Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 400 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:30 | |
![]() | Det ÄR fett nasty. Men tyvärr blir håret gööörnajs om man har i olivolja/avokadoolja nån gång i veckan. Typ en timme innan man duschar, let that shit marinate liksom. Bättre än alla inpackningar jag nånsin provat. Men just nu, när jag sitter här med en plastpåse på huvet och luktar olivolja, då känner jag mig inte så himla görnajs. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:31 | |
![]() | Men det beror ju på hårtyp såklart. Man ska nog inte göra det om man har tunt hår, då ser det bara flottigt ut trots att man sköljt ur det. just let your soul glooo | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:32 | |
![]() | Haha! Let that shit marinate. Ja för fan let it soak in nigga.. Jag vill skratta lite åt dig faktiskt. Jag hade helst velat se dig, sen peka på dig med din olja i håret, och sen skratta åt dig. Hade det varit lugnt eller? | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:38 | |
![]() | Haha näe fyfan, det tillåter jag inte. Det är nu jag är som mest sårbar, då är det bara jag som får håna mig. Nä, nu ska jag duscha bort detta klägg. | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-24 18:47 | |
![]() | Har du fortfarande kort hår? | |
| numsan | 2011-10-24 19:29 | |
![]() | Retar mig på att jag inte ska gifta mig NU! I så fall hade jag fått ha den här på mig: 3.bp.blogspot.com/-X...ar ilyn.jpg | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-10-24 19:43 | |
![]() | Vaaa nää mitt hår är inte alls kort. Boob length typ. Har uppsatt hår på bilden dock. Och det där var typ den finaste brudklänningen jag nånsin sett, numsan. Dör. Måste fria till nån. | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-10-24 19:45 | |
![]() | Ser kort ut på din bild. Ta en bättre bild då, så man får se din boob.. length. | |
| numsan | 2011-10-24 19:59 | |
![]() | Och det galnaste av allt är att den är skitbillig. Bara 5000 spänn. Med provningar och allt. Bananas. Jag kanske måste tvinga min Karl att gifta sig med mig. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-24 20:12 | |
![]() | "Doldis" var en sublim freudian för "Dildos", he he... Retar mig fortfarande på att SÅNA SAKER finns på apoteket till allmän beskådan. Detta skrivet av en person som brygger kaffe i knallgul tratt och har en mobiltelefon som väger cirka ett halvt kilo. Om ett sekel kanske jag är lite uppdaterad, men just nu vill jag bara hänga upp en banderoll på vilken det står: Leve skammen! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-24 20:13 | |
![]() | Jag vill också gifta mig i vacker klänning. Jag insåg igår att tre (!) män har friat till mig (inte samtidigt) under mitt liv. Tanken hisnar. Ändå halkar jag omkring på glasberget... | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-10-24 20:14 | |
![]() | Retar mig på att jag plötsligt känner mig som en hemsk människa för att jag tycker att idrott för utvecklingsstörda är viktigare än ett katthem. | |
| numsan | 2011-10-24 20:16 | |
![]() | Det är jobbigt att vara poppis Sylvia. Och glasberget är inte alltid så illa. Kan till och med vara gansk kul? | |
| numsan | 2011-10-24 20:17 | |
![]() | Crooked rain - då är jag nog en ännu sämre människa som inte engagerar mig nämnvärt i något av dem | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-24 20:19 | |
![]() | Äh, poppis och poppis... Kom ihåg att jag har varit vuxen ett decennium längre än du. Det går många frierier på tio år, om man säger så. Dessutom KAN ju samtliga mina friare ha varit psyksjuka eller i akut behov av uppehållstillstånd. Det ligger nära till hands att tro det. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-24 20:21 | |
![]() | vill du gifta dig med mig, Sylvia? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-10-24 20:24 | |
![]() | =O | |
| numsan | 2011-10-24 20:25 | |
![]() | Haha, jag förväntar mig minst ett frieri på de tio åren. Jag har ju faktiskt ett och ett halvt i ryggen. Det ena gälls knappt eftersom det mest handlade om uppehållstillstånd. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-24 20:31 | |
![]() | HJÄLP! Ett frieri till? Ja, det lär väl vara min sista chans att bli bortgift så jag får väl tacka ja... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-10-24 20:34 | |
![]() | Isåfall gills inte mitt sista heller för det handlade nog en del om den saken också... meeen eventuellt också om kärlek. Vi får se. Retar mig på ordet kärlek, det är så slitet att man inte längre vet vad det betyder. | |