Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 44 |
| Inloggade | 87 |
Mobilspel
| Pågående | 19 217 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-19 00:55 | |
![]() | Men shit AK. Gör inte så där. Jag trodde du flippat och pratade med dig själv. :P | |
| Måns_E | 2011-06-19 00:55 | |
![]() | Annakarineli, Nja, jag vet inte. Det blir väl 1-2 veckor i GBG, annars har jag inte så mycket planer. Kanske tar en sväng in norge på väg ner till GBG. Har du några semesterplaner själv? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-19 00:56 | |
![]() | Hej Ando. Det verkar vara rätt kasst väder över hela landet just nu. :) | |
| annakarineli | 2011-06-19 00:56 | |
![]() | Ja, jo, jag vet det Lady, men det är ju det där samvetet. Vi har pratat om att jag nog ska komma och att jag faktistk har sett fram emot det här länge. Vet inte vad som flugit i mig som bara inte känner för det längre. Kanske är det att det varit lite mycket och att det ändå är en bt att åka. Drygt med bil även om det inte är längre än 1.5 timma och lite kostsamt med tåg även om det inte heller är några multumsummor... I morgon ska jag åka tillbaka till Skövde. Jag är hemma hos familjen sedan tisdag kväll eftersom min lillasyster har tagit studenten. :) | |
| Måns_E | 2011-06-19 00:57 | |
![]() | Nu börjar det bli melankolisk nattmusik här: open.spotify.com/tra...bq h9KaDYCX | |
| annakarineli | 2011-06-19 00:58 | |
![]() | Haha! Ja, alltså om jag hade bytt profilbild så! ;) Hihi! Men det lär nog fröja. Trodde det kunde blivit några fina bilder från lillasysters student så jag kunde byta bild men icke! De var rena skräckupplevelsen! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-19 01:01 | |
![]() | Jag vet vad samvetet kan ställa till med AK, men faktiskt. Det är en bra bit att åka och det vore inte konstigt att du inte orkar. Jag tycker du helt enkelt ska säga ifrån och sen göra något annat istället. Samvete är att annat ord för skuldkänslor och det ska man inte ha när man lyssnar på vad kropp och själv behöver för att må bra. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-19 01:01 | |
![]() | Jag har en bra bild på dig, från Johan´s. Ge mig din adress så skickar jag över den. :) | |
| annakarineli | 2011-06-19 01:05 | |
![]() | Nej jag vet. Jag ska ringa henne i morgon så får vi se vad utfallet blir. Alternativet ligger en bit bort det med. Men fortfarande bara halvvägs till Örebro och dessutom får jag åka med vänner dit och behöver inte tänka på att jag ska köra själv och så. Jag tycker nämligen att det är förfärligt tråkigt att köra bil. I synnerhet om jag åker själv. Det är så trist att jag lätt stampar lite för hårt på gasen bara för att få komma fram något lite fortare. Vilket jag ju naturligtvis vet är mer än korkat. | |
| annakarineli | 2011-06-19 01:06 | |
![]() | Oh... vågar man tro det? Jag gör mig nämligen väldigt sällan bra på foto... :/ | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-19 01:08 | |
![]() | Jag tycker du är hur fin som helst på bilden, men jag vet att jag sällan tycker det om mig själv och det är nog ett rätt generell brist vi kvinnor har så det är ju inte säkert att du håller med. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-19 01:10 | |
![]() | Nu sa Grönis åt mig att jag måste gå lägga mig. Hon är som en redig morsa, den där damen. :) | |
| annakarineli | 2011-06-19 01:10 | |
![]() | OK! Jag är redo! :P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-19 01:14 | |
![]() | Nu har jag skickat den. :) | |
| Måns_E | 2011-06-19 01:15 | |
![]() | annakarineli har gjort sig väldigt bra på alla bilder hon har laddat upp hittills :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-19 01:19 | |
![]() | Hon är jättefin i verkligheten också. :) | |
| annakarineli | 2011-06-19 01:20 | |
![]() | Tack Måns och Tack Lady! Jag känner liksom inte igen mig på foto!! Har väl antagligen någon skev bild av hur jag faktiskt ser ut! Man ser väl det man vill i spegeln och tur är väl det! Att man fokuserar på det man tycker är fint! :) | |
| Måns_E | 2011-06-19 01:20 | |
![]() | Det betvivlar jag inte :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-06-19 01:22 | |
![]() | Jag gillar oftast inte bilder på mig själv heller och är så glad över digitalkamerans ankomst i världsalltet. Bra som sjutton att kunna ta femtioelva kort och sen välja det man tycker ser minst konstigt ut. :D | |
| annakarineli | 2011-06-19 01:24 | |
![]() | Ja, digitalkameror är bra. Dåliga sådana utan bra skärpa är annu bättre!! P | |