Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 808 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-08-09 13:25 | |
![]() | Jag retar mig på att Sylvia inte har pengar och att ttiittiis pizzabagare blir ledsen. Skaffa en liten hund och inte en ko? När min älsklingskatt dog sörjde jag så hemskt och mitt i vintern så tårarna rann hela tiden och frös sönder mina ögon. Ingen kunde ersätta den katten men sorgen avtog i alla fall när jag tog hand om några hemlösa katter och hjälpte dem att må bra. På tal om kor så stod min man plötsligt öga mot öga med 4 kor, en ren och en vädur, när han plockade bär. De hade gått lite långt hemifrån men återvänder säkert när det är mjölkdags. Gumsen såg inte helt vänlig ut, så min man rappade på lite hemåt. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-09 13:39 | |
![]() | lol,det krachar lite utan hund,men jag ska stålsätta mig,för att låta bli att skaffa en ny hund,det är underbart med hund och djur ,men blir för låst,men mitt hjärta skriker efter en sgt bernadsvalp och en griffon petit venden,och kattungar och hemlösa,utstötta.äh nu åker jag på Loppis och skingrar tankarna | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-08-09 18:13 | |
![]() | Tack, hundbiten. Och tack för tipset, incidental! :) Retar mig på att se en total främling här i kvarteret gå ner sig. Jag hatar att vara en passiv betraktare, jag vill ingripa! | |
| SkySpy_ | 2012-08-09 18:35 | |
![]() | Funderat nu ganska länge på en grej. Personer som skriver ofta i "retar sig tråden". Är det griniga personer. Kan man dra den slutsatsen bara sådär? Retar mig på att jag antagligen kommer få skit för detta inlägg. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-09 18:37 | |
![]() | vad väntar du på sylvia,hälsa på:) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-09 18:38 | |
![]() | du får ingen skit av mig iaf,retar mig på att jag testade smetig ögonskugga på kicks,mina ögonlock bultar och svider | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-08-09 18:45 | |
![]() | I mitt fall är det tvärtom. Jag ger inte alls ett grinigt intryck och jag avskyr folk som är negativa hela tiden. Jag får ur mig allt här nämligen. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-08-09 18:46 | |
![]() | Varför skulle du få skit för det inlägget? Det ligger väl nära till hands att tro då om man inte är van vid att tänka på människor som komplexa varelser. | |
| SkySpy_ | 2012-08-09 18:58 | |
![]() | Vad är en komplex varelse enligt dig Sylvia. Tycker inte heller du ger ett grinigt intryck. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-08-09 19:08 | |
![]() | Tack! Just i det här fallet så menade jag att det en person väljer att annonsera kanske inte alltid rimmar med dess innersta väsen. Somliga av oss är helt enkelt mindre tvära än vi ger sken av. :) | |
| SkySpy_ | 2012-08-09 19:12 | |
![]() | Du menar så. Ja du har nog rätt i det. Jag har alltid haft tanken om att du är en mkt snäll och lugn tjej. Men vissa andra kan man ju tro sitter på nålar hela tiden. Många här kanske vill vara något som han hon inte är annars, Tänker du så lite? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-08-09 19:20 | |
![]() | Absolut, forumets anonymitet lockar fram både det ena och andra hos folk. Människor som inte är nöjda med sig själva/sina liv får en chans att få utlopp för sidor de inte får utlopp för annars. | |
| SkySpy_ | 2012-08-09 19:23 | |
![]() | Mm så sant så sant.. Frågan är om vi ska reta oss på det eller om vi ska byta tråd och glädja oss över det istället? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-08-09 19:25 | |
![]() | Det är både bra och dåligt. Att glädja sig är ju alltid trevligt förstås. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-08-09 19:26 | |
![]() | Retar mig dock på att jag köpte en Marabou scweizernöt förut, och inom fem minuter kommer jag ha öppnat den. | |
| SkySpy_ | 2012-08-09 19:32 | |
![]() | Jag glädjer mig åt det:) Då är den alltså öppnad nu..?? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-08-09 19:34 | |
![]() | Ja :( | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-10 09:30 | |
![]() | retar mig på att det är kallt | |
| nystan1 | 2012-08-10 10:13 | |
![]() | Retar mig på min nervositet. Ska på möte på jobbet idag, lägga schema inför starten efter nästan tre och ett halvt års föräldraledighet. Kanske borde läsa den där hemlighetsboken.. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-08-10 10:14 | |
![]() | Det kommer att gå bra, nystan1. :) Jag retar mig på att jag planerat dåligt - igen. | |