Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2009-08-23 18:40 | |
![]() | Varför? | |
| UlfTjur | 2009-08-23 18:46 | |
![]() | Ni med hund hemma, hur gör ni med den efter att den har uträttat sina behov, tvättar ni deras tassar då? | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-08-23 18:52 | |
![]() | ulftjur det är väl lite skillnad dom håller inte i sin organ hehehehhe | |
| Miss_jk | 2009-08-23 19:14 | |
![]() | Nej, de trampar bara i andras kiss och bajs varje gång de är ute... | |
| UlfTjur | 2009-08-23 19:50 | |
![]() | förutom det som fastnar i pälsen på dem när de uträttar sina behov | |
| UlfTjur | 2009-08-23 19:51 | |
![]() | så alltsaå jätteviktigt med människor med hygien, men deras husdjur räknas inte in i sammanhanget snuskigt | |
| apbur | 2009-08-23 20:19 | |
![]() | Ja, hundar lägger ju sig på ställen vi aldrig skulle drömma om att lägga oss själva. Tunnelbanegången, nerpissade hörn och andra trevliga ställen. Jag har hört att hundägare är friska personer. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-08-23 22:31 | |
![]() | Roliga timmen i klass 5 B: En björn och en hare satt och bajsade. Björnen frågade haren om han hade problem med att det fastnade skit i pälsen på honom. -Det har jag aldrig haft, sa haren. -Bra, sa björnen, tog haren och torkade sig med. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-08-23 22:48 | |
![]() | Tycker ex du då Miss_jk att jagär en snuskig människa? Jag erkände ju som sagt att jag säkert missat att tvätta labbarna någon gång på fyllan. Själv tycker jag att man faktiskt bör tvätta sig efter varje toa besök, men om man nu skulle missa en eller två ggr... vad gör det? Tycker det är äckligare med t.ex. folk som har små barn och som inte tvättar deras mun och händer varje gång de har lekt ute, eller folk som har husdjur och låter djuren "pussa" dom i ansiktet om de ej tvättat deras intima delar . Men det är väl skillnad på "smuts och smuts" och "kiss och kiss" antar jag :S | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-08-23 22:51 | |
![]() | Menade BiNo8! Inte miss_jk :P | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-08-23 22:52 | |
![]() | ja jag tycker bara det är naivt att jämföra djur med människor på det sättet | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-08-23 22:55 | |
![]() | Att spola av händerna i ljummet vatten i 10 sekunder dödar knappast några bakterier. Jag tvättar händerna för att verka fräsch i andras ögon. | |
| UlfTjur | 2009-08-23 22:56 | |
![]() | är det verkligen så naivt? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-23 22:57 | |
![]() | Mommes:HAHAHAHA | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-08-23 23:01 | |
![]() | mollee nej jag tycker inte du är snuskig:) man kan glömma speciellt i fyllan *ler* jag syftade på andra som inte gör det | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-08-23 23:01 | |
![]() | ulftjur ja det tycker jag verkligen hehheh | |
| UlfTjur | 2009-08-23 23:08 | |
![]() | men om den renliga människan går ut och rastar sin hund, som sedan går in i bostaden helt oduschad och för med sig alla de baciller en hund kan dra på sig, Under tiden som hundägaren och tvagar sina händer efter att ha paketerat hundens avföring i en plastpåse så passar hunden på att rusa till köket, hoppa upp i sängarna, sno runt på mattorna i bostaden osv och på så vis sprida dessa hemska baciller på många ställen, Var ser du det naiva i det? | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-08-23 23:10 | |
![]() | Det naiva i det är att jag tror inte3 många människor har så dålig pli på sina jyckar hehehhe.Sen var det väl toabesök gällande människor vi pratade om:) | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-08-23 23:10 | |
![]() | Njo, nog tycker jag att husdjuren bör räknas med i hygienaspekten. Faktum är att de sprider bland annat mängder med parasiter. Skall också nämna att jag har vuxit upp med hundar, katter, marsviner mm, men inte vill jag för den skull blunda för viss fakta... Nånting som jag tycker är bara så förfärligt äckligt är när folk låter sina hundar och katter äta ur folks egna tallrikar. Vet exempelvis de som har till vana att efter middagen lämna mat på tallriken, lägga den på golvet och låta hunden äta upp matresterna och slicka "rent" (!?) tallriken. - Och att låta djuren slicka sig i ansiktet är inte heller trevligt. *yak* | |
| apbur | 2009-08-23 23:11 | |
![]() | UlfTjur, men man har ju iaf tvättat händerna :) | |