Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:17 | |
![]() | Ibland tänker jag lite elakt: högmod går före fall! Att gå och injicera sig med ett medel som man inte vet hur man reagerar på för att bli snyggare och sedan blir ena sidan av ansiktet hängande för att man fick ansiktsförlamning, det stämmer in på citatet ovan. Jag önskar ingen detta, jag önskar bara att man tar reda på fakta om det så att man inte belastar den vanliga sjukvården med sina välfärdssjukdomar när det gick fel. Hoppas att ni är ordentligt försäkrade innan ni experimenterar med kroppen! De flesta verkar vara medvetna om att det krävs fler operationer efter att man har opererat brösten en gång, man måste hålla dem i ordning för resten av livet. Smart av branchen att skapa kunder som aldrig kommer loss utan ständigt måste förbättra något?! | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:18 | |
![]() | Saga-li: Trevligt. Mina kotor ligger lite snett och jag hade väldigt ont när jag var yngre. Tack och lov tog de mig ifrån den dumma doktorn som sade att jag borde ha korsett och lät mig istället ägna mig åt ridning flera dagar i veckan. Och det blev ju en riktig människa av mig till slut. Vill man vara fin får man lida pin. Men nu undrar jag vad ni tycker om t ex japaner som opererar ögonen för att se mer västerländska ut? Mörkhyade som bleker huden? Är det också okej så länge de mår bra av det? | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:21 | |
![]() | Nej, det är aldrig ok att uppmuntra folk att ändra på sig för att passa in. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:25 | |
![]() | ok har mouche vart här och raderat igen? | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:27 | |
![]() | jag sa iaf att inom porren bleker de analen samt klipper blygdläppar, kan inte förstå varför och vad gr det för bild till männen? Att normalt är fult. Budalv: Hade själv hästar i ungdomen och antar att det givit mig en stark rygg :) | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:33 | |
![]() | Saga-li: Eller att normalt är kinky. Om det betyder att man får leta efter det normala så blir ju det en spännande avvikelse. Då kan man vara både pervers och normal samtidigt. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:37 | |
![]() | alfamarie: Håller med, man skall tänka igenom och kolla fakta ang det hela både en och 14 ggr innan. Men har man gjort det och lytt sin läkare till punkt och pricka och ändå något går fel så skall man inte ens behöva tänka på att man belastar den vanliga sjukvården. Man skall bara få vård som vilken annan. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:37 | |
![]() | mjah? lite långsökt, då skulle det vara samma inom modebranshen och så funkar det ju inte tyvärr | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:40 | |
![]() | Budalv: nu förstår jag inte! Är det normalt att vilja se ett oblekt anus eller ett blekt? Jag föredrar att inte se och inte visa, det räcker att man vet att det finns där... det räcker mer än nog för mig. Saga-li: klipper blygdläppar? Utveckla gärna detta, låter otäckt. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:41 | |
![]() | trashone: ja, om man har så oförsiktiga läkare omkring sig, så har man ju rätt att bli hjälpt efter att de har stjälpt en. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:41 | |
![]() | alfa: lika otäckt som det låter de "beskär dem" så att man kan se in lättare antar jag en kompis som var i ungern såg porr på hotellet och berättade detta, unga flickor! | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:43 | |
![]() | mycket av "modet" inom intimvårs, hårborttagning, trosor (minns ni stringtrosan?) kommer från porren och viljan att behaga mannen, så för 10 år sen tyckte jag det var endast prostituerade som hade string, nu är det "normalt" lika så att "raka musen" allt blir "normalt" | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:44 | |
![]() | Fy f*n, vad läskigt! Det är dock inte helt ovanligt med operationer i denna branch? Bröstförstoringar, skinkinplantat (dessa två hos båda könen), läppförstoringar, hårförlängning, botox mm. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:45 | |
![]() | alfamarie: Tänkte mer att det som är normalt/"naturligt" kan bli en kinky nisch när det opererade och blekta blir mer vanligt/normalt. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:45 | |
![]() | precis, återigen viljan att vara sexuellt åtråvärd kommer från porren | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:45 | |
![]() | Hehe att ha buske är nu exotiskt. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:46 | |
![]() | varför vill så många "kändisar" se ut som porrstjärnor? blont hår silikon, plutmun för att få de "bästa" hanarna såklart | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:48 | |
![]() | "bästa"? Knappast. Sådana män vill inte ha en kvinna, de vill ha en docka. ta bort talförmågan på de kvinnses så hade vet varit perfekt. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:49 | |
![]() | Men i djurvärlden bland fåglar t.ex är honan den minst pråliga.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-03 09:50 | |
![]() | jag måste köpa denna www.tshirtdemocracy....-s hirt.jpg | |