Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 20 512 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-26 22:29 | |
![]() | varför inte alla andras barn kan åka hem och äta mat för,i dag är jag skit trött på andras barn kom hit och hämta dom,det har gått 12 liter mjölk sen i går,spytrött på att handla med betoning på spytrött jag får inge mjölk i kaffet | |
JesusGudsson - Ej medlem längre | 2013-02-26 22:37 | |
![]() | jaap nu är det inte roligt längre men jag skrev iaf att mina fiskbullar smakade hästkött, någon frågade om hur de kunde göra det och jag svarade att det var antagligen sjöhästar. *tadaa* | |
Lill-IT | 2013-02-26 22:37 | |
![]() | Titti. Ta i lite vaniljglass om du har det hemma. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-26 22:41 | |
![]() | har inge glass surar,jag vill ringa dom här föräldrarna och säga att nu är det deras tur att kångka mjölk,och varför har ingen arbetslös kommit på hemkörning av mjölk varje morgon för,och varför ska dom alltid vara här för bara för att jag är så j snäll,ska konvertera till en elak jävel | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-26 22:46 | |
![]() | ska reta mig i säng nu | |
Incidental - Ej medlem längre | 2013-02-26 22:47 | |
![]() | Sov sött | |
Lill-IT | 2013-02-26 22:50 | |
![]() | Natti Titti. Du får beställa hem dessa: www.swedoffice.se/pr...hp ?id=1213 Så har du iaf alltid mjölk till kaffet. :) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-26 22:52 | |
![]() | lol det har jag gjort en gång ,nästan lika dana,kom hem och dom hade blandat oboy av nästan alla,suckar,pipe line från arla nästa | |
nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-26 23:15 | |
![]() | Jag får äckelrysningar av den hemska sången/jingeln i slutet på reklamen för bredbandsbolaget. Det är nog en av dom vidrigaste rösterna. | |
Mouche - Administratör | 2013-02-26 23:48 | |
![]() | Jag har raderat ett par inlägg som var av personlig karaktär för en av er forumister. Jag passar också på att säga att om det finns något här i världen som verkligen retar mig så är det små, patetiska och sliskiga stalkers som inte har stake nog att fatta att de inte är önskvärda. Jag fullkomligt älskar när jag får lägga en bann på såna individer och om det är en riktigt bra dag så får jag också tillfälle att anmäla till hens internetleverantör. God natt alla. Mouche | |
LadySol - Ej medlem längre | 2013-02-27 00:52 | |
![]() | Att jag borde åka och träna i morgon. Yay. Eller nåt. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-27 08:37 | |
![]() | det är hämsk att det är en galning lös ner på byn,som ger sig på tjejer | |
BlackMirror | 2013-02-27 11:38 | |
![]() | Folk på Instagram som hashtaggar som galningar. Det värsta är dock när de hashtaggar bilder på sig själva som "pretty", "sexy" eller " perfect body". Vad hände med "skönhet ligger i betraktarens öga"? Jag är ingen förespråkare av jante men kom igen, liksom. Stör mig också på människor som nästan uteslutande postar bilder på sig själva. Idag finns det visst inte några gränser för hur mycket man kan älska sig själv... | |
LadySol - Ej medlem längre | 2013-02-27 11:50 | |
![]() | Älska sig själv eller försöka övertyga sig själv att man gör det? Känns ibland som samma sak. Jag retar mig på att jag måste åka till jobbet flera timmar innan jag börjar på en dag jag inte känner för att jobba alls för att ha ett möte jag inte vill gå i närheten av. | |
BlackMirror | 2013-02-27 11:55 | |
![]() | LadySol, det stämmer nog att det i de här fallen handlar mer om att övertyga sig själv om att man gör det. Good point! | |
Lillstölla | 2013-02-27 13:41 | |
![]() | Ska klipp mig på måndag och vet, som vanligt, inte hur jag ska göra. Lugg? Ingen lugg? Vill ju göra "nåt skoj" med håret med vad? Det enda jag vet är att jag inte vill klippa av det, ska ha det långt. Suck. | |
nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-27 14:04 | |
![]() | Lite längre lugg, och mer uppklippt i längderna? Men klipp verkligen inte av det, dummaste jag gjort. | |
Lillstölla | 2013-02-27 14:08 | |
![]() | Jo, nåt i den stilen lutar det åt Null. Ska se var frissan säger med. Men ska behålla längden. Sen får jag nog slinga, tona eller nåt. | |
nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-27 14:32 | |
![]() | Om det inte vore för alla jävla frågor om tv-serier, c-kändisar, skräpfilmer, musik och allsköns skvaller så vore quizkampen riktigt kul. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-02-27 14:34 | |
![]() | rufs a'la 80-tall stölla. tidernas bästa frisyr. dom som säger annorlunda lurar bara sig själva :) | |