Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-23 16:08 | |
![]() | Jo, jag har läst angående sex snacket i denna tråd. Men det liknar snarare om vem som ska bevisa att dennes ståndpunkt är över den andres och så vidare. Blir luddigt. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-23 16:09 | |
![]() | Dyslekso, är kristendom och sex utbytbara? För övrigt en lysande idé till en serie :) | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-23 16:10 | |
![]() | Vem ids med den serien, förresten? Jag ids inte med den eftersom den verkar så.. barnslig på något vis. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-23 16:11 | |
![]() | MONANOM, "ord, hur vet du det?" •Det förefaller uppenbart när man läser den här tråden, hör människor tala om serien och råkar ut för människor som tar den på allvar :) | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-23 16:11 | |
![]() | Såg något på nyhetsmorgon. Detta något var något ur den där filmen. En diamant väska var på tal och det talades om sex-and-the-city-väskan i sisådär två minuter. Med andra ord, för länge. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 16:11 | |
![]() | Pg up: Jag orkar med den. Orkar iofs med det mesta i serieväg. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-23 16:13 | |
![]() | Tacka vet jag My name is earl och millenium, bland de få serier som jag ids med. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 16:17 | |
![]() | Millenium hade gärna fått vara snäppet mörkare ändå.. På tal om sex in ths city eller nåt | |
| vulcan | 2008-06-23 16:28 | |
![]() | Ge oss tillbaka Familjen Ashton! Eller nåt... :-) | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-23 16:47 | |
![]() | Kapten Baines med pipan då? ;) | |
| mopedboy | 2008-06-23 18:38 | |
![]() | Jag känner en kille som har legat med en tjej | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-06-23 19:10 | |
![]() | :-) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-23 19:13 | |
![]() | Kan du fixa hans autograf åt mig? | |
| vulcan | 2008-06-23 19:32 | |
![]() | Forumadmin: Personangrepp av lägre sorten borttaget. | |
| Maskulinist | 2008-06-23 19:55 | |
![]() | Borde inte allt som river ner feta skrattsalvor klassas som "personangrepp av högre sorten"? Eller vad säger du, Spock? | |
| Snoosy | 2008-06-23 20:02 | |
![]() | stunt,, det är flera som kommenterat ditt inlägg om att det är ok med HÖGST en sexpartner i månaden ;) Förstår inte riktigt vart du vill komma. Ena stunden tycker du inte att man ska lägga sig i dom som valt att ha sex ofta, med olika partners. Så länge det inte skadar någon. Sen lägger du in detta ''En partner i månaden HÖGST alltså.'' Du bör nog tänka på vad du skriver. För med det inlägget så säger du ju att det är fel av dom som faktiskt har nya partners låt säga, varje vecka, för det finns säkerligen dom som har också. Håller med dig Grönöga. Bra inlägg :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 20:03 | |
![]() | Hon skrev ju med drypande ironi... | |
| Maskulinist | 2008-06-23 20:10 | |
![]() | "Stunt, javisst kan du hävda att du inte vill diskutera med någon som ger dig en klar konsekvens av ditt eget resonemang. Det brukar låta så. Jag tycker du ska ta dig en funderare på varför du inte vill diskutera med någon som mig eftersom jag valde att ta upp ett exempel på någon som hade sex offentligt och vad i ditt resonemang "men om min utgångspunkt är att man ska tolerera andra människors sexbehov så länge det inte skadar dem själva eller andra" som motsätter sig detta." Upa: Efter att ha läst ditt inlägg typ tjugo gånger tror jag att jag fattar vad du är ute efter. Det är en fråga, eller? Om så är fallet är svaret löjligr enkelt: har man sex offentligt så skadar man alla stackare som tvingas se på eländet. Men det visste du väl redan? Antar att du och Oceano har någon konstig tävling. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-06-23 20:10 | |
![]() | Trashone. Vem menar du när du säger att "hon skrev ju med drypande ironi"? | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-23 20:11 | |
![]() | Men Snoosy, en förutsättning för att kunna komma med svidande kritik är att man läser vad personen i fråga skrivit. Jag förklarade hur ofta tjejerna i serien har sex, de har enligt min kalkyl troligtvis sex med ung en ny person i månaden. Vad är problemet med det inlägget? Jag vet att mina åsikter kring sex provocerar många här men jag skulle uppskatta om ni åtminstone tog er tid att bete er vuxet och läsa det jag skrivit :). Jag ska fortsättningen tänka på att det finns folk som t ex du som kritiserar utan att ens orka ta sig tid att läsa inlägget ifråga. Tycker iofs jag varit rätt tydlig med att det är ok att ha en ny partner så ofta man vill. Dock har jag ingen lust att förtydliga mina inlägg till den grad att en treåring kan ta till sig det som står i dem. Hoppas det är ok. | |