Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 400 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:08 | |
![]() | Koriander=att överraska (utan att fråga) med en "spännande" krydda som inte är standard. | |
| numsan | 2011-10-24 18:09 | |
![]() | friscooo - nu pratar iofs du och jag om olika inlägg. Det jag menade var dömande var att folk tydligen ska göra slut om de vill testa nya grejer i sitt sexliv. Ja tycker nog att folk får göra som de vill så länge de inte skadar varandra eller andra. För som Delicious så riktigt påpekade så gillar ju faktiskt inte alla samma grejer. Men det verka lite som att alla borde gilla "rätt" saker i den här diskussionen. Crooked rain - koriander funka nog både bokstavligt och som metafor i sammanhanget tror jag. Men jag tycker det smakar vidrigt. :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:10 | |
![]() | Jo, menar bara öppenhetsgrejen. Jag kanske är ovanligt vaniljig. | |
| numsan | 2011-10-24 18:12 | |
![]() | Nu tog crooked rain orden ur mun på mig. Sex är väl VERKLIGEN lika naturligt som mat? Båda är grundläggande mänskliga behov. Jag förstå faktiskt inte det jobbiga med doldis på Apoteket. Det är väl skitbra. Som jag påpekat tidigare så finns det väl en hel del grejer man köper på Apoteket som känns väldigt privata. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:12 | |
![]() | Nej jag menade inte att man ska göra slut om man VILL testa nya grejer, utan om man nått en "återvändsgränd" av tråkighet och därför klär ut sig eller något annat "spännande". | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:13 | |
![]() | Koriander är nice med spiskummin.. kontentan av diskussionen är väl att folk kan prata med varandra istället för att fråga Josefin på Veckorevyn. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:13 | |
![]() | Uppfatta mig inte så exakt :P Menar inte så exakt så ofta när jag skriver. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:13 | |
![]() | retar mig på väntan | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:14 | |
![]() | Mest för att apoteket känns som ett medicin-ställe. Men visst, sex kan vara medicin ;P Jag är väl som sagt en vaniljstång som inte vill se en plastkuk på en hylla när jag ska köpa Alvedon. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:15 | |
![]() | Retar mig på att mitt mediokra skämt flög över huvet på alla. Eller under kanske. My bad. Men apoteket är väl ganska privat ändå? Om man kan gå dit och köpa dagen efter-piller och salvor mot svamp i underlivet och hemorrojder borde man ju kunna köpa dildos där också. Känns ju dumt att man ska behöva gå in i sexbutiker med latexlakan och vuxenblöjor bara för att köpa en vibrator. Sen är det ju ingen som tvingar nån att läsa sexspalter heller, nom sayn... Man gör det för att det är kul, hehe. | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:15 | |
![]() | Jag stör mig på att jag ska lämna landet i slutet av månaden. | |
| numsan | 2011-10-24 18:15 | |
![]() | Delicious - så det du säger är att om man inte ha det bra i sin relation så ska man helt enkelt lämna den istället för att försöka jobba på att förbättra den? Okidoki. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:16 | |
![]() | Och här sitter jag med olivolja i håret. Retar mig på mig själv. | |
| numsan | 2011-10-24 18:17 | |
![]() | Precis så crooked rain! Retar mig förövrigt på att jag tydligen missade ett mediokert skämt. | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:19 | |
![]() | Hade ju retat mig mer ifall det hade varit ett bra skämt, ett mediokert.. whatever. Du kan ju inte vara en baller med olivolja i håret, naaamean | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:21 | |
![]() | Asså, jag är helt okej med att dom står där, men jag tittar helst inte ^^ Jag är inte rabiat och vill få bort dom liksom. Bara säger att det inte är min stil. Om någon annan gillar det har jag inget problem med det men jag har det och det är väl också okej antar jag. numsan - Nu drog du lite höga växlar. Nej, det menar jag inte. Jag bryr mig föga om andra vill testa saker. Tycker bara att det ligger sån jädra fokus på sex i media. Folk kanske får prestationsångest om de inte kan slå av sig att man inte behöver komma samtidigt med klitoris-kontakt ^^ | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:21 | |
![]() | Hahaha, känner mig som denna www.youtube.com/watc...-a qJ0Qggkg blir inte mer baller än så | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:23 | |
![]() | Och för att vara tydlig så får jag inte prestationsångest. :D | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:25 | |
![]() | Thug life.. helt ärligt har du olivolja i håret, och varför? Det låter fett nasty. | |
| Pubbe | 2011-10-24 18:26 | |
![]() | Ingen vill spela med mig :( retfullt | |