtta vinnarna från veckans kvalshower om de elva platserna i Idol." | |
| allida | 2011-09-30 00:02 | |
![]() | japp så är det tinna.. | |
| CrazyQ | 2011-09-30 00:10 | |
![]() | Jag säger så här, Molly har en svart röst i en vit kropp! Helt suveränt duktig på att sjunga! Men hoppas nu att det blir som det stått i AB, att dom inte tänker bry sig om könsfördelningen när dom delar ut wildcarden. För flera av tjejerna är mycket bättre än killarna i år. det ska ju trots allt gå ut på att kunna sjunga bra. Ser reprisen nu, så jag får uppleva Molly en gång till!! :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-09-30 07:44 | |
![]() | Att Linni ser ut som en kille mer än en tjej är något som juryn påpekat själva. Och ja, jag stör mig faktiskt på faktumet att det är okej för tjejer att se ut som killar men inte tvärt om. Vad gäller Linni personligen bryr jag mig inte, skönt att hon är den hon antagligen vill vara. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-09-30 07:52 | |
![]() | Vilket möjligen är en annan diskussion egentligen, men jag tycker helt enkelt inte att hon sjunger bra. Att jämföra henne med Tracy Chapman är pinsamt. Om hon hade sett ut som en "girly girl" hade hon stått där då? Borde Mikael som har en tjejig röst klä sig i tjejkläder för att vara mer "quirky", som herr Bard uttrycker det, för att generera röster? | |
| slånbär | 2011-09-30 08:02 | |
![]() | Deli-Jag tycker att du har en poäng där. Om man tänker på hur Bard har reagerat inför vissa deltagare så är han defenitivt inte opåverkad av ev könsidentiteten/sexuella läggning hos deltagarna. Han gillar tex uppenbarligen inte dom killar som är riktigt snygga och riktiga tjejfavoriter men dom som har stuckit ut lite mer som tex Linni och Mikael när det gäller detta har han tagit till sitt hjärta fullt ut och bortser gärna från rösten i sig. För min del så är det verkligen skitsamma hur dom ser ut och vilka dom är -jag är bara intresserad av att dom kan sjunga och har lite speciella röster med skön ton. | |
| annabaloo | 2011-09-30 09:07 | |
![]() | Molly och Robin i final, end of discussion! | |