Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 18 834 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Giddy | 2009-12-18 08:19 | |
![]() | Glömde säga att mina katter (har ett syskonpar) nyss har fyllt 2 år. Men dom är fortfarande extremt busiga. :) Hur länge har du haft din katt? Finns ju en stor risk att han tycker det är ett straff att bli instängd på natten. Lycka till me katten! | |
| penguin1 | 2009-12-18 08:27 | |
![]() | Jag för precis som Giddy och det har funkat utmärkt oxå, men att få sova längre än kl.6 kan man glömma. Då brukar jag öppna upp till sovrummet och så sover hon ett par timmar till bredvid mig. Tror hon tycker det är en belöning för hon klarar sig på egen hand i hallen över nätterna! Eller kan inte katter tänka så?! Lycka till med din katt! | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-18 08:27 | |
![]() | Jag har haft honom sen i våras. Och oftast har han varit ute på nätterna och inne på dagarn, det har funkat bra men nu tycker jag det är så kallt och vill inte han ska vara ute hela natten. Tänkte väl inte att han skulle vara där hela natten. Han är oftast lugn fram till tidig morgon vid 4-5 så sätter han igång och gör precis allt som han inte ska. Jag provade för första gången nu på morgonen och ta in honom på toa när han satte igång och busa. Det är tyst där inne och när jag kollade till honom nu så låg han i handfatet och sov:-) Han kanske blir lugnare själv när inte utrymmet för bus blir så stort? Min toa är ganska så stor. | |
| Bitte - Administratör | 2009-12-18 08:29 | |
![]() | Skulle aldrig stänga in katten/erna , och vi har ju tre katter och de har som oftast ett ryck vid 22 tiden då de lever bus,, mattor och annat flyttar på sig ,, Men jag tänker så här , jag har valt att skaffa dessa djur alltså får jag leve med det som de hittar på ,inom rimliga gränser , kan man inte det kanske man ska fundera på om man ska ha djur Bitte | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-18 08:30 | |
![]() | Ska tillägga att jag tyvärr inte har någon sovrumsdörr att stänga om mej eftersom jag bor trångt så sover jag i en sovalkov. Så det alternativet finns inte heller. | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-18 08:32 | |
![]() | Jag behöver inte fundera på om jag ska ha djur bitte, det var lite lågt sagt bara för att jag undrar om olika alternativ. Skulle aldrig utsätta min katt för något som kan skada honom givetvis. Fick ju bra råd här om att busa med honom strax innan läggdags, det ska jag absolut prova:-) | |
| Vidrig - Ej medlem längre | 2009-12-18 09:51 | |
![]() | Köp en laserpekare, det är ett oslagbart tips om du vill kräma ur all energi ur katten. Den katt som inte jagar den lilla punkten är en död eller amputerad katt. | |
| Minta | 2009-12-18 10:05 | |
![]() | Katter är aktivast på natten. Jag hade två katter en gång, kattungar, som hittade min sons glaskulor varje natt och började rulla dem över trägolvet. Jag fick gömma dem på ett ställe de inte kune nå, men de hittade alltid något och båda katterna jagade omkring i lägenheten på nätterna. Det blir nog bättre med åldern, jag har kvar en av katterna och den är helt lugn på nätterna nu. Jag hade en okastrerad honkatte som också blev galen ibland, jamade högt, kastade sig mot dörren och klättrade uppför tapeterna. | |
| No_Idiots - Ej medlem längre | 2009-12-18 10:08 | |
![]() | jag är singel och kan också va lite busig innan läggdags? ;) jag gillar snygga tjejer också förresten så ja tack | |
| Vidrig - Ej medlem längre | 2009-12-18 10:13 | |
![]() | Du ska ha en dusch fyspray i ansiktet :) | |
| PowerYoga | 2009-12-18 10:18 | |
![]() | Comeon; hahaha jag förstår att det är livat på loftet om nätterna, men så är ju katter nattdjur också. Förslag, sov med öronproppar, för stänga in honom på toaletten kan du inte göra dessutom skulle han med all säkerhet skrika hela natten. Anförskaffa honom en massar roliga leksaker och i med öronpropparna ;) | |
| monew | 2009-12-18 10:28 | |
![]() | ja laserpekare är bra! | |
| Mikael | 2009-12-18 17:33 | |
![]() | Föräldrarnas nya katt äter sallad, gurka och potatisskal o_O Sjukaste jag varit med om. | |
| PowerYoga | 2009-12-18 17:39 | |
![]() | Nejdå Mikael inget konstigt med det, min skogis äter bl.a. vaniljyoghurt och apelsinchokladglass :) | |
| Vidrig - Ej medlem längre | 2009-12-18 17:42 | |
![]() | Att katter är mejeriprodukter är inget nytt. Men sallad och gurka är klart annorlunda. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-18 17:44 | |
![]() | Min katt är en liter mjölk. | |
| PowerYoga | 2009-12-18 17:50 | |
![]() | Jasså ni, era katter ÄR mejeriprodukter, min ÄTER det :D Jag är mycket medveten att mjölk inte är bra för katter och det inget han äter till daglidags...vill bara smaka ibland :) | |
| PowerYoga | 2009-12-18 17:51 | |
![]() | ja just det, katterna äter inte mjölk, jag menar äter mejeriprodukter...förutom mjölk då som jag aldrig skulle ge mina katter | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-18 17:52 | |
![]() | Ostbågar brukar katter gilla att svulla, det vet jag. | |
| -Torskmacka | 2009-12-18 22:27 | |
![]() | Jag har fyra heliga bondkatter. | |