Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pabster1 | 2013-12-05 22:01 | |
![]() | Det är så kallt stackars barn men snart blir det varmt!! 800 grader.... | |
| fulsnack | 2013-12-05 22:14 | |
![]() | Ut i kylan Du stinker öl Ut i kylan Vad gör jag nu? | |
| SkySpy_ | 2013-12-05 22:15 | |
![]() | Vad har hänt med Nulltj? | |
| fulsnack | 2013-12-05 22:16 | |
![]() | Jag vill också ha kramkalas! Ingen öppen nota i baren detta årets julbord = inga drinkar, ingen öl, inget vin = fryser. | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-05 22:18 | |
![]() | Ett värmande kramkalas, eller vilken typ är du ute efter, fulis? | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-05 22:19 | |
![]() | Sky: Hon fick nog. Enough is enough, sade hon och slängde igen dörren. | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-05 22:20 | |
![]() | Inatt ska det snöa som sjuttsingen här. | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-05 22:20 | |
![]() | Och nu skall jag gå och jobba. Adios, amigos. | |
| SkySpy_ | 2013-12-05 22:24 | |
![]() | På så vis. Jag är inne för sälla, missar allt. Här vräker det ner just nu. Hoppas på mkt snö. | |
| fulsnack | 2013-12-05 22:28 | |
![]() | Jobba nu? Jobbar han med? En annan ska ställa sig och laga pulled pork i 8 timmar till nästa after work imorgon. Gäsp... | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2013-12-05 22:39 | |
![]() | Apropå långkok... Har börjat på min chiligryta som ska ätas i morgon och inser när jag provsmakar på soppan att jag har åt skogen för mycket chili i den :) Två habanero, två torkade chipotle, fyra jalapenos och några nypor rökt chilipulver (plus en halv vitlök och ett par matskedar spiskummin)... Borde inte bli SÅ starkt tycker jag. Men det löser sig, man får skölja ner med extra mycket öl! | |
| SkySpy_ | 2013-12-05 22:41 | |
![]() | Tillsätt lite socker.. Blir lite mildare. Alternativ två.. Mera öl som du skriver;) | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2013-12-05 22:53 | |
![]() | Den kokar faktiskt redan i hälften julmust och hälften porter, så det är redan ganska sött. Tror att jag drygar ut med mer kött i morgon i stället :) | |
| SkySpy_ | 2013-12-05 22:59 | |
![]() | Ha ha..Låter spännande;) Hoppas det smakar.. | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-06 06:52 | |
![]() | Han jobbar med något som suger att jobba med inför julen. | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-06 06:52 | |
![]() | Suger extra mycket, alltså. Det suger även generellt. | |
| corlini | 2013-12-06 07:29 | |
![]() | vill nog påstå att de som döper sin son till Sven just nu inte kommer få se en karlakarl växa upp, detta baserar jag på att media skrämt upp hela sverige med stormvarningar för stormen Sven som egentligen var en vindökning som varade mellan 16-17:00 igår och tog med sig lite svagt duggregn. Sven är en fjant, en mes. och man blir bara förbannad av alla dessa falsklarm. | |
| kajix | 2013-12-06 07:39 | |
![]() | And he said: "Son, this world is rough And if a man's gonna make it, he's gotta be tough And I knew I wouldn't be there to help ya along. So I give ya that name and I said goodbye I knew you'd have to get tough or die And it's the name that helped to make you strong." He said: "Now you just fought one hell of a fight And I know you hate me, and you got the right To kill me now, and I wouldn't blame you if you do. But ya ought to thank me, before I die, For the gravel in ya guts and the spit in ya eye Cause I'm the son-of-a-bitch that named you "Sue.'" | |
| kajix | 2013-12-06 07:40 | |
![]() | And he said: "Son, this world is rough And if a man's gonna make it, he's gotta be tough And I knew I wouldn't be there to help ya along. So I give ya that name and I said goodbye I knew you'd have to get tough or die And it's the name that helped to make you strong." He said: "Now you just fought one hell of a fight And I know you hate me, and you got the right To kill me now, and I wouldn't blame you if you do. But ya ought to thank me, before I die, For the gravel in ya guts and the spit in ya eye Cause I'm the son-of-a-bitch that named you "Sven.'" | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-06 10:41 | |
![]() | Det låter som att du behöver ha i dubbelt så mycket kött, Bucket. Jäklar vilken massa chili. Du vet om att habanero är den starkaste av dem och borde ha räckt gott och väl, till så vida att du inte har världens största gryta? ;) | |