Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 38 |
Mobilspel
Pågående | 20 385 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Gautama | 2012-02-08 17:46 | |
![]() | I det här huset är det min dotter som styr vad det blir för mat. Hon är ett monster om hon inte får vad hon vill. Det är fan fel på allt jag gör:-) Men hon är rätt så söt emellanåt ändå:-) | |
Obstinat- | 2012-02-08 18:12 | |
![]() | "Gäller andra regler för kulturguyar?" Det finns inte en jävla regel som gäller för alla. På gott och ont. Människor är olika, om du nu inte visste det. Jag gissar att Flinck lider mer av detta än vad folk kan tänka sig. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-08 18:24 | |
![]() | Retar mig också på Flinck-mobben. Eller kanske mest på att de verkar tycka att man antingen a) måste hata Torsten Flinck pga "gubbslem" eller b) inte hata Torsten Flinck pga att man tycker det är okej att tafsa människor på rumpan. Så himla töntig, amerikansk retorik. | |
Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-08 18:25 | |
![]() | Det är ju bara din gissning. Jag å min sida tror att Flinck inte bryr sig nämnvärt om allt rabalder. Han får fortsätta vara i rampljuset ett tag till, det ligger nog rätt högt på hans lista. Detta kommer från en som gillar Flinck, jag tycker han är superb som artist, men han skall ingalunda komma undan med sitt beteende. Fy fan så pinsamt för stackars Gina som fick lov att försöka släta över det i direktsändning med flera miljoner tittare. Är det någon det är synd om i den här affären, så är det jäntungen det är synd om. | |
apbur | 2012-02-08 18:37 | |
![]() | Jag tycker Gina sköter det riktigt snyggt genom att säga att det är ok för den här gången. Med det markerar hon att hon är väl medveten om sina gränser som hon också förtydligar. Senare kallar hon honom för "Flinckis" vilket hon säkert gör i nedvärderande syfte. Alltså ser hon inte sig själv som offer. Inte alls. Det var inte synd om henne. | |
Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-08 18:40 | |
![]() | Wow apbur, jag trodde att du ogillade de som tror sig ha mediala gåvor. Börja ogilla dig själv nu, då. | |
lindgreno - Ej medlem längre | 2012-02-08 18:41 | |
![]() | att jag slår i allt från sängkanter till lampor. ONT | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-08 18:50 | |
![]() | Om man inte slätar över är man alltså ett offer.. I see. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-08 18:52 | |
![]() | Hon slätar väl inte över öht? Man kan sätta ngn på plats utan att dampa loss totalt, det tycker jag att hon gjorde. Snyggt. | |
Rabiesgalen | 2012-02-08 18:53 | |
![]() | Flink är väl jobbig att se varje gång. En som går på någon form av "medicin" hela tiden. En tragisk person helt enkelt. Han borde sitta inne på något hem. | |
Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-08 18:54 | |
![]() | Nja, jag tyckte inte att hon satte honom på plats. Men ordet "offer" är som vanligt överanvänt. Apbur måste verkligen älska det ordet. Onödig incident som Flinck med all sin erfarenhet borde ha undvikit. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-08 18:54 | |
![]() | Förstår inte riktigt det fula i att vara ett offer (inte självvalt precis). Borde snarare vara fult att vara frrövare. Det gäller alltså även dom som kallar Thorsten för gubbslem eller insinuerar att han är våldtäktsman. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-08 18:55 | |
![]() | förövare* ... | |
apbur | 2012-02-08 18:57 | |
![]() | Det är ganska nedvärderande att tycka synd om folk till höger och vänster när de uppenbarligen kan ta hand om sig själva. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-08 18:57 | |
![]() | Var väl Cissi Wallin som kallade honom gubbslem och hon har väl damp på riktigt :) | |
Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-08 18:58 | |
![]() | Jag sade _om_ det är synd om någon. Det är ett uttryck och inte ett konstaterande. Det vet du lika väl som jag, apbur, men du är så satans kåt på offerordet att det gränsar till absurdum :) | |
apbur | 2012-02-08 18:59 | |
![]() | Eh? Vad menar du att det uttrycket betyder? | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-08 18:59 | |
![]() | Hon har det alltså? Det förklarar ju en hel del. | |
Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-08 19:00 | |
![]() | Har du aldrig hört uttrycket förut? Där ser man. | |
apbur | 2012-02-08 19:01 | |
![]() | Jodå. Dock inte din efterkonstruktionsförklar ing. | |