Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-24 17:30 | |
![]() | Min imaginära kille då. Just sayin. Heh. | |
| Obstinat- | 2011-10-24 17:36 | |
![]() | Jag tror att alla frågor är påhittade. Vem fan skickar in sånt egentligen. | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-24 17:36 | |
![]() | Näe, har hört att 10 % av befolkningen aldrig får huvudvärk. Hur skulle erotikpedagogen eller sexkännaren ändå veta vad din kille gillar? Då måste dom ju ha legat med honom. | |
| Lillstölla | 2011-10-24 17:38 | |
![]() | Att min självständighet i vissa lägen är som bortblåst. Vad är det som gör att vissa människor lyckas trolla bort den komplett?? Eller kanske ska fråga mig vad det är med mig som tycks glömma att jag är självständig när vissa personer kommer i närheten? Hur som helst så är det jävligt irriterande! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-24 17:42 | |
![]() | För att det verkar finnas någon mall för vad killar och tjejer ska gilla i sängen. Well well. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-24 17:45 | |
![]() | Första frågan liksom www.veckorevyn.com/S...at t-komma- Ursäkta, men tillåt mig att asgarva. Hoppas det är på låtsas. | |
| numsan | 2011-10-24 17:48 | |
![]() | Men alltså. För att utbilda sig och bli bättre på saker är ju det absolut bästa teori blandat med praktik. Lite tips och ny input kan ju inte skada någon. Det betyder ju verkligen inte att man inte pratar om tipsen när de sen ska praktiseras. Och vad man gillar och inte gillar finns det såklart ingen mall för, men man vet ju inte förrän man provat. Om jag bli tipsad om en ny maträtt så kan jag ju prova att laga den innan jag förkastar den. Ladysol - jag är tämligen övertygad om att d aldrig kommer att bli en sorglig långsint jävel. Sådäså. Inte ett dugg riktat mot dig såklart. | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-24 17:50 | |
![]() | Haha, såna där frågespalter verkar ju mer vara någon slags terapi brudar emellan än något vettigt man kan ha nytta av. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-24 17:53 | |
![]() | Jo, det förstår jag med. Tycker bara det är såna där "sextips" överallt nu för tiden. Sex och mat..man äter det man gillar och man bjuder inte andra på koriander utan att fråga först. | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-24 17:55 | |
![]() | Det tycker jag är lite mjäkigt även om det är artigt. Jag vill bli bjuden på koriander utan att bli frågad om det först, så känsligt är det ju inte. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-24 17:56 | |
![]() | Och att folk ska testa konstiga ställningar och sexleksaker uppmuntras det till i media. "Testa att klä ut er". Om det är så tråkigt kanske man ska testa att göra slut. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-24 17:59 | |
![]() | *Tar upp en piska och slår till friscooo* Det var väl mysigt :) | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:00 | |
![]() | Hehe ;) | |
| -Delika-tess | 2011-10-24 18:00 | |
![]() | Delicious! Du är så rolig :) Det retar jag mig INTE på!! | |
| numsan | 2011-10-24 18:01 | |
![]() | Men Delicious. Det där var väl oerhört dömande. Du gillar inte koriander. (fullt förståligt, ja hatar koriander.) Vissa tycker att det är tråkigt med "vaniljsex" i brist på bättre uttryck. Retar mig på ordet vaniljsex förövrigt. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:04 | |
![]() | Koriander smakar ju hur gott som helst. Om ni nu inte använder koriander som kodord för nåt annat dvs, för isf smakar koriander sådär. | |
| Pubbe | 2011-10-24 18:05 | |
![]() | Vaniljsex är tråkigt uttryck, tänker på vaniljstång! | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:05 | |
![]() | Det var väl ändå inte så hon menade? Jag tolkade det som att man kan ta för sig lite mer, snarare att koriandern var symbolisk i påståendet. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:07 | |
![]() | Kanske. Retar mig bara på att sex ska vara lika "naturligt" som mat. Dvs, öppenheten om det. Inget annat. Dildos på apoteket. Buttplugs finns snart på ICA. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:08 | |
![]() | Men är inte sex lika naturligt som mat? | |