Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gautama | 2010-12-30 21:33 | |
![]() | Retar mig på att min sambo inte kan ta en förlust mot bästa laget LHC utan bortförklaringar:)) | |
| Gitarrmagnus | 2010-12-30 21:37 | |
![]() | Hmm Skellefteå är bästa laget. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-12-30 21:38 | |
![]() | FBK! | |
| Gitarrmagnus | 2010-12-30 21:41 | |
![]() | Tabellen talar sitt tydliga språk och ljuger inte;) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-12-30 22:25 | |
![]() | jag är ledsen för att min vän isabella inte är här. och att jag inte hann svara på hennes sista pm:( | |
| Gautama | 2010-12-31 00:49 | |
![]() | Retar mig inte men blir fundersam hur vissa människor köper andra människors mytomani rätt och slätt bara. Ingen fundrar alls över om det kan vara så att det ligger en sjukdom bakom. Jag har iofs sett sjukdomen för länge sen men andra verkar gå på allt vedebörande snackar om. Komiskt egentligen:-) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-12-31 01:59 | |
![]() | jag retar mig på ett ljud som kommer från berg värmen,det är så störande | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-12-31 02:18 | |
![]() | jag retar mig på (förutom isabellas frånvaro då) att jag går runt, zappar, fbar, betapetar, surfarpratar i tele iställe för att vaxa mig. nu blir tiden tight imorgon. *neandertalare* | |
| numsan | 2010-12-31 02:21 | |
![]() | jag retar mig på att jag fortfarande inte är i säng eftersom jag ska upp tidigt imorgon och fixa nyårsfest hela dagen.. | |
| numsan | 2010-12-31 02:22 | |
![]() | ...och så retar jag mig på att jag VET att jag som vanligt kommer att få alldeles för lite tid att göra mig själv i ordning till festen eftersom jag ska fixa allt annat. varför lär jag mig aldrig? | |
| tantolsson | 2010-12-31 02:31 | |
![]() | Jag retar mej på dom som rotar runt och grisar till det i smörpaketet, som lämnar brödsmulor och gör stora läskiga gropar i smöret. Huuuuua. | |
| numsan | 2010-12-31 02:46 | |
![]() | Jag retar mig på att jag blir så SJUKT nyfiken på en viss avstängning, och på det faktum att jag troligtvis aldrig kommer att få reda på vad som orsakade den.. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2010-12-31 04:01 | |
![]() | betapet forum = dokusåpa | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-31 06:09 | |
![]() | Retar mig på att jag tydligen gick upp en halvtimme för tidigt eftersom jag plötsligt hade tid att slå ihjäl innan jag måste åka till jobbet. Hur fasen gick det till??? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-31 08:23 | |
![]() | Retar mig på påslakan utan slitsarna i övre hörnen. Hur kan sådana ens få säljas??? | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-31 09:17 | |
![]() | Retar mig _grovt_ på att jag överhuvudtaget lägger mig i, men eftersom jag är så förvånad över fenomenet så kan jag inte låta bli. Alltså, varifrån och hur har detta snack uppstått att en viss person skulle ha blivit avstängd? Jag ugglade nämligen uppe den natten, och åtminstone vad jag kunde se så fanns det absolut ingen anledning till någon avstängning. Och i och med det har åtminstone jag dragit den för mig självklara slutsatsen att h*n avreggade sig självmant av någon anledning. Det jag _inte_ begriper är varför värdarna inte talar om hur det ligger till så folk slipper spekulera. Och sen begriper jag inte heller att så många överhuvudtaget undrar för nog sjutton har väl alla ni, som är närmare vänner med varandra, även andra kontaktkanaler än via Beta? MSN, Fejjan mfl. Så visst kan ni ju ställa era frågorna direkt till den de berör? Så för mig är hela det här nån slags fullständigt dråplig fars och inget annat. Så, hur många dödssynder kan jag nu tänkas ha begått i och med denna inlägg? - Det återstår och se. | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-31 09:33 | |
![]() | *deTTa | |
| Mouche - Administratör | 2010-12-31 09:50 | |
![]() | Det finns ingen som helst anledning för värdar att tala om vare sig det ena eller det andra här i forumet vad gäller eventuella åtgärder som vidtages. Vill man vara Nicke Nyfiken så får man med andra ord snoka reda på saker själv. =) Gott Nytt År Mouche | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-31 10:10 | |
![]() | *asg* :D - Och Gott Nytt. | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2010-12-31 11:24 | |
![]() | hur orkar ni bry er? en medlem har försvunnit(och kommer nog tillbaka när det börjar klia i fingrarna), inget mer med det. | |