Spelrum
| Giraffen | 50 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 508 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-06-27 23:30 | |
![]() | Jag kommer aldrig att bli glad igen. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-06-27 23:32 | |
![]() | Lite deppigt, fick sån sympati för Portugal och deras nästan djuriska vilja. Men är ändå glad att det är Spanien som Tyskland kommer slå i finalen. | |
| uffew | 2012-06-27 23:33 | |
![]() | Så går finalen på TV4. Tycker så illa Robert perlskog. Hoppas han inte kommentera matchen. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-06-27 23:35 | |
![]() | Frs, ngn undrade hur Fábregas uttalas, vsg: www.youtube.com/watc...Jg sT3L3agY Hehe nä men betoningen ligger på första stavelsen ja, pga accenten över a. Mjukt g också egentligen, om man ska va petnoga. | |
| Dyslekso | 2012-06-27 23:48 | |
![]() | sv.forvo.com/word/ce...%A 0bregas/ | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-06-27 23:48 | |
![]() | hmmm. länge sedan spanien var så dåliga. i början stämde inte passningarna i uppspelningsfasen och när dom fått kläm på det så var dom slarviga i anfallen. var det för att det var spanien - portugal som inte det här var en tråkig match? italien - england hade mer rena målchanser och rakare spel än den här matchen. england kämpade som portugal i den här matchen även om dom hade sämre teknik och italien spelade bättre än spanien. ok att spanien har absoluta världsspelare men det här duger inte. Utan rena anfallsspelare kommer tyskland att käka upp dom i en munsbit. | |
| mir_anda | 2012-06-27 23:49 | |
![]() | Nu gäller det Italien! Kör över Tyskmaskinen! Så får vi se mer rolig teknisk kämpar-fotboll i finalen! | |
| mir_anda | 2012-06-27 23:49 | |
![]() | Nu gäller det Italien! Kör över Tyskmaskinen! Så får vi se mer rolig teknisk kämpar-fotboll i finalen! | |
| Dyslekso | 2012-06-27 23:49 | |
![]() | Vet inte hur stor roll det spelar men Ramos är väl inte med i finalen om jag hörde rätt? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2012-06-27 23:53 | |
![]() | Tyskland tar hem det här. Tysk fotboll är underbar! | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-06-27 23:54 | |
![]() | Ja, den där otekniska maskinen... pffffff. Tyskland har spelat den vackraste fotbollen hittills i EM, lite som gamla Holland. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-06-27 23:56 | |
![]() | Silfver, englandmatchen var kul i första, men sen tröttnade jag helt (och engelsmännen likaså). Den här matchen var mycket roligare, dels pga DJURISK men kanske också pga det psykologiska (världsmästare vs revanschsugen rival etc). | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-06-28 00:01 | |
![]() | Klart som korvspad att Tyskland vinner. Se mitt inlägg från 4e maj. Tja, jag tyckte ingen av matcherna var speciellt tråkig. Tyckte båda hade nerv trots 0-0. Det här var bättre spelare och då blir det lite extra spännande för att man vet vad som kan hända om chanserna dyker upp, men samtidigt dras betyget ner för att Spanien underpresterade å det i grövsta långa stunder av matchen | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-06-28 00:10 | |
![]() | Fan att jag inte kan se finalen i Berlin, jag lär ju aldrig komma närmre en landslagsseger. | |
| bellepop | 2012-06-28 01:29 | |
![]() | GO ITALY | |
| KlasXVIGöran - Ej medlem längre | 2012-06-28 02:09 | |
![]() | Hoppas Tyskland vinner, de spelar den klart mest underhållande fotbollen. Jag ser hellre ett lag med snabba belutsamma anfall med tryck, än en massa lag som spelar sidledsfotboll till förbannelse för att till slut försöka komma till avslut. Sen kan man ju undra över kvaliten på fotbollsspelare av idag, de kan ju för fan inte göra mål, eller ens träffa mål, från bara några meter! Eller är alla matcher uppgjorda nuförtiden, även i EM o VM? Om man googlar på uppgjorda matcher eller fixed games etc, så finns det en hel del att läsa.... | |
| KlasXVIGöran - Ej medlem längre | 2012-06-28 04:18 | |
![]() | Såg just skottstatistiken från Portugal-Spanien,, 0-3 i skott på mål efter 120 minuters fotboll. Ville de verkligen göra mål eller var 0-0 uppgjort på förhand? | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-06-28 14:02 | |
![]() | man kan ju undra. *deutschland, deutschland über alles* | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-06-28 21:23 | |
![]() | Yes! | |
| Tokpet | 2012-06-28 21:28 | |
![]() | Voila !!! Gogogo Italy - häärligt!!! | |