Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 58 |
Mobilspel
Pågående | 19 651 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-23 23:46 | |
![]() | Egenskap - instämmer i att han är sexigare på bilden än i filmerna. Jag tycker inte han är sexig alls i dem. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-23 23:47 | |
![]() | Lady, mannen kanske var sjuk,vi har en läkare som bor här hon skaffar hundar hela tiden som dom hämtar till polisen,men hon skaffar nya hela tiden,hon kan bara vara läkare resten av livet har hon missat,hon kan inte ens laga mat | |
Lillstölla | 2011-02-23 23:48 | |
![]() | Egenskap: Jag har inte sett Twilight, men har ju sett honom i Harry Potter och intervjuer och han går inte av för hackor. Jag är ju svag för skäggstubb/skägg med:D | |
Lill-IT | 2011-02-23 23:48 | |
![]() | Ja Titti.. Min bror hade nästan bestämt sig för en annan tax i en nyfödd kull hos en uppfödare. Men han värker så för små, svaga och utsatta så hans hjärta smälte när han fick höra om dessa valpar. Han ska ta tåget ner i helgen och hämta den. Gissa om den hunden kommer att bli älskad:) Men jisses vilket förhör det var innan han fick köpa en av valparna. Han fick till och med lämna referenseroch telefonnummer till de veterinärer som sköter hans övriga djur. | |
Lokex | 2011-02-23 23:48 | |
![]() | Jag får fortsätta vara en byracka, ingen kunde tänka sig att ta hand om denna lilla valp, tror jag skulle passa hos de flesta om jag bara blev rumsren... =) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-23 23:49 | |
![]() | Titti - mannen hade förbud mot att ha hundar. Det spelar ingen roll hur sjuk han är då. Han är uppenbart oförmögen att ta hand om hundar och ska därför inte ha dem. Det han gjort är olagligt, grymt och förkastligt. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-23 23:50 | |
![]() | Lokex - OM du bara blir rumsren? Fina förutsättningar, du. *haha* | |
tipitina | 2011-02-23 23:50 | |
![]() | Här har man vart väck en stund och det händer massor. Tinna- spännande med paket! Hoppas verkligen att det är något roligare än nudlar med räksmak så nyfikna som du gjort oss nu :) Usch för det där med hundarna! Är det någonting som kan göra mig riktigt förbannad så är det när man är elak mot djur. Och det som är ännu värre är just det faktum att det är så svårt att komma åt förövarna och de kan oftast skaffa nya djur trots förbud. Lokex- Du kan få vara min taxvalp. Lovar att gå långa promenader med dig i koppel och lära dig fina trix som att sitta vackert och apportera pinnen. *gör mig redo för taxvalpens ankomst genom att plocka fram frolicpåsen* ;) | |
Lillstölla | 2011-02-23 23:51 | |
![]() | Lill: Kan förstå att det var en ordentlig koll innan han fick ta hunden, och är ju inte undra på. Men kan tro att den hunden kommer bli älskad och väl omhändertagen! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-23 23:52 | |
![]() | Lady då är han sjuk,och sociala myndigheter har gjort som dom brukar dvs skiter i allt,det är dom som har yttersta ansvaret för medborgarna och ska kolla att människor inte lever i missär,och inte skaffar djur när dom är oförmögna att ha djur | |
Lill-IT | 2011-02-23 23:52 | |
![]() | Varje gång jag ser dig Lokex så tänker jag att du måste vara Baudis lillebror:) Ni är lika i både utseende och sätt. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-23 23:54 | |
![]() | ja det är bra att polisen kollar upp,så fina hundar,kvinnan som bor här gör precis lika dant skaffar nya hundar hela tiden | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-23 23:54 | |
![]() | Titti - man kan inte skylla allt på myndigheterna. Någonstans måste det ändå finnas ett eget ansvar. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-23 23:56 | |
![]() | lady han är sjuk,och soc har ett ansvar,han förstår inte sin grymhet,och det är typ milijonte gången som soc inte gör det dom ska hoppas dom blir anmälda till socialstyrelsen | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-23 23:58 | |
![]() | om en människa är sjuk kan dom inte ta eget ansvar,det är myndigheterna som ska göra det,mannen är oförmögen att ta ansvar | |
Tinna | 2011-02-24 00:00 | |
![]() | Stölla. Mysigt. :) Hihi. Tip. Haha, ja, nu måste det ju bara vara något bra.. ;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-24 00:00 | |
![]() | Titti - har du personlig kännedom av detta eller spekulerar du nu? | |
Lill-IT | 2011-02-24 00:03 | |
![]() | Denne man verkar inte vara någon djursamlare som det gått överstyr för.. Han föder upp djur för att sälja, under vidriga förhållanden.. Det är beräknande, lättja och djurplågeri. | |
Lillstölla | 2011-02-24 00:04 | |
![]() | Tinna: Ja det är härligt med ungar!! Har alltid skoj när jag är barnvakt åt dom, och alltid några kloka ord att ta med mig hem:) Nu senast sa jag ifrån på skarpen åt en av tjejerna, sa att " du är så hård mot din syster" och får till svar " meh, jag är väl ingen sten heller" Det är svååårt att hålla sig för skratt då! | |
Lillstölla | 2011-02-24 00:04 | |
![]() | Lill och Lady, instämmer i vad ni säger om att behandla djur på det viset. | |