Spelrum
Giraffen | 16 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 25 |
Mobilspel
Pågående | 20 174 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
NessaLote | 2008-08-07 14:16 | |
![]() | Fotbollsbläh... 22 karlar som jagar en rullande lädermojäng XD Herregud... o målet e stort o ändå hamnar d knappt ngra bollar där *suckar* | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-07 14:17 | |
![]() | Isbjörne lille.. ni får helt enkelt titta på lilla tv:n. Och om det inte passar så har vi en trasig hundkoja härutanför som du kan bli bunden vid. FÖRSTÅTT?? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-08-07 14:20 | |
![]() | Orka. | |
NessaLote | 2008-08-07 14:26 | |
![]() | Vadå orka ^^ D e här e ju bara vår familj! | |
NessaLote | 2008-08-07 14:58 | |
![]() | Nähä...Gräset var d... vi ses väl senare kära familia ;:D | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-08-07 17:37 | |
![]() | Mamsen är hemma!!! Poppandes Iris med Nessa... *en aning impad* Själv sjunger jag hellre än bra ;-) Och så vill jag bara säga att Limerick har rätt! Hon bestämmer om inta mamsen är hemma!! *så det så* | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-08-07 17:38 | |
![]() | Ja, Nessa! Nu är mamma hemma och blir liiiiite besviken på att du varit hemma heeeeeela dagen utan att klippa gräset! Kanske du inte får bada i poolen med Devil senare... | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-08-07 17:40 | |
![]() | Det värsta är att när jag var hemma på lunch så jag minsann devil och Nessa i poolen..... | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-07 17:41 | |
![]() | Har inte vi världens bästa mamma??!?! | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-08-07 17:42 | |
![]() | Jo det verkar så, men jag har ingen mamma :( hon dog i en annan tråd.... | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-08-07 17:42 | |
![]() | Jassssååååååå???? Det är SÅNT hon gör på dagarna när mamma är borta?!?!?! Bra att "skvallerbyttan" Vita_syrener (som på något konstigt sätt lyckas komma HEM på lunch trots att hon är en syren-buske utanför fönstret....) kan hålla lite koll och berätta för mamsen... | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-08-07 17:45 | |
![]() | Just därför ;-) | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-07 18:02 | |
![]() | Hej familjen!! :D Svettigt värre idag... missade bussen från jobbet... och fick ta den som gick en timme senare... pga av dåliga bussförbindelser så kom jag därför hem nästan två timmar senare än vad jag tänkt mig... men inget stoppar Elle när hon e på G... Direkt ut till Klippo begav jag mig och sen slet vi ett tag för att få gräsmattan trimmad... Klippo var törstig och bensinen tog slut... bestämde mig för att det fick räcka när 2/3 var klippta... Om Möjligt ÄNNU argare på den här storasystern jag ville strypa... hon har inte gjort ett skit... och jag har dess utom dammsugit nästan i hela huset!! *morr* Men kanske beror det på att Patronen tog henne till solkusten... hum... | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-07 18:14 | |
![]() | Hej där Ellebelle. Du får glädja dig med att du varit sååå duktig idag. Såg du min kommentar om fönstret? Du behöver inte hålla på med att haka upp det längre - du får däremot jättegärna se till att det är stängt heeeela tiden. *gnuggar mig lite i hårbotten* | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-07 18:19 | |
![]() | jaa jag såg... stackars Limer!! Jag ska hålla det stängt och skulle det va så att du e ute och ränner (inte för att du ngnsin skulle det... hum hum)... så får du knacka så att jag kan släppa in dig ;) Hade ett barn på jobbet som blev stungen igår, som tur va gick det bra... isch för dessa slöa getingar... :S | |
fpsorknet | 2008-08-07 18:31 | |
![]() | *Poppar Nessa och skriver i familjedagboken* Lime: Getingstick låter inget vidare, men du får se det positiva, nu är det ju ännu mer sting i dig! På tal om diskussionen om vad som ska ses på TV och Zmileys misslyckade (?) raggning så tror jag minsann att han är på TV ikväll, SVT2 19:30: "Dokumentären följer fyra isbjörnar när de får ett nytt hem i Skandinavisk Dyrepark i Danmark. Parken som dessutom kanske får ett litet nytillskott efter att den nya isbjörnshonan Ilke haft ett lyckat möte med en hane ur flocken." Zmiley: Jag tror minsann du har något att berätta för familjen om ditt raggande igår! Var det verkligen så misslyckat som du säger? | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-07 18:32 | |
![]() | HAHA!! Hej brolli! Vilka glada nyheter du kommer med ;) eller nåt... men inte konstigt att zmiley va trött om han varit i danmark!! | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-07 18:33 | |
![]() | Hoppsan då!!! *skrattar* Zmiley är inte så oskyldigt vit i pälsen som han vill få oss att tro. Nej Brorsan, getingstick var icke så kuligt. Därför tänkte jag kanske vi skulle ta o byta säng i natt. | |
Cajsa-Stina | 2008-08-07 18:34 | |
![]() | Snälla nån....återkommen efter tre dagar på landet och vad ser jag, familjen har umgåtts i 90 sidor. Hur i hela friden ska jag kunna läsa ifatt det? Jag frågar helt enkelt: "mår ni bra?, har någon dött?, har ni saknat mig?".......... | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-07 18:37 | |
![]() | Hej tant C-S. Ingen har dött vad vi märkt, men det är klart att vad vet vi vad alla har för nåt i garderoberna. Så klart vi saknat dig. Hur har du haft det? Har du med några barnbarn hem? De skulle säkert vilja bada i poolen med vår nya familjemedlem - badankan Devil. | |