Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 758 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| skogstorparn | 2007-07-09 23:05 | |
![]() | vad som är speciellt med slödderstadion numerar.. www.svenskafans.com/...?i d=173223 | |
| Maybach | 2007-07-09 23:11 | |
![]() | Ja sånt är tråkigt... Men som han även skriver, "99.9% av alla på Söderstadion var där för att stötta sitt lag." Så skogstorparn, man kan ju inte döma hela klacken efter de få personer som gör sådant... | |
| Dille - Ej medlem längre | 2007-07-10 09:36 | |
![]() | Tillåts dessa "supportrar" hålla på så blir det bara sånna som går på matcherna till slut. Är det så vi vill ha det? Är det så klubbarna vill ha det? Klarar klubbarnas ekonomi av det? Är sponsorerna intresserade att sponsra lag med sånna "supportrar"? | |
| Miss_jk | 2007-07-10 11:49 | |
![]() | Ang. Ishizaki på ett annat forum... "Namn: 08 som du Sänt: 2007-07-10 00:11:00 Allt e glömmt deras målskytt kan sticka åt helvete som den fittan han e.... han jublade fan visst efeter målet, och vafan vill han skjuta deras farliga frisparkar för... jag minns inte längre vem det var som gjorde 2-2 målet i den underbara 4-3 matchen mot do. eller målet i 1-0matchen mot malmö, eller dröm målet mot ifk... jag förtränger nu vem som jag hausat som en av dem stora - vem som jag krävt varit såå mycket bättre än kongo kim.... fy fan Stick åt helvete" Hmm, det var väl ändå så att det var aik som inte ville förlänga med honom? Då kan man väl knappast belasta honom för att han satsar i ett annat lag..? Typiskt aikare. Och nu kräver dom Norlings avgång också. Patetiskt! | |
| Zkogiz | 2007-07-10 12:29 | |
![]() | Fan va gött att ELFSBORG tofflade till AIK och att Ishizaki gjorde målet!!! Sen att "Bella" är tillbaka gör ju inte saken värre! :D:D Elfsborg tar hem det i år igen!!! HEJA DE GULE!!! | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-07-10 14:09 | |
![]() | Gnaaaaget åker uuur iii åååår, Gnnaaaaaaget ååker uuur ii åååår!! *Skränar* | |
| REDLINEROOKZ - Ej medlem längre | 2007-07-10 16:49 | |
![]() | matchen i går va bara tråkig, aik har spelet hela matchen, elfsborg får knappt till en målchans, utom målet då som visst va snyggt, vi vart bortspelade.. ineffektivitet och argentinarna på topp försvann ju mer matchen gick. figurero hade en jävla snygg frispark men annars vare gammla vanliga 10 meter över ribban/lite själviskt spel utav han. Vi får det nog svårt i borås men finns inte en chans att vi åker ut. | |
| skogstorparn | 2007-07-11 20:56 | |
![]() | maybach! ok det stämmer 99,9% sköter sig,stämmer bra för det var väl bara ca 15-20pers som terrorisrade oss bortafans..och ungefär lika många matchvärdar som tittade på!! att det bara en promille som missköter sig är ju för fan ingen ursäkt ,snarare tvärtom! | |
| damen_ - Ej medlem längre | 2007-07-11 23:30 | |
![]() | Promenadseger för FF idag | |
| Miss_jk | 2007-07-12 07:52 | |
![]() | Hjärnan ville ha oavgjort, men hjärtat ville såklart se kff som segrare. Och alla säger ju att man ska lyssna till sitt hjärta... Bara att gratulera, damen_! | |
| skogstorparn | 2007-07-12 22:31 | |
![]() | hemkommen från arenan! stensäker seger i kväll!lovar gott inför CL-kvalet.. | |
| Miss_jk | 2007-07-13 11:38 | |
![]() | Hjärnan ville ha oavgjort, men hjärtat ville såklart se ife som segrare. Och alla säger ju att man ska lyssna till sitt hjärta... Bara att gratulera, skogstorparn! | |
| skogstorparn | 2007-07-13 20:37 | |
![]() | "halvtid" i allsvenskan nu..vi leder med två matcher mer spelade så det räknas ju knappt..det är stenhårt..kul med tre "bonnalag"eller vad tycker ni.. | |
| skogstorparn | 2007-07-13 21:18 | |
![]() | glömde ju tabellen.. www.svenskfotboll.se...p; ftid=641 | |
| skogstorparn | 2007-07-13 23:06 | |
![]() | tackar! miss_jk. solna verkar vara skakade.. www.aftonbladet.se/v...74 ,00.html | |
| Miss_jk | 2007-07-14 17:14 | |
![]() | Kvartsamtalet är avklarat, nu är nästa steg galge intimt. vc vc solna aik www.aftonbladet.se/v...04 ,00.html | |
| leather-face - Ej medlem längre | 2007-07-14 17:54 | |
![]() | GAIS på säker mark och före blåvitt och aik i tabellen, Solen lyser på oss GAISare just nu. | |
| Jarmis | 2007-07-17 13:11 | |
![]() | Vinner vi mot malmoe idag så är vi fyra lag som drar ifrån... FFF! HTB! | |
| Miss_jk | 2007-07-17 14:30 | |
![]() | Ja, nu jä-lar! Forza DIF! FFF! HTB! | |
| matss - Ej medlem längre | 2007-07-18 15:48 | |
![]() | Skildring från skådeplatsen: Nja, det gick inte riktigt hela vägen denna gången för DIF. Jag var på plats i Malmö och såg matchen som DIF ledde rättvist efter första halvlek. Satt med dottern och jublade högt vid 0-1, precis intill Malmö-klacken ;) Förr om åren kände man igen Malmö Stadion på Radiosporten genom någons biltuta (som spelar en sån där raggar-trudelutt), men nuförtiden "sjungs" det istället ständigt något "Jambo-Jambo-Malmoeuåöä" ... iaf nånting obegripligt på den skånska rotvälskan. Malmö verkade hursomhelst skakade av kollisionen mellan Daniel A och Ola T redan efter 2 min, där Ola Toivonen fick utgå. De vaknade först i andra halvlek, men då rejält. Då kände man även igen Daniel Anderssons berömda sidledsspel :P Kvitteringen var lite turlig, men i övrigt helt logisk. DIF gjorde tre offensiva byten hyfsat tidigt (de tog bl.a. av Lance Davids - helt vansinnigt då han var bäst på plan), men lyckades ändå inte återta kommandot. Mikael Dahlberg var iofs bara ett träben från ett friläge på stopptid. Hmm, det ger nog bara pengarna tillbaka på att DIF inte förlänger hans kontrakt när det går ut... Totalt sett får jag dock vara nöjd med DIF-pinnen. Och jag saknar Mattias Jonsson! Det var iaf en kul match med trevlig inramning (nästan 16000 åskådare, en härlig sommarkväll och bra ös både på planen och läktaren - DIF:arna var kanske 300 st?), trots att ingen norr om Skåne begriper vad deras klack egentligen sjunger *s*. Nu håller jag tummarna för Kalmar idag mot Bajen! Om inte DIF tar guldet så hoppas jag att Kalmar gör det. Eftersom de inte har nåt innan. Förresten, AIK går ungefär som väntat. De får nog börja kika neråt i tabellen nu när BP har vaknat genom att ta in f.d. gnagare som avgör matcherna åt dem ;D | |