Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 277 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pion ekrot | 2009-01-18 14:08 | |
![]() | Billan: Vad gulligt, hoppas du berömmer den för duktig jakt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-18 14:21 | |
![]() | Jag stör mig på illojala människor som inte tar bladet från munnen. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2009-01-18 14:37 | |
![]() | När man är ute på den där långprommen och har kommit upp i hög marschfart. I empetrean spelas musik med så perfekt bpm och att man kanske sjunger lite högt då och då, det bjussar man på just då. Ity man är halvvägs på väg mot endorfinnirvana och tamigtusingen tar jag tillochmed små skutte-hopp-danssteg mellan långbenekliven. Och det är då. Jo, det är då man råkar ut för den där försåtsminerade stenjävlen. Som någon illasinnad överhöghet placerat mitt på min gångväg. Givetvis kliver jag intet ont anande på den och lika säkert som amen i kyrkan kilar den fast sig mellan räfflorna på min doja. I ganska exakt två minuter går jag vidare, men för varje steg jag tar, tvingas jag irritera mig på att jag trampar lite snett med ena foten. Jag höver volymen på empetrean, fast bestämd att inte ge vika. Men 120 sekunder senare erkänner jag mig besegrad. Det är som när en popcornflaga fastnat bakom ena visdomstanden. Den går helt enkelt inte att ignoerar någon längre stund. Så jag stannar upp. Viker upp vänstra foten. Balanserar lite vinglande och börjar peta. Och givetvis sitter den hårt som en... tja, sten. Men skam den som ger sig. Tjurskallignorrländskan i mig vaknar och jag tar sikte på en parkbänk. Sätter mig ner, tar av mig dojan och tar sedan i med hårdhandskarna. En bruten nagel och fjorton svordomar senare är den väck. Och jag kan fortsätta min promme, men inte längre med sikte på något nirvana, utan med blicken stint fäst på trottoaren. Det står 1-0 till stenjävlarna och jag tänker ingalunda släppa det till 2-0. Och det gör jag inte heller, ha! Men irriterad är jag fortfarande. Så smått. | |
| rosa_kanin - Ej medlem längre | 2009-01-18 15:23 | |
![]() | retar mig på att jag inte verkar kunna spela det här jävla spelet för tillfället..har inte fått en vokal sen dackefejden tamigfan.. | |
| poänglös - Ej medlem längre | 2009-01-18 15:26 | |
![]() | Pottränad - jag lider med dig och har en liknande overcoming-historia! Våren 07. Sol, torrt, årets första dag i cykelshorts. Möter ett gäng småsten i en kurva och trasslar in mig i västerbron. Tibia och Fibula gick av vid fotleden. Så jag ligger också under med 1-0, och är fortfarande irriterad (eller inflammerad som det heter när det beror på stålplattor och skruvar inuti). Så smått! | |
| poänglös - Ej medlem längre | 2009-01-18 16:07 | |
![]() | Retar mig en aning på DN:s nyhetsbevakning idag. Strömavbrott i några timmar är kanske inte hela världen, men om man nu skickar ut två journalister för att granska samhällseffekterna borde de kanske ringa nåt servicehem eller en lokal polisstation istället för att ta en romantisk fikadejt i värmeljusens sken på arbetsgivarens bekostnad. Vart är storstadsjournalistiken på väg egentligen? :) www.dn.se/DNet/jsp/p...p; rss=1399 | |
| kockelikocke | 2009-01-18 16:15 | |
![]() | bögar | |
| ANDERStG | 2009-01-18 16:17 | |
![]() | kockelikocke: Du retar dig på manliga homosexuella? Är det inte lite föråldrat? | |
| pion ekrot | 2009-01-18 16:18 | |
![]() | homofober | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2009-01-18 16:19 | |
![]() | Haha. Pion ;) Dagens bästa. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-18 16:19 | |
![]() | Retar mej på fördomsfulla människor som inte kan acceptera andra läggningar än heterosexuella. Som faan dessutom!! | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-01-18 16:21 | |
![]() | Uppenbar tramsprovokation kissed. Bry dig inte om honom. | |
| pion ekrot | 2009-01-18 16:23 | |
![]() | Flubber, har du gjort något med din bild? Snygg. Jag retar mig på att jag inte kan kärna ur en liten chilli utan att få andningssvårigheter. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2009-01-18 16:24 | |
![]() | Folk som överhuvudtaget har problem med oss minoritetsgrupper. Rädsla för det annorlunda. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2009-01-18 16:25 | |
![]() | Men här var det småsaker man skulle störa sig på... Att laptopen är så fruktansvärt varm att ha i knäet. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-18 16:25 | |
![]() | Nu tycker jag ni drar förhastade slutsatser. Han kanske retar sig på bögar för att de inte är intresserade av honom, vad vet vi? :) | |
| pion ekrot | 2009-01-18 16:26 | |
![]() | Ja verkligen, Yaya. | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-01-18 16:26 | |
![]() | Oj, tack pion. :) Minskad ljusstyrka och ökad kontrast för att försöka få en mörk och mystisk effekt. ;P | |
| Tess 08 | 2009-01-18 16:28 | |
![]() | Tror SP har rätt | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2009-01-18 16:29 | |
![]() | Jag tycker också bilden är snygg. Det är fan en konst att bli snygg när man rynkar pannan. Jag stör mig på att andra blir snygga på bild utan att anstränga sig det minsta. När en annan alltid får fylla ett minneskort på 5 gig för att bli nöjd. | |